neděle 6. července 2014

Mini nákupy za červen/červenec

Ano, čtete dobře :-D Tentokrát se opravdu žádný mega dlouhý nákupový článek konat nebude. Během minulého a počátku tohoto měsíce jsem si toho koupila na své poměry velmi málo. Vliv na to mělo hlavně to, že jsem jednoduše téměř přestala chodit do drogérií. Dřív jsem tam byla každý den, teď se tam jdu podívat maximálně 2x týdně po práci. Pár věcí jsem si také koupila v jedné skvělé blogsale.


Konkrétně se jedná o tato dvě tělová mléka do sprchy od Nivey. Velké je určené pro normální pokožku, menší pro suchou. Jak už jsem několikrát psala, nemyslím si, že tato mléka nahradí poctivé namazání celého těla krémem, ale když je horko nebo jsem večer hodně unavená a chci jít hned po koupání do postele, tak se vážně hodí :-) S modrým mlékem mám dobrou zkušenost už z dřívějška, bílé mám poprvé a ačkoli jsem na něj četla spíš negativní recenze, vyhovuje mi. Voní svěžeji a je lehčí než to modré. Obě mléka jsem pořídila dohromady za 175 Kč i poštou.


Poslední věcí, kterou jsem si v blogsale koupila, je báze 5sec Perfect Blur od Garnier. Hezky vyhladí obličej a mně osobně prodlužuje výdrž make-upu. I s poštovným mě vyšla na 175 Kč.

Na fotce vpravo je micelární voda od Eucerinu. Určitě jste zaregistrovali, že byla jako dárek k časopisu Marianne. Původně jsem neměla v plánu si časopis s micelárkou kupovat, ale nakonec jsem se rozhodla, že ji vyzkouším. Časopis také není vůbec špatný, bavilo mě ho číst a až u něj zase bude nějaký dárek, určitě si ho koupím :-) Časopis stojí 70 Kč.


Dále tu máme Rossmann. Neodolala jsem limitce od Essence Cookies & cream a koupila si krém na ruce. Zpětně toho docela lituji, protože krém sice krásně vypadá a při přičichnutí k obalu krásně sladce voní, nicméně po rozetření se parfemace změní na velmi nepříjemnou a umělou. Krém stál 50 Kč.

Rozšířila jsem si svou sbírku sprchových gelů od Dermacolu z řady Aroma ritual o jahodovo-rebarborového člena. Sprchový gel stál zhruba 37 Kč.


V Rossmannu ještě chvíli zůstaneme. Za 45 Kč jsem si koupila lesk na rty od Dermacolu v odstínu 09. Barvička je krásně nenápadná a lesk úžasně sladce voní, jako nějaká pouťová cukrátka.

Akce byla také na laky Stars enamel od Gabrielly Salvete. Odstín 15 Clementina jsem měla vyhlídnutý už delší dobu a za 54 Kč nebylo co řešit :-)

Velmi krásně a sladce voní i další lesk na rty, který přibyl do mé sbírky - odstín 02 Be my cookie monster z limitky Cookies & cream od Essence je jednoduše skvělý. Lesk je krásně hydratační a skvěle chutná :-) Lesk stál 50 Kč.


Od té doby, co znám Verču, zase objednávám z Avonu - Verča je totiž Avon lady. Minulý měsíc jsem si objednala olej ve spreji zvýrazňující opálení (69 Kč), který nádherně kokosově voní a na pokožce je velmi příjemný.

V katalogu mě zaujala také maska na vlasy s černou ředkví a cedrem, která by měla vlasy vyživit a dodat jim lesk. Maska stála 49 Kč.


Blížíme se do finále. Poslední věc, kterou jsem si koupila, je hydratační pleťová maska s papájou pro suchou pleť od Baley. Maska stála 22 Kč. Zatím jsem ji použila jen jednou a bohužel mě celkem pálila na obličeji...

Na závěr tu mám tip pro sběratelky vzorečků :-) V Albertu jsou volné dostupné vzorky nového séra na konečky od Dove. Myslím si ale, že budou jen v těch obrovských Albertech s rozšířeným sortimentem, co jsou třeba v obchodních centrech. Já jsem si svoje vzorečky odnesla z Alberta v OC Chodov.


Určitě mi napište, jestli vás něco z mých nově pořízených věcí zaujalo, případně co pěkného jste si pořídili vy ;-) Přeji vám krásný zbytek dne.

13 komentářů:

  1. Jé, tady se o mě zase mluví :-D Jsem fakt hvězda :-D Ty mlíka od Nivea mám ráda. Hlavně ty tmavě modrý - miluji mandlový olej :-) Jinak ten časopis bych si koupila taky, ale proboha mám tu 250 ml Biodermy, pak vzorek micelárky od tebe, a pak ještě micelárku tuším od Mixy. Takže další micelárku až tak po novým roce :-) ta maska od balea mě láká, ale strašně se bojím, že je zase na principu té jahodové - namatlat a nechat vpít, zbytek otřít tamponkem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tělová mléka do sprchy od Nivei miluji :) To modré jsem měla jako první na dovolené na Moravě a hrozně mi sedlo :) Teď mám v zásobě dvě bílé, ale ještě před tím musím spotřebovat olejový balzám od Baley a teď mám ještě otevřený olej do sprchy :D ..
    Masku Balea mám, ještě mám tu jednu polovinu ale za mě docela zklamání protože je to jak obyčejný krém :(

    OdpovědětVymazat
  3. I když na ty micelárky moc nejsem, v kombinaci s časopisem mě láká :D Ve čtvrtek mě čeká cesta autobusem, takže výmluva ke koupi by byla :D Snad si během přestupu vzpomenu a najdu na nádraží trafiku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D :-D Určitě, časopis je čtivý a co jsem tak slyšela, tak ta micelárka taky není zlá. Dnes ji budu zrovna prvně zkoušet, za nějakou dobu udělám recenzi.

      Vymazat
  4. Zaujaly mě lesky na rty, mají náádhernou barvu :)! Mimochodem jsem teď také publikovala nakupovací článek :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se nejvíc líbí lesk Dermacol, lak na nehty GS a jsem zvědavá na ten olej zvýrazňující opálení-budeš dělat recenzi? A to má v sobě samoopalovací složku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Ještě nevím, myslím si, že to nebude nic světoborného - jen pokožku vyživí a "nablejská", je hodně výživný a olejový :-)

      Vymazat
    2. To by se mi právě líbilo, kdyby dělal to, co píšeš :) obávám se, jestli to nebude "samoopalovat", což rozhodně nechci.. Jinak mě to zaujalo hodně.

      Vymazat
  6. Mi se na pohled strašně líbí věci z té limitky Essence Cookies & Cream, ale co jsem viděla recenze, tak moc použitelné nejsou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lesk se zdá fajn, krém bohužel smrdí, tvářenka a stíny mi připadaly v drogérii dobře pigmentované, ale těžko říct, jaká by pak byla realita při líčení :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.