sobota 12. července 2014

Malý nákup, velká radost

Tento týden pro mě byl po pracovní stránce (a vlastně i po jiných stránkách) velmi náročný, proto jsem se ve čtvrtek rozhodla, že v pátek po delší době zajdu do Rossmannu a udělám si před víkendem radost. Nemám ráda takové ty nákupy, kdy máte depku a jdete si nákupem "uměle" udělat radost, spíš jsem to brala tak, že si zkrátka odměnu zasloužím. Dalším důvodem byl leták Rossmannu, který mě velmi zaujal a vytipovala jsem si pár věcí, které bych si chtěla koupit. Nakonec jsem sehnala vše, co jsem chtěla - až na akci na šampony a kondicionéry Garnier (1+1 zdarma), která zřejmě už neplatila. Zaujala mě nová medová řada a plánovala jsem si pořídit levandulový šampon, ale bohužel... Tak snad jindy :-)

Nejdřív jsem do košíku hodila make-up Whipped creme od Max Factor v odstínu 50 Natural



Tento make-up jsem měla ve vzorečku a doslova jsem si ho zamilovala. Jenže cena 399 Kč za tak malé množství (18 ml) make-upu pro mě byla nepřijatelná. Když jsem ho teď viděla v letáku za 260 Kč + jsem ještě měla 10% slevu za předložení slevového kuponku, už jsem neváhala. Make-up je naprosto úžasný a dělá skvělou pleť. Někde jsem četla, že voní po marcipánu - ano, když se na vůni zaměřím, tak ho tam cítím.

Další věcí, kterou jsem si vyhlédla už v letáku, je lak na rty Apocalips od Rimmel, který byl ve slevě ze 140 Kč na 90 Kč (+ další sleva 10% z kuponku).



Všechny odstíny se mi velmi líbily, ale když jsem viděla tuto křiklavou červenou neboli odstín Big bang, bylo rozhodnuto. 



Na rtech docela drží, na první fotce jsou rty těsně po nanesení laku, na druhé po pití a důkladném opusinkování našeho psího miláčka :-D Není to žádný lip tint, ale výdrž je rozhodně lepší než u normální rtěnky.

Zaujala mě také akce 1+1 zdarma na laky na nehty Miss Sporty. Odstíny už byly velmi přebrané, víceméně tam zbývalo pár odstínů zelených, nějaké hnědo-šedé a broskvové. Zkrátka nic co by mě zaujalo. Naštěstí se v přihrádce krčil poslední nádherný baby blue odstín 456, který musel být můj. Druhý lak je v odstínu 343 a koupila jsem ho pro svojí ségru. Za oba laky jsem dala dohromady 29 Kč.


Poslední věcí, kterou jsem si koupila (pokud tedy nebudu počítat masovou konzervu pro našeho pejska :-D), je úžasná svíčka od Airwick s vůní čokoládových lanýžů, kterou měli za neuvěřitelných 50 Kč (s kuponkem 45 Kč)! 



Když vynechám Yankee, kterým nic nemůže konkurovat, jsou svíčky od Airwick mé nejoblíbenější. Tato nádherně sladce voní po čokoládě a po vypálení svíčky určitě využiji i prázdnou skleničku. Tuto svíčku jsem už jednou měla a pamatuji si, že stála něco kolem 180 Kč, takže mě takhle obří sleva (výprodej?) vážně dostala. Měli v nabídce i další parfemace, takže si v pondělí naklušu do Rossmannu ještě aspoň pro 3 kousky :-D

Ze všech nakoupených věcí mám velkou radost :-) Budu ráda, když mi napíšete, čím jste si udělali radost v poslední době vy.

A na závěr bonusové foto - výsledek mého prvního použití cukrové pasty na odstranění chloupků aneb vypálená díra v noze a bolí to jak prase :-D


16 komentářů:

  1. Lak na rty mám ve dvou odstínech, jeden je úžasnej, druhej děs nepoužitelnej. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak na rty vypadá moc hezky, máš pěkné rty a sluší ti :) super akce Miss Sporty, to musím tak obkouknout! :D
    Já mám v poslední době taky celkem štěstí na dobré akce, třeba jsem koupila na krasa.cz make-up Guerlain za 400 Kč, normálně stojí několikanásobně víc, tak to jsem málem umřela štěstím a jsem do něj naprosto zamilovaná... A

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, taky se mi moc líbí, akorát mi přijde, že dělá trošku žluté zuby, má oranžový podtón...
      Jé a co to bylo za make-up? To je super kauf :-) Z krásy mám taky jeden Guerlain make-up, ale bohužel v pro mě nepoužitelném odstínu :-( Snažím se ho už delší dobu prodat, ale zatím o něj nikdo nejeví zájem.

