neděle 1. června 2014

Spotřebováno za květen 2014

Přeji vám krásnou neděli a pěkné počtení u mého dnešního článku o spotřebovaných produktech za měsíc květen :-)

Tento měsíc jsem toho moc nespotřebovala a hlavně, což je velmi podezřelé, mě kosmetika až tak nebavila. Ani se mi nechtělo zkoušet nové vzorečky, jela jsem si stále v tom svém. Přesto samozřejmě pár kousků za vlast padlo a na to, jaké to byly, se můžete teď podívat.




Nivea Firming body lotion

Mléko příjemně vonělo, bylo řidší konzistence a hydratovalo středně. Kdybych na něj narazila v nějaké extra akci, možná bych si ho koupila, prozatím to ale neplánuji. 7/10.

Eucerin Complete repair intensiv lotion

Jedná se o hutnější tělové mléko s ureou. Vzoreček mi nevystačil ani na jedno namazání celého těla, takže těžko dělat závěry, ale nemůžu říct, že by mléko bylo špatné nebo třeba málo výživné. Vonělo docela příjemně a neutrálně. 8/10.

Eucerin AQUAporin erfrischende Lotion

Tělové mléko bylo hodně lehké, ale zároveň pro mě dostatečně výživné. Pěkně vonělo. O plném balení zatím neuvažuji. 8/10.

Dermacol Aroma ritual Osvěžující tělové mléko Vodní meloun

Recenze. Tělové mléko jsem měla moc ráda. Nádherně vonělo jako melounové žvýkačky, rychle se vstřebávalo a dobře hydratovalo. Kdybych neměla doma tolik dalších tělových mlék, koupila bych si určitě další balení. 9/10.

Balea Bodylotion Cocos & Sheanuss

Tělové mléko mě velmi příjemně překvapilo. Natolik, že jsem ho dokonce vybrala jako jeden z dárků do své giveaway. Krásně vonělo, výborně se roztíralo, vstřebávalo i hydratovalo. To vše za 45 Kč/400 ml. Mohu jedině doporučit. 10/10.



Garnier Essentials 25 Ultra-cleansing wipes

Ubrousky byly celkem fajn. Moc pěkně voněly. Make-up z tváře odlíčily v pohodě, na oční make-up byly poměrně suché. Abych oční okolí nemusela dřít, pokapala jsem ubrousek vždy pleťovou vodou. Pak už to bylo v pořádku. Uvítala bych také, kdyby ubrousky byly pevnější a větší. Podruhé si je asi už nekoupím, ale vyloženě špatné nebyly. 6/10.

Essence Sun club Oil control paper

Odmašťující papírky fungovaly tak, jak měly, ale myslím si, že je zbytečné do nich investovat jakoukoli částku, protože úplně stejný efekt udělá obyčejný toaletní papír. Nicméně mi vyhovovaly. 9/10.

Ebelin Odličovací tampóny maxi

Odličovací tampónky byly výborné. Byly jemné, dobře nasály odličovač. Jednoznačně preferuji tyto velké oválné odličovací tampony, protože mi stačí na odlíčení celého obličeje 2 (z obou stran). Doporučuji a určitě si je koupím někdy znovu. 10/10.

Sensodyne No fluoride zubní pasta

Pasta byla celkem fajn. Měla zvláštní lehounce slanou příchuť a světle růžovou barvu. Pěnila spíš méně. Citlivé zuby nemám, takže nemohu posoudit její účinky co se týče jejich ochrany. Klidně bych si ji koupila znovu. 7/10.

Avon Čisticí pleťová maska s marockým jílem

Malý kelímek masky jsem dostala od Verči. Maska nádherně voní - stejně jako černé mýdlo z téže řady, které mám doma. Na obličeji prakticky hned po nanesení zasychá a tvoří krustu. Po smytí masky je pleť čistá, ale poměrně dost stažená a vysušená, takže rozhodně nic pro majitelky suché a citlivé pleti. Já mám pleť smíšenou a vyhovuje mi, když ji občas něco odmastí, takže celkem uvažuji o koupi plnéh balení. 8/10.



