sobota 14. června 2014

Jedny z nejlepších odličovacích ubrousků: NIVEA Pure & natural

Ačkoli jsem několikrát psala, že odličovací ubrousky nemám příliš v lásce, mám jich doma paradoxně docela zásobu. Na jednu stranu jsou ubrousky praktické a odličování s nimi pohodlné, jenže většina z těch, které jsem vyzkoušela, bylo moc tenkých nebo suchých, což mi hodně vadí. Obvykle střídám odličování ubrousky a normálním odličovačem. Nedávno jsem vytáhla ze skříně Odličovací ubrousky Pure & natural od Nivey a právě ty dnes zrecenzuji.



Ubrousky jsem koupila v Rossmannu a stály kolem 90-100 Kč. V balení jich je 25. Dle informací na obalu jsou ubrousky bez parabenů, silikonů, barviv, minerálních olejů a alkoholu. Naopak se chlubí obsahem BIO arganového oleje a BIO aloe vera.



Jako první mě upoutala krásná vůně - ubrousky voní jako listy nějaké rostliny. Jsou dostatečně pevné a co je ještě lepší, jsou poměrně dost napuštěné odličovačem, což je naprosto úžasné, protože jestli něco nesnáším, tak to jsou poloprůhledné suché ubrousky. Ubrousek má rozměry 20 x 16 cm a pohodlně s jedním kouskem odlíčím celý obličej. Následně pleť samozřejmě ještě dočišťuji, není to tak, že bych si ošmrdlala obličej ubrouskem a šla spát.



Make-up z tváře odličují bezvadně, ale s řasenkou mají trošku problém. To mi až tak nevadí, protože jak jsem psala - stejně si pak ještě pleť dočišťuji ve sprše gelem a zrovna používám jeden, který nejen že skvěle čistí, ale můžu ho klidně použít i na oční okolí.



Pokud máte rády odličování pomocí ubrousků, mohu Pure & natural od Nivey jednoznačně doporučit. Jedinou nevýhodu vidím v již zmíněné horší schopnosti odlíčit řasenku, takže pokud nosíte třeba voděodolnou nebo používáte gelové linky, obávám se, že to by tyhle ubrousky odlíčit nezvládly. Na sundání běžného make-upu jsou však perfektní.


Kdybych neměla doma dalších x balení ubrousků, odličovacích mlék a vod, micelárek atd., určitě bych si koupila další balení těchto ubrousků. Jsou sice poměrně drahé, ale mně se určitě vyplatilo do nich investovat. Zkoušela jsem i levné ubrousky, ale žádné mi nevyhovovaly. Většinou strašně chemicky smrděly, blbě odličovaly a byly suché.

Zkoušely jste někdy odličovací ubrousky od Nivey?

7 komentářů:

  1. :D ja som stále verná balea obruzkom :D mne funguju super a maju dobru cenu

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám momentálně Valentina ubrousky a jsem spokojená. Chtěla jsem si koupit ty od Balea - s tou krabičkou, ale nikde jsem je už nenašla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O nich jsem u tebe četla, ale jak jsem psala, mám s levnými ubrousky problém a nikdy mi žádné nevyhovovaly. Balea ubrousky s krabičkou byly k sehnání ještě před nedávnem ve výprodeji, ale už jsem je dlouho neviděla... Třeba zas bude nová limitka ;-)

      Vymazat
  3. Od Nivey jsem ubrousky ještě nezkoušela, protože celkově s odličovacími ubrousky mám špatné zkušenosti. Zásadně se odličuji olejem od Saloosu, který mi nejvíce vyhovuje. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ubrousky jsem ještě nezkoušela. Pořád jsem věrná způsob "tampo+pleťovka", ale třeba se jednou odhodlám a vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Normálně ubrousky vůbec nepoužívám, ale zrovna včera jsem si říkala, že by nebylo špatné mít v zásobě jedno balení na cestování. Tyhle vypadají moc dobře, ale ta cena je vysoká na to, aby se mi někde válely a vytáhla jsem je jednou za půl roku. To si asi pořídím nějaké levné a nějak to s nimi přežiju :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.