pátek 25. července 2014

Konečně micelárka, která mi sedla + mini haul z Rossmanna (chlubeníčko)

Se všemi micelárkami, které jsem dosud vyzkoušela, jsem měla jeden problém - zanechávaly mi ulepený obličej. Některé víc, některé míň, ale dělaly to všechny. Dnes vám představím první, která to nedělá. Tadáááá...



Čisticí micelární voda 3v1 od Eucerin

Jak určitě některé z vás zaznamenaly, tato micelárka byla nedávno jako dárek u časopisu Marianne. Dá se koupit samozřejmě i samostatně (na netu nebo v lékárnách) za zhruba 180-200 Kč. Je jí 200 ml.


Mimochodem časopis Marianne není vůbec špatný. Zaujal mě rozhodně víc, než třeba Elle a podobné. Stojí 70 Kč a až u něj bude zase nějaký pěkný dárek, rozhodně si ho koupím znovu. Ale teď už k hlavnímu aktérovi dnešního článku.


Mohla bych všechno v podstatě shrnout do jedné věty - TATO MICELÁRKA JE NEJLEPŠÍ! Opravdu lepší jsem nikdy neměla. Naprosto skvěle odličuje i oční make-up, nevysušuje, není parfemovaná a co hlavně - nemám vůbec ulepený obličej a nemám nutkání si ihned po odlíčení jít umýt obličej vodou. Samozřejmě ve sprše pak pleť ještě dočišťuji, ale třeba až 2 hodiny po odlíčení a je to v pohodě. 

Micelárku doporučuji všemi deseti. A co jsem tak četla v recenzích, nejen já :-)

Máte tuto micelárku také doma? Napište mi, která micelárka je vaše nejoblíbenější :-)


V druhé části článku vám ukážu pár úlovků, které jsem si koupila nedávno v Rossmannu. Bylo toho víc a asi za pár týdnů zase udělám delší nákupní článek a všechno pořádně nafotím, ale dnes vám ukážu ty nejhezčí z nich :-)

V Rossmannu jsou opět obří slevy na bižuterii. Náhrdelníky stojí 50-90 Kč a náušnice a prstýnky 30 Kč. Já ještě vždy při nákupu uplatňuji slevový kupon na celý nákup (-10%), takže je to v porovnání s běžnými cenami opravdu za hubičku :-)

Koupila jsem si:

krásně barevný a výrazný náhrdelník


náušnice a velký zlatý prsten



Prsten zatím nevím, jestli budu nosit, přece jen je dost masivní a já prstýnky normálně nenosím vůbec, natož takovéhle :-) Ale uvidíme. K červeným nehtům se mi líbí.

Neodolala jsem také slevě na cukrové laky od Gabrielly Salvete. Daly se sehnat za 59,90 Kč (z původních 89,90 Kč). Mně laky od GS bohužel na nehtech špatně drží a používat podlak a nadlak jsem obvykle líná, ale stejně si vždycky ve slevě nějaký ten pískový či teď nově i cukrový lak koupím. Tentokrát padla volba na odstíny 03 Sandstorm a 04 Passione.


Passione je naprosto krásná červená s růžovým podtónem. Četla jsem, že ji někdo hodnotil jako ošklivou rajčatovou červeň a vůbec s tím nemůžu souhlasit, na mých nehtech je naživo prostě dorůžova :-) Kryje ve dvou vrstvách.

Sandstorm je naopak barvička decentní. Ještě jsem ji na nehtech neměla, protože teď mám pořád tu červenou a Sandstorm jsem kupovala včera, ale využila jsem jako pokusného králíka ségru, která zrovna měla nehty bez laku, a přišlo mi, že tento světloučký odstín moc nekryje. Budou potřeba aspoň 3 vrstvy. Mám zálusk ještě na odstín True love.



Co vy a móda pískových/cukrových laků? Chytlo vás to? Mě nejdřív moc ne, pískové laky se mi dokonce vyloženě nelíbily, ale nakonec jsem podlehla :o)

Mějte se krásně a děkuji vám za podporu v komentářích pod mým minulým článkem :-*

12 komentářů:

  1. Jee diky za tip na micelarku, sice mi lepeni az tak nevadi, protoze hned smyvam ještě vodou, ale proc nemit rovnou nelepivou micelarku, ze? :-) jinak sis poridila pěkné věci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-) Myslím si, že tahle micelárka musí vyhovovat snad každému :-D

      Vymazat
  2. teď jsou u Marianne věci Dermacol, zatím jsem viděla takovou tu double řasenku (dostala jsem ji od přítelovy mamky, juchů), ale prý jsou i jiné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, vážně? To jsem netušila, určitě na to mrknu! Děkuji.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Určitě koukni, snad to nebude moc přebrané :-) U nás už docela je a to jsme malé město. Nejvíc měli takových těch malinkých náušniček (pecek), které mě osobně moc nebaví :-D

      Vymazat
  4. Jé, bižuterie konečně za 30, určitě se půjdu kouknout, i když toho mám už docela dost z Ebay. Díky za tip :-)

    http://i-love-bijou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si teď koupila časopis Marianne protože k němu jsou aktuálně dárky od Dermacolu, tak jsem si vybrala řasenku Imperial protože třeba make-up doma už mám a jsem na řasenky jako čert. GS cukrový lak mám pouze jeden a to v tmavě růžovém až fialkovém odstínu a je nádherný :).
    Micelárka vypadá moc dobře, zaujala mě už na ostatních blozích :) jinak já mám teď hodně oblíbenou Garnier, L'oréal a nejlepší je za mě stejně růžová Bioderma sensibio :) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po novém čísle se zítra určitě podívám, doufám, že ty dárky nebudou z časopisu ukradené, jako to často v supermarketech bývá :-D
      Ten tmavě růžový odstín se mi taky moc líbí :-)
      Bioderma mi vůbec nevyhovuje :-(

      Vymazat
  6. Micelárka vypadá dobře, lituju, že jsem si časopis nekoupila.
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám nejradši Garnier a už u ní zůstanu (dokud mi ji nezruší :-D)
    A pískové laky jsou úplně mimo mě, efekt se mi nelíbí, ale kdoví, třeba mě taky někdy dostanou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, mně se to taky dřív absolutně nelíbilo :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.