neděle 22. června 2014

TAG Právě teď!

Ahoj ahoj :-)

Před nějakou dobou jsem viděla u Klárky na blogu TAG s názvem Právě teď!, který se mi hodně zalíbil. Myslím si, že je zajímavý a ráda se s vámi podělím o to, co mě právě teď baví, nebo o čem přemýšlím :-)

KNIHY


Momentálně mám rozečtený životopis Rafaela Nadala. Tomuto tenistovi jsem dřív moc fandila a sledovala jsem každý jeho zápas a musela vidět každou fotku (berte s rezervou :-)). Dokonce i když hrál zápas s někým z ČR, fandila jsem Rafovi. Dnes už mé nadšení není tak velké, ale stále mu fandím a jsem ráda, že je opět světovou jedničkou. 

HUDBA
Tady je to jednoznačné - miluju poměrně novou písničku od Tomáše Kluse s názvem Noe. Poslouchala jsem ji jednou 3 dny v kuse a vůbec se mi neomrzela. Celkově mohu říct, že se mi většina písniček od Tomáše Kluse líbí, a je mi blízký i svými názory a životním stylem.

Další píseň, která se mi moc líbí, je The Game od kapely Deine Lakaien. Zpěvák Alexander Veljanov má naprosto úžasný hlas a ty písničky mají prostě atmosféru.

PARFÉM



Stále toužím po Sì od Giorgio Armani, ale kamarádka, od které si kupuji parfémy, ho zatím nemá v nabídce, a za tu cenu, za kterou se prodává v obchodech nebo na netu, si ho fakt kupovat nebudu. Z parfémů, které už doma mám, jsem si oblíbila šeříkovou toaletku od Yves Rocher. Snažím se používat také vzorečky parfémů v ampulkách, aby konečně trochu ubyly.

MAKE-UP



Mívám střídavě období, kdy mě vůbec nebaví se líčit a vyrážím jen s řasenkou a pudrem, a pak zase jsou dny, kdy si dělám kompletní make-up a fakt si dávám záležet. Co se týče konkrétních produktů, tak určitě zmíním bronzer a rozjasňovač 2v1 od Essence, který jsem si opravdu oblíbila.

CO TEĎ NOSÍM


Začala jsem konečně po třech letech od zakoupení nosit tyhle světle modré roztomilé botky z Deichmanu. Boty bez podpatků moc nenosím, ale tyto mají aspoň tlustší podrážku, takže si nepřipadám, jako že jdu bosa :-D


Moc ráda nosím také modrozelený svetřík z C&A, který se mi líbí hlavně díky svému zajímavě řešenému límci. No a ta barva, tu prostě miluju, a myslím si, že mi i sluší.

JÍDLO


Miluju tuňákové saláty od Rio Mare, které jsou ovšem příšerně drahé - kelímek stojí skoro stovku. Proto vždy čekám až budou ve slevě a přísahám, že během toho týdne, kdy na ně obvykle bývá sleva, si je kupuju každý den a spolu s rajčatovou nebo olivovou ciabattou je to můj nejoblíbenější oběd :-) Nejvíc mi chutná ten mexický, který můžete vidět na fotce. S levnými tuňákovými konzervami, které jsou plné rajčatového protlaku a kdesi na dně se krčí 3 sousta tuňáka, se to nedá vůbec srovnat.

NIČÍ MĚ
Přiznám se, že tenhle TAG jsem měla rozepsaný už delší dobu, a původně tu byla odpověď, že mě ničí příšerná vedra, ale to už teď jaksi neplatí :-D Nic dalšího, co by mě momentálně nějak extra štvalo, si nevybavuji.

RADUJI SE Z...
mé krásné nové kanceláře ♥

TĚŠÍM SE NA...
své první tetování



WISHLIST


CO SE MI HONÍ HLAVOU
To nechtějte vědět, hihi :-D Ne, vážně :-) Často myslím na to, že jsem měla vážně štěstí (i když na náhody a štěstí já nevěřím), když jsem poznala svou šéfovou a získala práci. Je to přesně ta práce, kterou teď potřebuji, a která mi vážně hodně dává. 

11 komentářů:

  1. Tomáše mám taky moc ráda, hlavně se mi líbí texty, co mají smysl a nejsou jenom nějaké plkání o ničem jako většina písniček :) A totálně mě dostala barva svetříku, přesně tenhle odstín se mi hodně líbí a zatím ještě nic takového nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milý komentář, Jani :-) Svetřík jsem koupila nedávno ve výprodeji za 198 Kč, třeba bys ho ještě v C&A sehnala :-)

      Vymazat
  2. Kluse jsem včera potkala na festaku a je super, ochotně se s nama vyfotil, dělal blbiny, nikam nespěchal..fakt mě mile překvapil :) Armani Si mi taky krásně voní, to je co říct, mne toho moc nevoni :) a Nadala nemám ráda, miluju Federera :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já fandím oběma :-P Co se týče Kluse, tak tomu naprosto věřím, viděla jsem s ním několik rozhovorů a ani by mě nenapadlo si myslet, že je nějak namyšlenej atd. :-)

      Vymazat
  3. ty botičky ...... ach já chci také taková mít ve své sbírce :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Písničku od Kluse jsem tuhle někde zaslechla a i když ho vyloženě neposlouchám, tak jsem si ji taky pustila. :) Líbí se mi barva svetříku! A líčení Ti sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jakou rtěnku jsi použila na fotce? Ta barva je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Je to Rimmel, Drop of Sherry - ale mám ji už strašně dlouho, myslím, že se tato řada už vůbec neprodává.

      Vymazat
  6. miluji tagy.. na blogu už jeden taky mám a brzy přidá mdalší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.