úterý 22. července 2014

Moje první neonka od China glaze

Lak, který vám dneska ukážu, jsem si koupila v jedné skvělé blogsale za 90 Kč. Jedná se o lak od China glaze v odstínu Shocking pink. Výrazné laky mám moc ráda a mám doma několik kousků, které se honosí přízviskem neonový, ale pro mě to vždycky bylo jen slabý kafe - říkala jsem si, že TOHLE přece není ta pravá neonka a že určitě jednou natrefím na lepší lak. Jestli se to povedlo s China glaze, to se dozvíte v dnešním článku :-)



Lak má 14 ml. Lahvička je fajn, jednoduchá a tvarově se mi líbí. Co mi příliš nevyhovuje, je štěteček, protože mám radši kratší a tlustší, pomocí kterých se mi lépe lakuje. Ale dá se to.



Lak musím nanášet ve třech vrstvách, protože v první a druhé dost pruhuje. Schne velmi rychle a matně, což se mi moc líbí. Lak navíc opravdu uschne, nechová se tak jako některé laky, které vypadají jako suché, ale pak si stačí lehnout nebo jít uklízet a v laku pak je otlačené povlečení, rýhy atd. Lak je zkrátka naprosto suchý a nehty jsou úžasně zpevněné.




Na následující fotce odpovídá barva asi nejvíc.




Co mě ale zklamalo velmi, to je výdrž. Už po 12 hodinách se lak začíná loupat, a to tak, že hodně, žádné ošoupané špičky - lak se odlupuje i veprostřed nehtu. V práci jsem třeba zakládala papíry do desek a najednou koukám, že kromě papírů v deskách zůstal i velký kus laku. 

Tudíž podlak i nadlak jsou v tomto případě nutností. Já je moc nepoužívám a spousta laků mi i tak drží dobře (hlavně Rimmel), ale tato neonka od China glaze nevydrží absolutně nic.

Lak se mi bohužel nepodařilo nafotit tak, jak vypadá v reálu. Neonky se špatně fotí, ale snažila jsem se fotky upravit tak, aby víceméně odpovídaly realitě. Pokud vás lak zaujal a přemýšlíte o jeho koupit, doporučuji si určitě vygooglit kvalitnější fotky :-)

1 komentář:

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.