úterý 1. července 2014

Spotřebováno za červen 2014

Tento měsíc se mi spotřeba opět docela dařila :-) Zase mě začala kosmetika bavit a ráda jsem testovala nové produkty a vzorečky. Co všechno jsem spotřebovala, uvidíte v dnešním článku, a ani tentokrát nebude chybět stručné hodnocení spotřebované kosmetiky.



Balea Jeden Tag Shampoo Himbeere (Limited edition)


Šampon vlasy opravdu výborně umyl a na pár hodin i provoněl. Voněl úžasně - jako malinovka. Měl také růžovou barvu, což se mi moc líbilo :-D Bohužel mi hodně vysušoval pokožku na hlavě, ale fakt extrémně, olupovala se mi kůže a drbala jsem se jak divá. Znovu bych si ho nekoupila, ale stejně to byla limitka, takže je to bezpředmětné. 5/10.

Garnier natural Šampon avokádo a karité

Na tento šampon jsem se těšila, ale bohužel mě zklamal. Líbily se mi na něm takové ty "nedůležité" věci - balení, vůně, barva, krémová konzistence. Šampon mi vlasy hodně zmastil a připadalo mi, že je vůbec neumyl. A to mi věřte, že jestli má někdo suché vlasy i pokožku hlavy, že jsem to já. Vlasy byly po umytí strašně těžké, zplihlé a takové unavené. Dala jsem ho na vyzkoušení mámě i ségře a efekt byl stejný. Používala jsem ho tedy na mytí štětců - na to byl skvělý. Jinak bohužel zklamání. 2/10.

Dove Purely pampering nourishing shower gel

Nejdřív jsem sprcháč moc ráda neměla, nelíbila se mi tedy hlavně jeho vůně, ale postupem času jsme se skamarádili. Byl hodně krémový a hustý, nevysušoval, takže když jsem se občas po sprše nenamazala, nebyl to žádný problém. Sprcháčů mám doma strašně moc, asi úplně nejvíc ze všech kosmetických produktů, takže si ho znovu pořídit neplánuji. Ale byl fajn. 8/10.


La Roche-Posay Physiological micellar solution

Recenze. Micelárka dobře odlíčila běžný make-up, ale třeba s gelovou linkou si neporadila. Po odlíčení jsem ale měla pleť ulepenou a docela i vysušenou. Toto bylo moje druhé balení micelárky a potřetí si ji už nekoupím. 6/10.

Oriflame optimals Skin energy eye cream

Recenze. Krém mě vůbec nezaujal a neměla jsem pocit, že bych očnímu okolí dopřávala nějakou péči. Byl dost řídký a naopak málo výživný. Podruhé si ho určitě nekoupím. Na druhou stranu aspoň oceňuji, že mi oční okolí nijak nepodráždil a neštípal mě v očích. 3/10.

Avon Čisticí pleťová maska s minerály z Mrtvého moře

Malé množství masky, které mi vystačilo na 2 použití, jsem dostala od Verči. Maska se mi zdála poměrně agresivní, při první aplikaci mě pálila na obličeji. Pleť hezky vyčistila, zmatnila a i když jsem čekala opak, nevysušila. Moc mi ale nevoněla, parfemace mi připomínala nějakou pánskou voňavku nebo kolínskou včetně alkoholového ocasu. Ještě nejsem rozhodnutá, jestli si masku pořídím v plném balení nebo ne. 7/10.

Purity vision Bio kokosový olej

Olej jsem používala hlavně na vlasy a svou věčně podrážděnou pokožku hlavy. Neřekla bych, že je úplně zázračný, ale rozhodně jsem určité zlepšení pozorovala. Kokosák mi šel z vlasů vymýt docela dobře, ale musela jsem použít hodně pěnící sulfátový šampon. Po vymytí oleje jsem měla vlasy měkčí a hladší a pokožku hlavy zklidněnou. Občas jsem olej používala i na masáže obličeje - odstraňuje ucpané póry. Párkrát jsem kokosák i ochutnala, jen tak na lžičku, ale i když věřím, že je zdraví prospěšný, každý den bych ho jíst teda nemusela :-) Kokosový olej je určitě skvělá věc a já si rozhodně koupím další balení. 9/10.

