čtvrtek 31. července 2014

Spotřebováno za červenec 2014

Měsíc se s měsícem sešel a opět tu máme mou oblíbenou rubriku Spotřebováno. Během července se mi podařilo spotřebovat 27 kusů kosmetiky (samozřejmě vč. vzorků a cestovních balení). Můj stručný názor na jednotlivé produkty si jako vždy můžete přečíst pod fotkami :-)



Freeman Body toning lotion Coconut & Guava

Recenze. Na mléku se mi líbila kokosová vůně a bezproblémové nanášení a vsakování. V recenzi jsem chválila výbornou hydrataci pokožky po namazání, ale bohužel mám teď sušší pokožku než obvykle, a mléko ji už nezvládlo dostatečně vyživit. 7/10.

Balea young Bodycream Zuckerschnute

Recenze. Krém mi moc nevyhovoval. Byl strašně hutný a špatně se vstřebával, občas mi dokonce zanechával na kůži žmolky. Jsem ráda, že jsem ho dodělala. 4/10.

Nobilis Tilia Čokoládová fantazie

Balzám krásně voněl po rozpuštěné hořké čokoládě. Byl dost mastný, ale celkem rychle se vstřebával a pokožku krásně vyživil. Skvělá věc, rozhodně doporučuji. 9/10.



Dove hair therapy Nourishing care 

Jednalo se o kondicionér s oleji, takže něco jako balzám a maska v jednom. Kondicionér mě zaujal pouze svou zlatavou barvou, jinak jsem na něm neshledala nic zajímavého. Fungoval jako obyčejný balzám na vlasy - trochu je uhladil, rozčesávaly se mi dobře, ale to po každém kondicionéru. 4/10 - těžký průměr.


Macadamia natural oil Moisturizing rinse

Tak, jako mě neoslnila maska, neoslnil mě ani kondicionér. Zkrátka na mé vlasy tato řada nemá kromě toho, že si po umytí dobře rozčešu vlasy, žádný účinek, je mi líto. 3/10.


Macadamia natural oil Deep repair masque

Tahle maska pro mě byla velkým zklamáním. S vlasy mi totiž neudělala absolutně nic. Jako bych si dala na vlasy obyčejný kondicionér - vlasy se dobře rozčesávaly, ale to bylo vše. Maska mi vydržela na 4 použití a ani jednou jsem nezaznamenala žádný účinek. Nevylučuji ale, že je možné, že její účinky se začínají projevovat až třeba po 2 měsících používání... V tuto chvíli masku hodnotím 3/10 a do plného balení rozhodně nejdu.



Isana Nagellack Entferner Mandelduft

Výborný odlakovač, který si určitě koupím znovu. Funguje přesně tak, jak má. Nic víc od odlakovače nečekám. 10/10.


Alterra Sensitiv-Shampoo Mandel & Jojoba

Mrkněte na podrobnou recenzi. Ve zkratce - šampon jsem si docela oblíbila. Sice mi s citlivou pokožkou hlavy nijak nepomohl, ale mé potíže ani nezhoršil. Na běžné mytí vlasů fungoval skvěle, ale kokosový olej vymýt neuměl. Když bych někdy v budoucnu nevěděla, jaký šampon si pořídit, vím, že toto je sázka na jistotu. 8/10.


Dove Go fresh Grapefruit & Lemongrass

Peelingový sprchový gel pěkně svěže voněl, ale parfemace na mě byla až moc intenzivní. Nevysušoval, ale ani nehydratoval. Plné balení si nekoupím. 5/10.


Secret Antiperspirant Truth or pear

Psala jsem o něm tady. Vydržel mi při používání několikrát týdně skoro rok. Balení je vážně velké - antiperspirant má 73 gramů. Krásně sladce voní a hlavně je naprosto funkční, proto jsem ho používala hlavně když bylo vedro nebo když jsem věděla, že budu celý den v pohybu. Mám doma od Secret ještě další dva antiperspiranty, takže tento hruškový si už podruhé nekoupím, ale rozhodně ho můžu všemi deseti doporučit! Jediná nevýhoda byla, že mi někdy šel špatně umýt a podpaží jsem měla i po několikátém umytí sprcháčem takové pogumované. 9/10.



