sobota 19. července 2014

Letní sprchování s D., Y. a B.

Přeji vám krásný slunečný den.

Pokud jste sluníčkomilové, tak si dnes asi perfektně užíváte, pokud jste na tom jako já, tak se smažíte ve vlastní šťávě a modlíte se, ať už je večer a aspoň trošku se ochladí :-D Tolik k pozitivnímu úvodu.

Dnes vám napíšu o svých letních (ne)oblíbencích z řady sprchových gelů.
Obvykle mám v koupelně rozpoužívaný jeden sprcháč (maximálně k němu ještě tuhé mýdlo od Lush) a ten používám. Poslední dobou jsem nějaká rozmařilá nebo co a tahám si na poličku do koupelny další a další sprcháče :-D Momentálně tam jsou zatím 4 a jelikož jsem ani o jednom ještě nepsala, řekla jsem si, že by to mohl být dobrý tip na dnešní článek :-)


Prvním a nejnovějším sprchovým gelem je Svěží sprchový gel s rebarborou a jahodami ze skvělé řady Aroma ritual od značky Dermacol. Podle mého názoru se tato řada velmi povedla a přiznám se, že nedávno jsem zkompletovala svou sbírku a mám nebo jsem měla doma už úplně všechny.


V první řadě musím samozřejmě pochválit krásný veselý obal a jednoduché balení v tubě. Sprchový gel má bohatě pěnit, zanechávat pokožku čistou a vláčnou a nastartovat naše tělo a mysl. No... Já, co se sprcháčů týče, nejsem vůbec náročná. Naprosto mi dostačuje, když sprcháč voní, dobře myje a moc nevysušuje. Nějakou hydrataci pokožky nebo snad dokonce to, abych voněla ještě následující den po umytí, opravdu nečekám a podle mě to ani sprcháče nemají v popisu práce :-)

Jahodovo-rebarborový sprchový gel voní náádherně sladce. Četla jsem, že někomu vůně připomíná rebarborový koláč, což mně tedy ne, ale i tak se mi vůně moc líbí. Sprcháč je hustší, gelový a pění středně. Dobře myje a nevysušuje. Zkrátka klasika, kterou bych si nemít doma asi 30 sprcháčů v zásobě koupila klidně znovu. Stojí 40 Kč.

Ve dnech, kdy se potřebuji zklidnit a zrelaxovat, večer ráda ve sprše použiji Orientální sprchový olej Tradition de Hammam od Yves Rocher


Obsahuje bio arganový olej z Maroka a naopak neobsahuje žádné živočišné složky. Voní výrazně orientálně, ale ne nijak bolehlavově. Jelikož se jedná o olej, tak pochopitelně nepění - spíš vytváří na pokožce mléčnou emulzi. Mycí a osvěžující schopnost není určitě taková jako třeba u výše zmíněného sprcháče od Dermacolu, proto když jsem večer zpocená nebo si připadám ulepená, tento sprchový olej nepoužiji a dám přednost něčemu osvěžujícímu. Sprchový olej jsem koupila asi za 130 Kč v akci, jinak stojí přes 2 stovky. Pokud bych na něj narazila zase v nějaké extra akci, možná bych si ho koupila znovu.

A poslední dva sprchové gely, respektive pěny, jsou od Baley. Jahodovou šlehačku z limitované edice jsem si koupila už před 2 roky, ale začala jsem ji používat teprve nedávno. 


Slibuje jemné očištění pokožky díky pečujícímu složení s jahodami a jogurtem. Vůně je taková zvláštní - částečně jahodová a trochu mi připomíná ještě syrové těsto na vánoční cukroví :-) Je to poměrně umělá vůně. Dávkování je stejné jako u normální jedlé šlehačky - zatřepete lahvičkou, zmáčknete aplikátor a vyleze našlehaná pěna. Toto mě děsně baví :-) Horší je, že jakmile šlehačku nanesu na tělo a začnu ji roztírat, prakticky okamžitě "slehne" (nebo jak to říct) a já se nemám čím umýt :-D Takže přidávám, pěna zase slehne a tak pořád dokola. Mycí schopnost je velmi špatná, nesmyje mi ani zbytky antiperspirantu z podpaží. No ale mýt se jahodovou šlehačkou mě natolik baví, že ani moc nenadávám :-D Pěna stála 30 Kč, ale už není k sehnání.

Zato exotický sprchový gel ve spreji k sehnání stále je a stojí 40 Kč. 


Ačkoli tady je pěna mnohem pevnější a mycí schopnost lepší než u jahodové šlehačky, což je vlastně velmi podobný produkt, tak mě tento sprchový gel ve spreji moc nezaujal. Nelíbí se mi parfemace, která je sice rádoby exotická, ale naprosto nezajímavá a tak trochu i divná. Umyju se s ním dobře, nevysušuje, to ano, ale další balení si určitě nekoupím.

Máte momentálně také své letní oblíbence mezi sprcháči? :-)

7 komentářů:

  1. Mám zkušenost pouze s jahodovou Baleou která mi momentálně stojí na vaně, doma už jí mám asi přes rok a furt se mi nějak nedaří ji spotřebovat, teď už ale budu muset, je pouze do srpna :D ..! Vůbec mě nenadchla, jak píšeš, není se čím umýt. Dermacol sprcháč bych také moc ráda vyzkoušela, teď mám karibský sen a vůbec mě nezaujala vůně .. Jinak dneska jsem se také šíleně pekla a byla jsem raději doma protože opalování nemusím a koupat se nemám kde. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, tak to ani nevím, že už bude procházet. Musíme to zvládnout dopotřebovat! :-D Karibský sen mám taky, v obchodě mi voněl, tak uvidíme, jaká bude parfemace při mytí.
      Přesně, já se taky nemám kde koupat a opalování přímo nesnáším. U vody se to vedro dá snést, ale když je člověk doma a nedejbože musí ještě nějak fungovat (uklízet atd.), tak je to úděsný.

      Vymazat
  2. Mě ty "mycí šlehačky" vždycky hrozně lákaly, ale když to tak čtu, tak nevím nevím :D. Každopádně když už jsme u té Balei, tak mám teď dva oblíbené sprcháče, mango a meloun :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to mě taky :-D I když hudruju, tak si stejně zase nějakou koupím, mýt se šlehačkou je prostě super! :-D
      Balea je na léto skvělá klasika :-)

      Vymazat
  3. já mám naopak tu exotickou Baleu ráda, dobře se mi s ní holí a voní mi krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to holení věřím, že bude určitě super, když se s tím myju, tak mi přijde, že se myju gelem/pěnou na holení :-D Ale vůně se mi nelíbí, exotiku si představuju trošku jinak...

      Vymazat
  4. Musím to vyskúšať !


    Rada by som Ťa pozvala do mojej GIVEAWAY. :)
    www.nikoletavujisicova.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.