Dermacol Compact powder 

Pudr byl příjemný, nevysušoval, ani nevytvářel na obličeji moučnou vrstvu. Ačkoli byl tónovaný, vypadal krásně přirozeně. Efekt ihned po nanesení byl super, ale pleť bohužel nevydržela zmatněná déle než 2 hodiny. Mám doma ještě jedno balení, které také určitě vypoužíváním, ale do třetího už určitě nepůjdu. 6/10.


Nivea Tělové mléko do sprchy kakao & mléko

Tělová mléka do sprchy používám, když jsem unavená a už nemám sílu se po večerní sprše namazat. Podle mého názoru žádné mléko do sprchy stoprocentně nenahradí poctivé namazání celého těla krémem, ale rozhodně je to lepší než nic. Toto mléko pěkně vonělo, i když spíš než kakao jsem cítila nádech kokosu. Pokožka byla po opláchnutí jemná a člověk by řekl, že i vyživená, ale bohužel tento efekt vydrží jen velmi krátkou dobu. Mám doma nasysleno hodně vzorků tohoto mléka, takže o nákupu plného balení neuvažuji. 7/10.

Ziaja Cocoa butter body balm

Překvapilo mě, jak moc byl krém řídký - skoro jak voda. Voněl neutrálně, nic co by mě zaujalo. Nicméně nádherně vyživil a zjemnil pokožku. Vstřebával se spíš pomaleji, ale šlo to :-) Klidně bych si koupila plné balení. 9/10.

Garnier 5sec Perfect blur

Této báze jsem měla už několik vzorečků a pořád jsem se nemohla rozhodnout, jestli si koupím plné balení. Když jsem ho ale viděla v jedné skvělé blogsale za 175 Kč, neváhala jsem a bázi mám už doma. Oceňuji hlavně to, že se mi na bázi lépe nanáší make-up a vydrží mi déle na obličeji. Není to věc, bez které bych nemohla žít, ani ji pravděpodobně nebudu používat denně, ale na občasné použití - proč ne. 7/10.

Nivea men After shave balm

Balzám nebyl vůbec mastný a musím říct, že mi byl na čerstvě oholenou pokožku příjemnější než kdejaké dámské tělové krémy. Pokožku hezky zklidnil a dezinfikoval. Plné balení si kupovat nebudu, ale vyzkoušela jsem ho rozhodně ráda :-D 9/10.

Avon Surrender for her Eau de parfum

Vzoreček téhle vůně byl už zřejmě zkažený, protože smrděl velmi nepříjemně a silně, jako pánská kolínská šmrncnutá ještě něčím. Nehodnotím - nevím, jak měl parfém správně vonět.


Ebelin 140 Wattepads

Vatové tamponky ze 100% bavlny od Ebelin používám moc ráda, a to hlavně při odlakovávání nehtů. Na odličování jsem si oblíbila spíš velké oválné vatové tampony. Tyto malé od Ebelin jsou super - dostatečně pevné a savé, vůbec se netrhají, zkrátka nemám jim co vytknout a určitě si je koupím znovu. 10/10.

Nivea visage Refreshing cleansing wipes Pure & natural

Jak jste se mohli dočíst už v recenzi, tyto odličovací ubrousky mi docela vyhovovaly. Jediné, s čím měly problém, bylo odlíčení řasenky. Byly pevné, dostatečně napuštěné odličovačem a krásně voněly. Můžu je doporučit. 8/10.

Oriflame Optifresh Herbal

Fajn zubní pasta s mátovo-citronovou příchutí. Byla tak akorát svěží, dobře čistila, zkrátka jsem s ní neměla žádný problém. Bodík dolů za složitější objednávání, protože komu by se chtělo zubní pasty objednávat stále z katalogu a pak na ně skoro měsíc čekat... 9/10.

Avon naturals Vanilla moisturizing body scrub

Peeling bych si klidně koupila znovu - krásně voněl (jako vanilkový pudink), byl krémový, takže nevysušoval, ale přesto pokožku dobře obrousil. Vydržel mi hodně dlouho. Rozhodně doporučuji. 9/10.


Lush Rock star

Jak už jsem psala, Rock star nepatří k Lush produktům, které bych si koupila znovu. Mýdlo mi ke konci používání docela vysušovalo pokožku a při sprchování jeho vůně nebyla vůbec tak pěkná a intenzivní jako za sucha. 5/10.

