úterý 3. června 2014

MEGA Nákupy a novinky za květen

Už dlouho jsem nedělala nákupní a novinkový článek, proto je nejvyšší čas to napravit :-) Za měsíc květen se mi tu nashromáždila pěkná hromádka věcí, kterou vám dnes ukážu. Některé věci jsem si koupila, jiné jsem dostala nebo za něco vyměnila. Nefotila jsem úplně všechno, některé věci si myslím že by byly pro vás nezajímavé, a určitě jsem toho taky spoustu zapomněla nafotit, protože jsem to už někam zahrabošila :-D

Nejdřív se vám musím pochlubit svojí nádhernou krabičkou, kterou jsem si za 50 Kč koupila v Nanu-Nana. Jsem do ní naprosto zamilovaná a uložila jsem si do ní své tvářenky, bronzery a rozjasňovače. Jak vidíte, krabička je už pěkně plná a to hlavně díky Verče, ale o tom později :-)



Co se týče již zmíněných tvářenek a bronzerů, všechny, které uvidíte na následujících fotkách, jsem si koupila od Verči

Essence tvářenky: Limitka The Twilight saga breaking dawn & Floral grunge
Tvářenka nalevo je víc do červena, není tak cihlová, jako se jeví na fotce a tvářenka vpravo je zase sytější, je to krásný meruňkovo-lososový odstín. Bohužel se mi dekorativku nedaří nafotit tak, jak ve skutečnosti vypadá, tak prosím o prominutí.


Essence: Bronzer Sun club & Tvářenka z limitky Oktoberfest
Bronzer je úžasný a na pleti krásně přirozený, tvářenka je naopak pigmentovaná jako prase na můj vkus až moc a zatím se mi ji ještě nepodařilo nanést tak, abych nemusela výsledný odstín korigovat pudrem.


Oční stín v nádherném fialovo-růžovém odstínu od NYC jsem si koupila také od Verči a používám ho jako tvářenku.

Dále jsem neodolala aktuálně probíhající 25% slevě na Rimmel v Rossmannu a pořídila jsem si jumbo tužku na oči Scandaleyes v odstínu 003 Bad girl bronze a Rtěnku Moisture renew v odstínu 150 Piccadilly pink. Jumbo tužka i rtěnka mě stály po slevách zhruba 86 Kč/kus.

V DM jsem si ve výprodeji za 99 Kč koupila černé oční linky Silkissime od L´Oréal, ke kterým se vztahuje "veselá" historka, kterak jsem nemohla najít jeden jediný nepoužitý, neomatlaný nebo případně kus rovnou bez tuhy, zatímco tester byl téměř netknutý :-D Tužka je velmi dobře pigmentovaná a nádherně saténová.



U DM výprodejů ještě chvíli zůstaneme. Sprchový gel od Dermacol z řady Aroma ritual s názvem Karibský sen jsem si sice koupila v Rossmannu (36 Kč), ale zbylé věci jsou už z DM. Jedná se o krém na ruce s broskvovou vůní z limitky, organický kondicionér na vlasy a gel na holení s tropickou vůní. 


Kosmetika na následující fotce je také z DM. Sprchový gel ve spreji mě stál 40 Kč, stejně jako 2 sprchové gely z limitky od Alverde. Ten fialový je levandulový a žlutý s vůní pomeranče a bergamotu. Voní naprosto božsky. Doporučuji tuto limitku jít aspoň očichat, kromě sprcháčů mají ještě tělová mléka a mám pocit, že i tuhá mýdla.


Jak vidíte, tak na sprcháče jsem fakt úchyl, a tento slaďoučký mangový jsem si nemohla nepořídit. Limitka je stále dostupná a sprcháče stojí 33 Kč.
BB cream od Too Faced jsem si koupila v bazárku u Plum Foolery, stejně jako Healthy sexy hair šampon. Oboje stálo kolem stovky.


Sole do koupele mám moc ráda, a když jsem viděla tyto 2 v DM, nemohla jsem odolat. Kus za 25 Kč. Na jahodové mýdlo (35 Kč) mě nalákala Monča.


V DM jsou volně dostupné vzorky na vyzkoušení Kakaového tělového mléka do sprchy od Nivey, takže jestli ho chcete vyzkoušet, šup pro ně :-)


Novinku od Biodermy - dermální vodu Hydrabio Brume, která má být přímo zázračná a má asi 10 nepřekonatelných funkcí, jsem nedávno vyhrála v giveaway. Podle mě je to normální termální voda, která bude skvělá na osvěžení ve vedrech. Párkrát jsem jí už použila a zdá se příjemná. 
Co mě překvapilo, bylo to, že láhev je tak obří. Čekala jsem tak 150 ml objemu a ona má mililitrů rovných 300, takže paráda.


