sobota 7. června 2014

Oblíbenci za... poslední dobu

Dnes přicházím s článkem z velmi nepravidelné rubriky Oblíbenci za...
Článek na toto téma jsem za celou historii fungování blogu psala pouze párkrát. Je to z toho důvodu, že si máloco oblíbím tak moc, že bych to s nadšením používala třeba měsíc v kuse. Přesto se občas pár takových věcí najde a k nim patří i kosmetika, o které budu psát dnes :-)



Essence Sun club: All-in-one bronzing highlighter
Bronzer a rozjasňovač v jednom vonící po kokosu a opalovacím krému jsem si koupila od Verči teprve nedávno, ale už jsem si ho stihla tak moc oblíbit, že víceméně na tváře nepoužívám nic jiného. Světlá část funguje jako rozjasňovač, růžovou a béžovou používám jako tvářenku a pomocí nejtmavší barvičky se snažím o jakés takés konturování :-) V produktu je shimmer, ale decentní - na sluníčku pleť vypadá skvěle a rozzářeně. 

Guerlain: Paradis exotique 
Paletku čtyř očních stínů jsem si koupila za něco málo přes 200 Kč na Omlazení. Vygooglila jsem, že se jedná o limitku z roku 2008, takže je to už celkem stará záležitost, ale paletce to na kvalitě nijak neubírá. Stíny jsou krásně pigmentované, příjemně se nanášejí a na víčku se neslévají.


Štětec od Petra Lovely Hair: Flat top na make-up, pudr i tvářenku
Štětec moc ráda používám na vpracování make-upu do pleti (na roztírání používám jiný štětec) i na pudr. Podle mého názoru odvádí svoji práci výborně a kromě toho, že se docela špatně pere, mu nemám co vytknout.

Maybelline: The Rocket volum´express
O této řasence jsem na blogu už několikrát psala. Mám ji moc ráda, protože mi dělá krásně dlouhé, husté a natočené řasy. Je to můj dlouhodobý oblíbenec :-)

Dermacol: Matt control corrector
K tuhému korektoru v tyčince jsem si docela dlouho hledala cestu, ale nakonec šťastné shledání přece jen nastalo :-) Používám ho pouze na pupínky, které skvěle zakryje. Pod oči se podle mě nehodí, protože zvýrazní i tu sebejemnější vrásku. Pupínky vydrží zakryté zhruba půl dne, při větší námaze (jako bylo třeba nedávné stěhování mojí kanceláře) zmizí rychleji. Přesto patří k těm lepším korektorům, které jsem dosud vyzkoušela.


Nobilis Tilia: Přírodní rostlinný bio balzám Čokoládová fantazie
Čokoládovému mazání jsem věnovala vlastní článek, ve kterém se můžete dočíst podrobnější informace. Balzám mi moc vyhovuje - krásně voní i hydratuje a vzhledem k jeho barvě a konzistenci je to jako mazat se opravdovou čokoládou :-) 

Avon solutions: Mattifying toner
Toneru jsem se chtěla zbavit, ale teď jsem ráda, že jsem to neudělala. Na čištění pleti je totiž naprosto perfektní. Vzhledem k tomu, že je opravdu hodně alkoholový a silný, nepoužívám ho každý den. Využiji ho spíš ve dnech, kdy jsem silněji nalíčená a odličovací ubrousky a pleťová voda nezvládnou odstranit veškeré nečistoty. Na dočištění mastnější pleti ho mohu určitě doporučit.

Zajímalo by mě, jaké oblíbence máte vy, a jestli zvládáte používat jeden kosmetický produkt měsíc nebo déle v kuse, nebo taky máte rozpoužívaných 10 věcí jako já :-)

5 komentářů:

  1. Já mám vyzkoušenou jenom řasenku která mi vůbec nevyhovovala :)) Ostatní od MB jsou moc fajn, ale tahle mi prostě nesedla vůbec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to já to mám přesně naopak :-D Rocketka je jediná řasenka od Maybelline, která mi vyhovuje.

      Vymazat
  2. Rocketku jsem si už zase objednala, jiné řasenky mi prostě tolik nesednou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Avon solutions Mattifying toner jsem měla a byl dobrý.

    OdpovědětVymazat
  4. Tu řasenku musím konečne vyzkoušet... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.