neděle 15. června 2014

Nedělní lakování

Ahoj. V dnešním článku vám ukážu další mou oblíbenou variantu lakování nehtů. Obecně mohu říci, že co se týče nehtů (a vlastně vůbec všeho), upřednostňuji jednoduchost. Vrcholem je pro mě občasné použití třpytek, případně jiného efektového laku, nebo nalakování nehtů na prsteníčcích jednou barvou a na zbylých nehtech jinou.


Přesně na takové nehty jsem měla chuť dneska. Všechny nehty kromě prsteníčků jsem nalakovala dvěma vrstvami laku od Essence z limitované edice Love letters, konkrétně jde o odstín 03 Grey-headed lovebird. Lak mě velmi příjemně překvapil svou kryvostí a vlastně i odstínem, nečekala jsem, že bude tak krásný. Ačkoli se ve svém okolí nesetkávám s pochopením, když nosím zelené, šedivé nebo žluté nehty, můžu říct, že se mi tyto "netradiční" barvy na nehtech moc líbí. Grey-headed lovebird je krásný šedivo-béžový odstín a dokonce v něm vidím i kapičku fialové. Nanáší se báječně a dobře kryje už v první vrstvě, přesto jsem jako obvykle dala vrstvy dvě. Lak bohužel dost pomalu schne.


Na nehty u prsteníčků jsem použila lak od Milani z kolekce Neon v odstínu 504 Fresh teal, který se mi bude skvěle hodit ke svetru, který mám v plánu si zítra vzít na sebe. Na laku podle mě nic neonového není, je to klasická petrolejová barva. Když mi lak přišel, byla jsem trochu zklamaná, protože jsem čekala, že odstín bude sytější. Lakuje se dobře a kryje také už v první vrstvě, ale bohužel výdrž je celkem mizerná, po jednom nebo dvou dnech už se začíná loupat. S podlakem a nadlakem je to samozřejmě lepší. Lak výborně schne.


P.S. Lak vypadá na každé fotce jinak, ale věřte, že jde o ten samý :-D Realitě nejvíc odpovídá foto č. 3.






Napište mi, jestli se vám tato barevná kombinace (nebo jiné netradiční barvy na nehtech) líbí, případně jestli dáváte přednost klasice v podobě nude nebo červených nehtíků :-)

13 komentářů:

  1. Modrá barvička se mi moc líbí, takovou ještě nemám a musím to napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) To určitě ano, modré nehtíky jsou super.

      Vymazat
  2. Ten lak od Essence mám taky a moc příjemně mě překvapil, mně schne dobře, ale je pravda, že dělám tenčí vrstvy, takže ve výsledku musím udělat tři vrstvy ;-) Hlavně mě překvapilo, že mi vydržel na nehtech týden, což je vážně hodně. Ta kombinace s modrou se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jak to dopadne u mě :-) Pokud by držel dobře, tak by to pro mě velké překvapení, protože Essence laky se mi olupují brzy.
      A moc děkuji :-)

      Vymazat
  3. Ta modrá je fakt krásná :) dáváš si nějaký olejíček, nebo co to máš kolem nehtů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Já jsem zas spíš unešená z tý šedý :-D
      Jo jo, meruňkový olej od Alverde.

      Vymazat
  4. Obě barvy jsou zajímavé :) Taky bych si měla nalakovat nehty :D Sice si furt říkám, že to udělám, ale nic :D Laků mám docela dost (tedy na člověka, co si nehty skoro nelakuje a když už, tak v přirozených odstínech) a vůbec mi to neubývá :D Naštěstí mě ani neláká laky nakupovat, tak spíš vyhazuju ty staré a nic nepřibývá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to se máš :-D Já furt přikupuju.

      Vymazat
  5. obe farby sú veľmi decentné :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Máš pekný tvar nechtov, inak obidve farbičky sú krásne :)
    Pozyvam ta na moj blog na GA o balicek plny peknej kozmetiky :)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. moc pěkné barvičky laků a máš pěkný tvar nehzů :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.