Rtěnku od Miss sporty v odstínu 013 Candy cake jsem koupila do giveaway a odstín se mi tak zalíbil, že jsem si ji musela později koupit i pro sebe :-) Rtěnka mě stála 45 Kč.


Roztomilé věci na následující fotce mi poslala Monča. V balíčku jsem kromě zápisníku, pilníku na nehty a náušnic měla ještě pár vzorečků a čaje na vyzkoušení. Ještě jednou děkuji.


Nebojte, už s kosmetikou končím :-D Na poslední fotce můžete vidět masážní olej na chodidla s nádhernou citrusovou vůní od Alverde (19 Kč), kosmetické houbičky, které používám na smývání masky (13 Kč), tabletu do koupele od Kneippu (12,50 Kč) a olejíček do vlasů od Avonu, který jsem dostala od Verči.


V květnu jsem si výjimečně koupila i nějaké to oblečení. Oblečení nakupuji celkem nerada, nebaví mě se mačkat v obchodech s dalšími 100 lidmi a hlavně mi pije krev zkoušení věcí v kabince. 
No, nicméně v C&A jsem objevila pár krásných kousků, které jsem si pořídila. 

Naprosto dokonalá halenka za 350 Kč. Nosím ji ráda do práce v kombinaci s neonovými sukněmi nad kolena. Je dostupná ještě v bílé barvě, která vypadá taky překrásně, ale bohužel je tak trochu průhledná, což mi vadí.


Volnější petrolejovo-tmavě zelený (barva odpovídá spíš na detailní fotce) svetřík na mě v obchodě vyloženě čekal, jelikož měli poslední 2 kusy - v mé velikosti a pak ještě velikosti 48/50 :-D Byl zlevněný z 298 Kč na 198 Kč.



Zelenkavé tílko lemované krajkou je z moc příjemného materiálu a stálo 198 Kč.


Tento obří šátek má naprosto dokonalý vzor a nosím ho moc ráda. Byl také ve slevě - z 225 Kč na 125 Kč.



A na závěr si dáme malé knižní okénko :-)


Jak se vám mé nové přírůstky líbí? :-) Pořídily jste si také něco pěkného v poslední době?

27 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji :-) Ale je fakt mega pigmentovaná, neumím ji používat.

      Vymazat
  2. Leni, moc se mi líbí tvoje černá halenka, je jednoduchá, vkusná a celkově moc pěkná. Krabička na tvářenky se mi taky zamlouvá! Hrozně pěkně jsi nakoupila v DM ve slevách a akcích, to ti závidím :) A chci ti taky poděkovat za zmínku, jsem ráda, že se ti věci líbí a že je využiješ.

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, prý že tě kosmtika v poslední době moc nebavila :)))

    Krabička z Nanu Nana je super. Mám ji taky a včera jsem si koupila ještě takovou černobílou retro. No krása, nejradši bych si je tam koupila všechny :) No vlastně celkově všechny věci v Nanu Nana :D

    Zaujala mě hlavně tužka na oči Loreal - jak je na tom s výdrží? Má perfektní výraznou barvu.

    Ty knížky máme doma taky, čte je mamka. Já zatím nee, ale někdy asi zkusím, až nebude jiná knížka na obzoru :) Už jsi je začala číst? Líbí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebavilo mě to používat, co se týče nákupů, tak to je úplně jiná situace :-D
      Jsem ráda, že se ti věci líbí. Taky bych nejradši skoupila celý Nanu-Nana, ještě že tam tak často jsou aspoň ty slevy :-D
      Silkissime jsem ještě na oči nezkoušela, zatím jen na ruku. Je voděodolná, smyla jsem jí až mýdlem :-D A zasychá hned, po minutě mi nešla z ruky setřít.
      Knížky jsou zajímavý, já tenhle typ vyloženě vyhledávám a čtu je často. Čtyři dohody jsem už přelouskala - je to čtivé, srozumitelné a rozhodně k zamyšlení. Druhou knížku jsem ještě neotevřela, ale mám jinou od tohohle autora, která byla skvělá, takže nepochybuji, že i tahle bude stát zato ;-)