Avon Cashmere advanced foundation

Vzoreček mi vystačil na 3 použití, takže ho důkladně zhodnotit nemůžu, ale minimálně mě zaujal... Nejdřív odstínem, Ivory je krásně světlý s růžovým podtónem. Make-up se krásně roztírá a vpracovává do pleti. Obsahuje drobné třpytky, které jsou vidět jen na sluníčku. Výdrž je průměrná, ale ocenila jsem, že mi make-up z mého mastného nosu nezmizel tak rychle jako jiné. Vyloženě jsem se neleskla, nicméně o matující make-up se nejedná. Pokud by se ke mně dostal ještě další (nebo dva) vzoreček pro důkladné ozkoušení make-upu, byla bych moc ráda. 8/10.

Avon Ideal flawless Invisible coverage foundation

Make-up byl krásně světlý, což mě mimochodem přivádí na otázku, proč Avon, kterým spousta slečen opovrhuje, světlé make-upy umí vyrobit a například populární Maybelline nikoliv? No nic. Tento make-up středně kryl a po nanesení pleť vypadala krásně, bohužel ale po pár hodinách začal příšerně zalézat do pórů a různě se na obličeji srážel. Nevím, jestli se tento make-up ještě vyrábí, každopádně plné balení bych si určitě nekoupila. 3/10.

Avène Extremely gentle cleanser

Jak už napovídá název, jedná se skutečně o extrémně jemný čisticí gelo-krém na obličej. Myslím si, že by nevysušil ani nepodráždil ani tu nejcitlivější pleť. Já citlivou pleť nemám a naopak potřebuji, aby mi ji čisticí gel důkladně vyčistil a nejlépe i trochu obrousil. To bohužel tento gel vůbec neumí. Používala jsem ho jen ráno, odličovat bych se s ním vážně nechtěla :-) 4/10.

La Roche-Posay Toleriane Ultra

Krém byl velmi příjemný. Tak akorát výživný, jemný a navíc ještě bez alkoholu a parfému. 9/10.

Bioderma Sébium Purifying foaming gel

Gel mi nevyhovoval, protože dost vysušoval a měl hrozně nepříjemnou parfemaci. Čisticí schopnost bych ohodnotila jako průměrnou. Určitě si plné balení nekoupím. 3/10.

Opticalm Hydrating eye lotion

Vybělující kapky do očí nebyly špatné, až na to, že vůbec nic nevybělily. Mám docela problémy se suchýma a pálícíma očima, hlavně po ránu, a když jsem do nich kápla tyto kapičky, okamžitě se zklidnily. Bohužel toho, že by vybělily bělmo, jsem si nevšimla. Kdybych je zas sehnala za nějakou super cenu, klidně bych si je koupila znovu. 8/10.

A co vaše spotřeba za minulý měsíc?

6 komentářů:

  1. Pěkná spotřeba, vůně Balei musela být super, ale mě tolik nesedl kokosový šampon, že mě další trochu odrazuje, i když na druhou stranu láká :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Mně ty Balea šampony taky moc nesedí, ale vůně jsou opravdu boží :-D

      Vymazat
  2. Super spotřeba :) Já to tenhle měsíc dost flákala a ani jsem neměla předem udělaný plán :( Bohužel jsem často nebyla doma a jinam jsem všechnu kosmetiku tahat nechtěla. Zaujal mě ten avokádový šampon, škoda, že pro mé momentálně mega rychle se mastící vlasy to nebude :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Tak to je škoda, snad to bude tento měsíc lepší ;-) Mě ten šampon taky právě v obchodě zaujal, bohužel mastí i mé suché vlasy...

      Vymazat
  3. Mám zkušenost pouze s kokosovým olejem, který jsem si naprosto zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, moc hezká spotřeba, Leni!
    Ten malinový šampon od Balea mi hodně mastil vlasy a vonět mi ve vlasech nevydržel asi déle jak hodinu, dvě - jestli vůbec :D
    Zasmála jsem se u toho, že máš nasysleno hodně vzorků tělového mléka do sprchy od Nivea (přestože to vím) :D
    Od Ziaji jsem ještě nic neměla, ale zkoušela jsem si přivonět k jednomu obyčejnému sprchovému gelu a to byla božská vůně! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.