Tony Moly Expert triple BB cream

Na BB creamu mi vyhovoval pouze odstín, který byl nádherně světloučký a béžový. Jinak mi BB cream nesedl, byl strašně hutný, mastný a těžký. Leskla jsem se po něm prakticky okamžitě po nanesení a úplně jsem cítila, jak moji pleť dusí. Krytí bylo střední, pro mě vyhovující. 3/10.

Gabriella Salvete Hydrating foundation - 01 Ivory warm

Tento make-up je podle mého názoru skvělý, ale bohužel ne pro moji smíšenou pleť. Kladně hodnotím odstín, příjemné nanášení a efekt těsně po nanesení. Make-up mi ale začal na mastnějších částech obličeje po několika hodinách dělat mapy, z nosu mi zmizel téměř úplně a příšerně jsem se leskla. Krytí je spíš nižší, což mi nevadilo. Dokážu si představit, že pro normální a sušší pleť bude báječný, ale s mojí smíšenou se bohužel úplně neskamarádil. 5/10.

Max Factor Whipped creme foundation

Tohle je zatím nejlepší make-up, co jsem kdy vyzkoušela. Až na odstín, který bych snesla kapku světlejší (bohužel se u nás v drogériích neprodává) mu nemám co vytknout. Krásně se nanáší, dělá sametovou a přirozeně vypadající pleť. S bází je výdrž make-upu i na mé mastné T-zóně celodenní. Od nákupu mě zatím odrazuje jen dost vysoká cena v porovnání s množstvím plného balení, které je jen 18 ml. Proto hodnotím 9,5/10.


Lush Ponche

Jako snad všechny sprcháče od Lush, byl i tento výborný. Krásně jemný, nevysušoval, pěnil tak akorát, krásně voněl i myl. Na vůni jsem si musela nějakou dobu zvykat, je totiž docela zvláštní - tequilová a má vážně říz :-D Nakonec jsem si ji zamilovala. Pokud bude sprcháček o letoších Vánocích opět v prodeji, klidně si ho koupím znova. 10/10.

L´Occitane Ultra rich shampoo

Šampon byl na vlasy super, krásně je umyl a vůbec nevysušoval, ale bohužel obsahuje silikony, tudíž moc nevyhovoval mé pokožce na hlavě. Občas se mi po něm dělaly lupy nebo pupínky vzadu na krku, jindy zase bylo vše v pořádku. Moc pěkně voněl a dobře pěnil. Šampon si ale -i kvůli jeho vysoké ceně - už znovu nekoupím. 6/10.

Avon Advance Techniques Lotus shield Leave-in Treatment

Sérum bylo docela fajn. Hezky vlasy vyživilo a uhladilo. Bylo ale dost cítit po alkoholu, což mi nebylo moc příjemné. Zatím o plném balení neuvažuji. 7/10.



Dermacol Moisturizing cream

Lehký a řídký krém, velmi málo hydratační. O plném balení neuvažuji. 5/10.

Physiogel A.I. Créme

Krém mi nevyhovoval. Byl hodně mastný, ucpával mi póry a hlavně způsoboval velké pupínky. Na suchou a citlivou pleť možná O.K., ale pro moji smíšenou rozhodně ne. 2/10.

Kivvi All day and night cream

Šokoval mě seznam ingrediencí na 18 řádků :-D Naštěstí se jednalo většinou o přírodní složky. Krém byl docela příjemný. Zvláštně voněl (asi jako Alverde produkty, cítím z nich seno a citron), nebyl moc ani málo mastný, rychle se vstřebával. O plném balení zatím neuvažuji. 8/10.


L´Occitane Precious cream Immortelle

Slavný slaměnkový krém od L´Occitane mi docela vyhovoval. Na noc byl příjemný a vyhovovala mi i jeho uklidňující vůně. Vzoreček mi vydržel asi na 4 namazání, takže těžko víc hodnotit... 