Lirene Beauty care Moisturizing toner

Na toto tonikum mě nalákala blogerka z dnes už neexistujícího blogu Freshlili, která ho velmi vychvalovala. Tonikum nebylo špatné, ale na druhou stranu na něm nebylo nic, co by mě tak uchvátilo, že bych si ho musela koupit znovu. Vyzdvihnu snad jen jeho krásnou vůni a to, že nevysušovalo obličej. 6/10.


Garnier Pure Peelingový gel proti černým tečkám

Peelingové gely od Garnier mám moc ráda a používám je už spoustu let. Tento nebyl výjimkou. Krásně mi moji smíšenou pleť vyčistí a vyhladí. Trochu vysušoval. Až narazím zase na nějakou akci, určitě si peelingový gel od Garnier koupím znovu. 9/10.


Avon clearskin Blackhead clearing deep treatment mask

Jsem ráda, že jsem tuto masku konečně dopotřebovala, protože jsem ji měla doma několik let. Maska pleť vyčistí velmi dobře, ale připadala mi hodně agresivní. Občas jsem se bála, aby mi nesežrala obličej :-D Na mastnou T-zónu bych si ji ale klidně pořídila znovu, protože skvěle zmatňuje a čistí ucpané póry. 8/10.



Měsíčková indulona

Indulona mi vůbec nevyhovovala. Používala jsem ji chvíli ve své bývalé práci, když jsem měla suché ruce (balila jsem bonbony u pásu), ale pak mi došel krém na chodidla a já na ně začala používat Indulonu, protože krémů na ruce mám hodně. Sice pěkně voněla a rychle se vstřebávala, ale jinak vůbec nic nedělala. Určitě znovu nekoupím. 3/10.


Vademecum Natural white

Normální svěží zubní pasta - nezklamala mě, ani ničím nevynikala. Když by na ni byla zase nějaká výhodná akce, koupila bych si ji klidně znovu. 7/10.

Balea young Zucker Schnute

Balzám na rty nebyl špatný, jen by mohl být více výživný. Jinak se dobře roztíral, necuckoval. 7/10.

L´Oréal PRODIGY Magnifying satin conditioner

Balzám byl v krabičce spolu s barvou na vlasy. Měla jsem ho už podruhé - poprvé mi hodně vyhovoval, teď už tolik ne, protože mi bohužel připadá, že moje vlasy jsou navzdory veškeré péči čím dál sušší. 6/10.

Avon Reese Witherspoon In Bloom - odstřik parfému

Po téhle vůni jsem dlouho toužila a než jsem se rozhoupala, byla stažena z prodeje. Naštěstí hodná Verča tento parfém doma ještě má a pár mililitrů mi věnovala :-) Parfém mi rozhodně voní i "naživo" (měla jsem ho očichaný jen z navoněné stránky katalogu), ale nic konkrétního z něj necítím. Ve složení by měly být broskve, gardénie a ambra. Bohužel výdrž je velmi mizerná. Mám ráda, když ze sebe parfém cítím aspoň pár hodin po navonění, což In Bloom nesplňuje. Mám radost, že jsem ho mohla vyzkoušet, ale ve finále jsem ráda, že jsem si ho nekoupila, když byl ještě v prodeji. 6/10.



SYX Zahřívací pleťová maska

Maska pěkně voněla a na obličeji opravdu pár sekund příjemně hřála, jinak jsem ale nezaznamenala téměř žádný účinek. Možná byla pleť maličko jemnější... Maska se mi velmi špatně dostávala z pytlíčku. Za 49 Kč jsem tedy čekala víc. 3/10.

Ziaja Natural olive cream

Krém po nanesení na obličej působil velmi mastně, ale naštěstí se po pár minutách výborně vstřebal. Ulevilo se mi, protože jestli něco nesnáším, tak je to mastný ulepený obličej. Parfemace byla zvláštní, taková starodávná. Nemít doma tolik krémů, tento bych si klidně koupila. 8/10.