      Vymazat
    2. Jj to mě taky na rudých rtěnkách štve, často dělají žlutější zuby, i když je mám docela bílý...
      Make-up je to Rejuvenating Gold Radiance Foundation, má být rozjasňující, ale to ani moc nepozoruju, ale strašně dlouho mi vydrží na obličeji, jakoby zaschne a pak už se nehne, super :) Jakej prodáváš? Já právě jsem tmavší, takže by to možná mohl být odstín pro mě :D pokud je to teda tento problém v odstínu a ne že je moc bílý :))

      Vymazat
    3. Ono jak který, ty s oranžovým podtónem to dělají, ale některý (je jich málo) mají podtón jako by do modra a ty zas zuby opticky bělí :-) Tak ten make-up neznám, ale popis zní dobře :-) Mně ten můj make-up taky vlastnostma vyhovuje, ale prostě ten odstín... Mrkni http://u-sedmikrasky.blogspot.cz/2014/04/nejen-kosmeticky-bazarek.html , vygoogli si swatch, je to odstín 23, pro mě absolutně nepoužitelný, ale pro tmavší pleť bude super. Klidně koukni i na recenze, za sebe můžu říct (zkoušela jsem ho 2x), že je na pleti příjemnej, krásně voní, kryje středně a dlouho vydrží.

      Vymazat
    4. Jo už koukám v bazárku, že to je Parure Extreme :) já mám Parure Gold, opsala jsem z krabičky špatnej název haha :D taky o něm čtu (Extreme), že rozjasňující není a někdo taky píše, že uschne a nic s ním nehne, takže by mohl být hodně podobný a odstín se mi zdá super, teď mám tmavší na léto a ten 23 by mohl být ideální na zbytek roku, hmm... :) jaká je cena?

      Vymazat
    5. Rozjasňující mi taky úplně nepřijde - jako že by měl shimmer nebo tak něco. S tím schnutím je to pravda a schne docela rychle, je potřeba s ním pracovat rychle :-D Na ceně jsem ochotná se domluvit, navrhuji 350 Kč i s poštou.

      Vymazat
    6. Jj přesně tak, taky nechápu, proč je nazývají rozjasňující :) ale ani nevadí, ten finish mi vyhovuje. A cena taky :) zítra se ti ozvu na mail, dobrou noc :)

      Vymazat
  3. Ježišmarjá, ta noha, jak se to podařilo??
    Jinak pěkné nákupy, krásná červená na rty! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.
      No prosím tě ohřála jsem tu pastu v mikrovlnce očividně moc :-D Doporučuje se pár vteřin, jenže mně to furt přišlo hrozně tuhý a málo táhnoucí se, tak jsem jí tam nechala asi minutu. Pak jsem jí vyndala a šáhla do ní špičkou prstu, jestli už je to O.K., no a najednou hrozná bolest a spálenej prst. Zazmatkovala jsem a místo abych strčila prst pod vodu, tak jsem ho vší silou přitiskla na nohu :-D Prostě zkrat, nedovedu si to vysvětlit. Čeká mě krásná jizva :-(

      Vymazat
  4. Hezké věci sis pořídila, na whipped cream se chystám :-) Baby blue lak mám doma a mám ho moc ráda :-) A ta noha! Zrovna jsi mě odradila od cukrové pasty :-D Snad se ti to hezky zahojí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, koukám, že máme podobný vkus :-)
      Nechtěla jsem nikoho odradit :-D Věřím, že když se cukrová pasta používá správně, tak je vše v pořádku. Očekávám, že mi v noze zůstane prohlubeň a jizva, moc hezky to zatím nevypadá :-(

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Levandulový šampon Garnier určitě doporučuji, je báječný! Hrozně mě zaujal ten make-up, doufám že na něj uděláš recenzi ;)!
    Já jsem si od Max Factoru nesmírně zamilovala make-up FaceFinity All Day Flawless 3v1, už jsem ho měla 2x a plánuji ho koupit zase, ale cena také bohužel není nejnižší, někde stojí i přes 400 :/ ..
    Nožička mě mrzí, ještě že takové věci nepoužívám :D ať je to co nejdříve v pořádku :) !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, tak to si ho pořídím určitě, ta akce má být zase příští týden :-)) Recenzi udělám :-) MF make-upy jsou dost drahé, naštěstí jsou na ně občas akce a za těch 250-300 Kč už to docela jde :-)
      Moc děkuju :-* Já tu pastu vyhrála v giveaway, tak jsem byla na ní celá hrr a natěšená a jak to dopadlo :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.