sobota 28. června 2014

Má aktuální péče o pleť - KRÉMY

Před nějakou dobou se mi stalo to, co dosud nikdy - došly mi během týdne denní, noční i oční krém. Začala jsem tedy používat krémy fungl nové a právě ty dnes zrecenzuji.



Začnu denním krémem. Jedná se o hydratační krém Aqua rhytm s SPF 15 od Oriflame.


Krém má naprosto skvělé balení s pumpičkou. Vadí mi hrabat do krémů rukama, ani ne tak kvůli hygieně, ale proto, že nosím dlouhé nehty a krém mi za nimi zůstává (brr!). Toto balení tudíž velmi chválím. Krém je bílý a má hutnější konzistenci. Velmi nesympatická je mi parfemace. Neumím ji k ničemu přirovnat, ale fakt mi to vůbec nevoní...

Krém je na pleti příjemný. Vstřebává se středně rychle a je výborný jako podklad pod make-up. Vzhledem k tomu, že mám smíšenou pleť s velmi mastnou T-zónou, snesla bych, kdyby byl krém trošku lehčí. Jinak je ale opravdu fajn - neucpává póry, necuckovatí na pleti, zkrátka nedělá žádnou neplechu :-) Používám ho ráda a doporučuji ho. Krém jsem koupila za 129 Kč.

Hydratační oční krém Garnier Essentials (24hrs hydrating care)


Tento krém jsem koupila ve výprodeji v DM za 50 Kč před docela dlouhou dobou, proto netuším, jestli se ještě prodává. 


Opět chválím balení - tubička je velmi praktická. Krém má poměrně hutnou konzistenci, ale výborně se vstřebává. K očnímu okolí je velmi šetrný a krásně ho vyživí. 


Jednou jsem měla oční okolí dost vysušené a krém jsem nanesla v silnější vrstvě - to se mi ale neosvědčilo, protože krém pak cuckovatěl. Jinak ho rozhodně doporučuji, ale jak jsem psala - bohužel netuším, zda se ještě prodává.

Noční gelový krém Complete balance - Avon solutions


Tentokrát to nebude to nejlepší nakonec, ale spíš to nejhorší nakonec. Tento krém mi nevyhovuje. 


Když se s ním namažu, mám ulepený obličej a pleť je občas při doteku horká, což je hodně zvláštní, protože obličej mě pocitově nepálí, ani není červený. Navíc nemám ráda krémy v kelímku. 


Co se týče účinků krému, tak mi připadá, že nedělá vůbec nic. Co je naopak fajn, je moc pěkná svěží vůně a lehká gelovitá struktura krému. Krém jsem dostala, takže nemůžu říct, že bych jeho koupě litovala, ale po dalším balení rozhodně toužit nebudu.

Jaké krémy momentálně používáte vy? A jaké jsou vaše nejoblíbenější?

11 komentářů:

  1. Krém z Oriflamu bych chtěla vyzkoušet, láká mě nejvíc. :) Jinak já používám jako denní krém jeden krém z Avonu, na který budu určitě psát brzy i recenzi a na noc Sudocrem, který zklidní a vyléčí pleť přes noc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na recenzi se určitě podívám :-) Mně pleťové krémy od Avonu celkově moc nesedí :-(

      Vymazat
  2. Zaujal mě ten oční krém. Měla jsem s těmi hroznovými výtažky čistící gel a máma má nějaký krém a oboje suprově voní. Až mi dojde oční od Biodermy, který se mi mimochodem zdá úplně k ničemu), kouknu, jestli se tenhle ještě vyrábí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky mi ta hroznová řada voní :-) Určitě se po tom krému mrkni, případně po jiném od Garnier. Měla jsem kdysi ještě další 2 oční krémy od této značky a oba byly taky super.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Garnier by mohl být dobrý :)) Já momentálně dodělávám krém od Vichy takže už se těším že budu likvidovat další, mám jich v zásobě kolem 13 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13? :-D Tak to jsi větší blázen než já :-D

      Vymazat
    2. Ano :D nějak se mi to nahromadilo a fakt nevím který vytáhnout dřív :D

      Vymazat
  5. Krém z Oriflamu je naozaj super :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  6. Používám od Avonu Anew Vitale lehký krém s SPF 25 a jsem moc spokojená. Vůbec není mastný, krásně se vstřebává a navíc úžasně voní po třešních. Už mi pomalu dochází, tak si jej hodlám znovu pořídit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.