L´Occitane Essence Sublime

V malé roztomilé lahvičce bylo lehké hydratační sérum, které se má používat pod krém. Já jsem ho používala pod noční krém a párkrát jen tak samostatně. Připadalo mi, že když jsem ho dala pod krém, účinky krému zesílily a ráno jsem měla krásně hladkou a svěží pleť. Při použití pouze séra bez krému byl účinek nula. Je to zajímavá věc a ráda jsem sérum vyzkoušela, ale asi se bez něj obejdu :o) 7/10.

L´Occitane Exfoliating gel

Gel krásně voní - jako všechno z andělikové řady od L´Occitane. Je to spíš taková jemňoučká gelová gommage, žádný hrubý peeling. Jelikož jsem zvyklá právě na hrubší peelingy, nezaznamenala jsem, že by gommage měla na moji pleť nějaký účinek. Přesto jsem si těch 1,5 ml produktu užila :o) 6/10.

Nivea Tělové mléko do sprchy Kakao a mléko

Hezky vonělo - tak trochu ořechově, kakao jsem necítila. Pokožka byla sice po umytí jako by namazaná, ale efekt vydržel jen krátce. 6/10.


Bourjois 123 perfect foundation

Make-up mi vůbec nesedl odstínově - Vanilla je příšerným způsobem do žluta! Jinak se mi ale zdál celkem dobrý. Středně kryl a hlavně i na mém velmi mastném nose vydržel více než půlku dne, což je super výkon. 7/10.


Bourjois 123 perfect foundation

Nevo Bio-N Advanced moisturizing complex
Rimmel Renew & lift foundation
Z těchto tří vzorečků jsem si umíchala vlastní tónovák. Hezky to vonělo, moc to nekrylo, spíš jen sjednotilo pleť, leskl se mi nos :-) 6/10.

A co vaše spotřeba tento měsíc? :-)

13 komentářů:

  1. Super spotreba. Me naopak Balea krem vyhovoval, zadne zmolky nedelal.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Já měla moc ráda sprcháč z této řady, nic dalšího mi už moc nesedlo...

      Vymazat
  2. Já mám zkušenost pouze s balzámem cukrová pusinka se kterým jsem asi v polovině a za mě je výborný :)
    A na tělové mléko do sprchy s kakaem chystám recenzi :) Jinak jsem nic nezkoušela. Spotřeba je vážně uspokojivá =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-))
      On není špatný, ale měla jsem určitě i lepší. Recenzi si rozhodně přečtu ;-)

      Vymazat
  3. aký si mala odtieň tej vzorky Bourjois? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo pěkná spotřeba a já si říkala jakou jsem měla tento měsíc pěknou spotřebu...
    >>>GIVEAWAY<<<

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, každá spotřeba se počítá :-)

      Vymazat
  5. Gratuluji ke spotřebě :D U mě to za poslední dobou nestojí za nic, protože jsem stále na chalupě a moc toho na sebe nepatlám (ano, jsem líná). Ale i tak jsem pár věcí dodělala a snad zítra splácnu článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-D Na chalupě bych toho taky moc nespotřebovala :-D

      Vymazat
  6. Mně se spotřebou vůbec nedaří, místo toho jsem teď kosmetiku nakupovala ve velkém, tak doufám, že s tím ještě do konce prázdnin trochu pohnu :D. Tvojí spotřebu vždy obdivuji :), asi začneš být mou inspirací :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :-D Já taky nakupuji, ale zároveň i spotřebovávám, no :-D Hl. mám pořád hodně vzorečků a cestovních balení :-)

      Vymazat
  7. účinky masky Macadamia se mi v plné síle dostavily po měsíci....a sice zničené vlasy. Nevermore. Právě o tom píšu, tak hledám, jak komu vyhovovala a nacházím jen samé kladné ohlasy...krom tady tvého :-)
    Jinak já viděla změny k lepšímu ze začátku hned, vlasy jsem měla parádní, ale jak říkám - jen ten měsíc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.