sobota 5. července 2014

Černá, která není nudná

Možná jste už zaznamenali, že mi žádná barva laku na nehty není cizí :-D Klidně nosím nehty šedé, žluté nebo zelené. Dnes vám ukážu kombinaci sytě černého laku s efektovým, kterému říkám penízkový :-)



Moc se mi tahle kombinace líbí, protože černý lak krásně zvýrazní tvar nehtů a efektový je ozvláštní. Někdy nosím nehty jen čistě černé a také mi to nepřijde špatné.




Nehty mám nalakované černým lakem od Miss sporty v odstínu 080, přes který jsem na prsteníčkách navrstvila penízkový lak od Nabi cosmetic. Myslím si, že to ani není žádná značka - lak jsem koupila u Vietnamců :-D

Tentokrát jsem nepoužila podlak, protože jsem si nehty lakovala pozdě večer a už jsem byla unavená. Je to znát - lak se mi začal po necelých dvou dnech ošoupávat. I s podlakem však černý lak vydrží neporušený jen 3 dny. Avizovaná desetidenní výdrž mi připadá velmi nepravděpodobná. Jinak je lak super - krásně pigmentovaný a opravdu sytě černý, štěteček je také báječný.



Efektový lak od Vietnamců hrozně smrdí, proto ho používám opravdu jen přes 2 vrstvy barevného laku - přímo na nehet bych si ho nedala. Penízky se dost špatně odlakovávají, nicméně efekt na nehtech se mi velmi líbí, proto tento lak používám docela často.




Dejte mi vědět, jestli taky používáte černý lak, nebo je to pro vás na nehtech nepřijatelná barva :-)

9 komentářů:

  1. Moc se ti povedly Sedmikrásko... :)
    Já osobně proti černému laku nic nemám, někomu vysloveně sluší.. sama ho moc nenosím, jen občas si dělám černý prsteníček k barevným nehtům :)

    OdpovědětVymazat
  2. Černý lak taky někde mám. Z dob dávno minulých, takže tak od patnácti :D Ale moc jsem ho nepoužívala, protože se rychle loupal a nebavilo mě lakovat dost vrstev, aby dobře kryl. Ale musím uznat, že v kombinaci s těmi třpytkami vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, některé černé laky stojí za houby. Kdysi jsem taky takový podobný měla, myslím, že byl od značky S-he, a to byla hrůza. Tento je však výborně krycí.
      A děkuji :-)

      Vymazat
  3. Já jsem proti černým lakům nikdy nic neměla, ovšem ani jeden nemám doma. :) Tak třeba se někdy odhodlám a nějaký koupím. :) Jinak v kombinaci s efektovým lakem máš nehty nalakované moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Silvi :-) Černý lak vypadá podle mého názoru pěkně i na nehtech u nohou :-)

      Vymazat
  4. Černý lak musím mít ve sbírce prostě pořád, mám ho prostě ráda. :) Ale nejraději ho stejně jako Ty ozvláštňuji podobnými laky, nebo na některý prst dám třeba stříbrný lak STARS :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.