A co vaše spotřeba za tento měsíc? :-)

11 komentářů:

  1. Ten makeup Whipped Creme jsem měla ve vzorečku také a koupila jsem si i plné balení. Ne že by mě vzoreček tak uchvátil, ale nějak jsem nevěděla, jaký si koupit, tak jsem zvolila tenhle. Je fakt, že na mě byl taky trochu tmavší, ale v obchodě jsem si nedokázala vybrat, žádný odstín mi úplně neseděl. S makeupem jsme jinak hodně spokojená, ale lepší bude, až se trochu opálím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, on i ten odstín Natural je takovej zvláštní, není úplně zlej, ale taky mi moc nesedí. A ty zbylý jsou tmavý...

      Vymazat
  2. Tak to jsem ráda, že nejsem jediná, koho kosmetika poslední dobou nebaví. Přes maturitu mi bylo opravdu jedno co na sebe zrovna plácám a teď, když vstávám kvůli brigádě, tak jsem ráda, že si vůbec dám nějakou tu řasenku :D. Ale první penízky co jsem dostala jsem samozřejmě šla utratit za kosmetiku, takže nějaká vášeň tam ještě bude :D. Článek mě nakopl a také dneska nafotím spotřebu, asi na tom budu podobně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, to já také stále nakupuji, tahle vášeň mě ještě neomrzela :-D Určitě spotřebu nafoť, ráda se podívám.

      Vymazat
  3. Mně vždycky pobaví, jak každá blogerka píše, že toho moc nespotřebovala..a pak taková kupa :D Já za měsíc nespotřebuju snad nic :D vlasy si myju 1x týdně, takže spotřeba malá. Na mazání těla krémem každý den jsem líná, takže to tak 1x-2x týdně :D na obličej dávám v podstatě jen kokosový olej a stačí mi na několik měsíců. Moc se nemaluju, takže ani moc neodličuju. Nooo možná bych měla na konci tak 1 sprcháč a 1 vzoreček :D Ale nebývalo to vždycky tak, dřív bych nevylezla nenamalovaná, pořád jsem se něčím patlala. Ale jsem atopik, kůže je čím dál horší a citlivější, takže bohužel :( Jinak ten krém Kivvi byl úplně super, uvažuju o velkém balení, sice cena nic moc :/ Pastu používám stejnou, protože mi vadí fluor a je to jedna z mála, která jde lehce sehnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně toho opravdu nepřijde moc, aspoň na moje obvyklé poměry určitě :-D
      To se nedivím, že skoro nic nespotřebuješ, když skoro nic ani nepoužíváš :-D
      Problémy s kůží mě mrzí :-(

      Vymazat
    2. Ale to jako používám, třeba dneska jsem se namalovala, odlíčila, udělala si peeling obličeje i těla, umyla si vlasy (i tělo :D ), namazala tělo i obličej a nalakovala nehty, všechny :D Takže dneska mám rekord!!! :D

      Vymazat
  4. články na téma spotřebováno nemám v oblibě:D Ale máš toho pěknou kupu. Člověk si myslí, že tolik toho třeba nespotřebuje, ale pak se možná sám nestačí divit:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si objednala nějaké OIL CONTROL papírky, tak jsem na ně zvědavá, ještě jsem je nezkoušela nikdy předtím..
    Physiogel - NE. :D
    Líbí se mi to balení od šamponu L´Occitane..
    Ty velké odličovací ubrousky bych někdy taky ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. L´Occitane má všechny obaly krásné :-)
      Physiogel určitě N-E! :-D

      Vymazat
  6. :D Toho je málo? :D Já jsem asi fakt skrblík, protože vždy spotřebuju pár produktů a myslím si, jaký nejsem king. :D Jinak velmi mile si mě překvapila s tím kokosovým mlékem od Baley, určitě si ho koupím. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.