čtvrtek 3. července 2014

Dopotřebuji za červenec...

Máme tu začátek nového měsíce (pro některé šťastné i letních prázdnin), a proto je i čas na novou výzvu, respektive můj tradiční spotřebovávací plán. Podívejte se, jakým produktům se chci podívat na dno během července :-)


Isana Nagellack Entferner Mandelduft (odlakovač s olejem)
Freeman Body toning lotion Coconut & Guava (zpevňující tělové mléko)
Avon clearskin Blackhead clearing deep treatment mask (čisticí maska)
Balea young Zucker Schnute (balzám na rty)
Dove hair therapy Nourishing care (kondicionér & maska)
Figs & Rouge Balm Cherry & Vanilla (přírodní balzám)
Bourjois 123 perfect foundation (vzorek make-upu)
Nobilis Tilia Čokoládová fantazie (přírodní bio balzám)
Lush Let the good times roll (čisticí roláda)
Alterra Sensitiv-Shampoo Mandel & Jojoba (šampon na citlivou pokožku hlavy)
L´Occitane Essence sublime (hydratační sérum)


Vzhledem k tomu, že dnes je teprve 3. července a já už jsem některá plná balení dodělala, si myslím, že tento měsíc bude velmi plodný :-D

Určitě mi napište, jestli si taky děláte spotřebovávací plány, a jestli jste některý zmíněný produkt vyzkoušely.

6 komentářů:

  1. Tak znám jen masku od Avonu a to už si vůbec nepamatuju, jaká je :-D Jinak já spotřebovávání neplánuju, když to dojde, tak to dojde :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně docela vyhovuje, dobře pleť vyčistí :-)

      Vymazat
  2. Taky bych si to měla tentokrát zas naplánovat, bez plánu mi to nějak nejde :D Bohužel zase budu hodně cestovat, tak to v červenci moc slavné nebude :(

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že to mléko "lehlo" celkem rychle, to je dobře :)
    Šampon od Alterry mám na tvé doporučení taky, ale meruňkový, bála jsem se, že nebude pěnit, ale pění celkem dost
    Odlakovač kupujeme stále dokola :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, už z něj nic nejde dostat, ale myslím si, že když bych ho rozřízla, ještě by tam něco bylo :-)
      Alterra šampony určitě pění, sice míň než obyč šampon, ale pění.
      Odlakovač je bezvadnej.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.