      Vymazat
    2. No tak ta tužka vypadá fakt více než dobře a viděla jsem včera, že je pořád v akci za 99,- , tak dnes koupím! Sháním nějakou, co fakt vydrží a zatím jsem vždycky byla zklamaná. Nanu Nana je dokonalost no :) zrovna včera jsem tam byla snad hodinu a vymýšlela, co bych ještě pořídila :)) Koupila jsem skleněnou .. kouli? Nevím, jak to nazvat :) a do toho kamínky jako dekoraci. Zařizuju si zrovna pokoj, tak jsem tam teď pečená vařená. Škoda, že nemám poblíž i Ikeu, tam bych se taky vyřádila :)

      Vymazat
    3. Snad budeš mít víc štěstí než já a budou ve vašem DM ty tužky v pořádku a ne v takovém stavu jako u nás :-(
      Jé, tak to naprosto chápu, že jsi tam pečená vařená :-D Většina věcí fakt stojí zato. Já se sice do Prahy dostanu jen 2x měsíčně, ale návštěvu Nanu nikdy nevynechám :-D Mají tam i krásné nádobí nebo obrazy. Buď RÁDA, že nemáš poblíž Ikeu :-P :-D

      Vymazat
    4. Tak už tužku mám a byly v pohodě :) chodím do takové míň frekventované DM, mám to tam radši.
      Já v Nanu Nana teď kupovala ten velký... jakoby rám na fotky, obdélník s nápisem - pro naše do obýváku s nápisem Family a pro sebe do pokoje Memories, je to na cca 10 fotek a moc se mi to líbí :)
      S Ikeou máš asi pravdu :D

      Vymazat
  4. Nádherný věci jsi pokoupila. Jakto, že u Vás v DM mají takové slevy a sortiment, co u nás nemají :/ to je k vzteku, chci ten levandulový sprchá a všechny ty tuhá mýdla :/ znám jen jahodové a levandulové. Asi pojeud nakupovat k vám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U vás tuhle Alverde limitku nemají? :-( To je škoda. Určitě přijeď :-D

      Vymazat
    2. U nás celkově z toho sortimentu té přírodní kosmetiky toho mají málo. V regálu se krčí pár olejů od Saloos, Růžová pleťová voda od Purity Vision, pár věcí od Alverdy a drahé krémy od Weledy. Je pravda, že jsem tam nebyla už týden. Zítra mám zrovna v plánu vytisknout si slevovou knížku a něco málo pokoupit, tak snad už to budou i u nás mít :)

      Vymazat
    3. Naše DM je také celkem malé a nemáme zas třeba limitky od Essence :-D Ale je pravda, že od Alverde se u nás prodává snad celý sortiment, i make-upy, rtěnky atd. Zítra určitě koukni, já myslím, že aspoň pár kousků z té limitky, o které jsem psala, by mohli mít i u vás.

      Vymazat
    4. Purity Vision má pleťovou vodu jo :O hmmm :P

      Vymazat
    5. Já vím jen o té růžové....

      Vymazat
    6. Já taky vím jen o té růžové

      Vymazat
    7. Tak jsem včera byla v DM a co myslíš? Samozdřejmě, že u nás limitky neměly. A ještě k tomu o nich ani nevěděli. Jsem se ptala prodavačky a ona nemyslíte tu starou limitku? Neni už vyprodaná. A já říkám to fakt né. Takže sem dorazí nejspíš až v září :/

      Vymazat
  5. wow tak to ti zavidiim! aj ja by som si dala take poriadne postatnicove nakupy :))skoda, ze nikde nie su u nas zlavy teraz :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale snad se brzy také něco objeví i u vás ;-)

      Vymazat
  6. Páááni, solidní sbírka. Mám zatím zkušenost pouze s novou tužkou od Loreal, solí do koupele od Alverde a tím to tak hasne... :D Brousím si zuby na ty oční stíny v tužce, tak snad budou dobré. Jinak se mi moc líbí halenka i svetřík, máš dobrý vkus. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář :-) Stíny jsou dobré, malinko se slévají v záhybu, ale opravdu jen trošku. Barva je krásně intenzivní.

      Vymazat
  7. Já si pořád říkám, proč v tom výprodejovým stojanu v DM není nic zajímavýho a ty si to vykoupila. Jinak ta krabička je krásná, asi rozšířím zásobu. Jinak koukám kolika věcí jsem se zbavila a furt je toho dost v šupleti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je klidně možný, já na ten výprodejovej stojan pořádám nálety docela často :-D

      Vymazat
  8. Tomu říkám nákupy :) ! Krabička na tvářenky je totálně boží!

    OdpovědětVymazat
  9. sprcháš ve spreji, to si neumím představit :D super nákupy :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  10. Jee, super nákupy! Já jsem chtěla tu tvářenku Stmívání, bohužel jsem ji nestihla. :/ :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.