neděle 27. července 2014

Můj tip: Nejvoňavější sprcháč tohoto léta

Přeji pěkný podvečer.

V dnešním článku vám představím pro mě nejlepší sprcháč tohoto léta. Předloni jsem zbožňovala sprcháč od Baley s názvem Cukrová pusinka, loni jsem si oblíbila sprchové pěny a letos nedám dopustit na mangový sprchový gel od Dermacolu.



Pobavil mě český překlad awakening - oživující :-) Osobně bych název formulovala jinak, ale to vem čert. Podstatné je, že sprcháč naprosto dokonale voní! Vůně je charakterizována jako sladké mango, pro mě je ale spíš kyselá s lehce sladkým podtónem (poměr 80:20). Vůně je výrazná, svěží a taková nakopávací. Při vedrech nebo večer po náročném dni je sprcha s tímto sprcháčem úžasná. 



Ještě doplním, že sprchový gel nevysušuje a po umytí mi vůně nezůstává na pokožce. To mi ale nevadí, jde mi hlavně o ten požitek při sprchování :-) Mimochodem, pokud se po sprše nemažete a chcete, aby vám pokožka voněla po sprcháči, z řady Aroma ritual doporučuji verzi Rebarbora a jahody. 


Sprcháč koupíte snad v každé drogérii za 40 Kč. Budu se opakovat, ale podle mého názoru se řada Aroma ritual Dermacolu VELMI povedla a přiznávám, že mám nebo jsem měla z této řady už úplně všechny varianty vůní :-)

8 komentářů:

  1. Já jsem si k němu přivoněla v Tescu ale bohužel mě vůně nenadchla, uvidím třeba časem změním názor, ale stejně to mám i u Karibského snu který jsem si nedávno pořídila, v tubě mi voněl ale jak jsem se začala mýt tak mi připadá jak alkohol :/ ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti asi vonět nebude, na těle voní úplně stejně jako v tubě :-) Karibský sen mám doma, ale zatím jsem ho ještě nenačnula, mám rozpoužívaných asi 5 sprcháčů teď :-D

      Vymazat
  2. ježiš ten jsem vlastně ještě nečichala, to musí být pecka... já mám teď tu jahodu/rebarboru a ten je teda taky úžasný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si ho oblíbila :-)
      Doporučuji určitě očichat :-)

      Vymazat
  3. Jéé tak ten si musím urychleně pořídit! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dermacol sweet Mango mam taky a jsem a nim spokojena. :) Krásný článek :)
    http://carpediem-diary.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.