čtvrtek 12. června 2014

Jaká je sprcha s rockovou hvězdou?

Nadpis jsem si nemohla odpustit :o) Nicméně samozřejmě se dnešní recenze nebude týkat mých zážitků ze sprchy s nějakou celebritou, ALE půjde o jinou rockovou hvězdu - mýdlo Rock star od Lush.


Mýdlo jsem si koupila v e-shopu Lush už před několika lety. Stále je v prodeji a momentálně stojí 125 Kč/100 g. Je možné si zakoupit i větší - čtvrtkilový - kus mýdla za 313 Kč.

Mýdlo je docela tenké, což vidím jako nevýhodu, jelikož se mi po zhruba 2 týdnech používání pravděpodobně brzy zlomí. V suchém stavu mýdlo voní nádherně sladce, podobně jako velmi populární sprchový gel Snow fairy od Lush. Obykle je tato vůně popisována jako bonbonková nebo žvýkačková s trochou vanilky.


Po namočení ale mýdlo chytne takový typický mýdlový "ocas", který mi tedy vůbec nevoní. Určitě víte, co tím myslím. Mýdlo bylo zpočátku poměrně tuhé a obtížně se mi s ním mylo. Po pár použitích už ale bylo všechno v pořádku. Mýdlo lehounce růžově pění. Oplachuje se dobře. Pokožka po opláchnutí mýdla není sice vyloženě vysušená, ale od mýdla, které má v popisu přídavné jméno krémové, bych čekala trochu víc. Vůně se na těle na chviličku udrží, ale opravdu jen pár minut.

Koho zajímá složení, mrkněte:

Zdroj: www.lush.cz

Mýdlo není špatné, ráda jsem ho vyzkoušela, ale nezaujalo mě natolik, abych si ho koupila znovu.

Co vy a Lush? Milujete ho, nebo je to pro vás jen převoněná a předražená kosmetika?

7 komentářů:

  1. Já jsem od Lush neměla žádné mýdlo (tedy kromě Fresh Farmacy), protože tolik peněz za mýdlo mi přišlo fakt hodně. Ale dostat nějaké jako dárek, tak se nezlobím :D Zatím jsem stejně spíš na sprchové gely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Já to většinou střídám - 1 kus mýdla, 1 balení sprcháče a tak pořád dokola.

      Vymazat
  2. Lush miluju, i když samozřejmě ty ceny jsou někdy závratné a složení není čistá příroda... ale všechno, co jsem měla, bylo super, a za ty super vůně, názvy a celkově nápady a přístup jim to odpustím a budu k nim ráda chodit i dál :)
    a Snow Fairy... to je moje láska... ta vůně!!!

    OdpovědětVymazat
  3. A já čekala nějakej hambatej článek co by udělal poprask a ono je to o růžovým mýdle co je překvapivě od Lush - kdo by to u tebe čekal :-D Jinak já mejdla v tuhý podobě nesnáším. Dobrý tak do šatníku proti molům :-) V úložném prostoru postele mám dokonce ještě šeříkové mýdlo z roku nebreč (cena udána v KČS) a pořád nádherně voní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? :-P Podle mě je to nesnášení tuhých mýdel přežitek. Ty levný jsou na houby, vysušujou a smrdí, ale některá Lush mýdla a určitě i mýdla od jiných lepších značek, nejsou vůbec špatná :-)

      Vymazat
  4. Dostala jsem kousek tohoto mýdla při výhře v GA a teda upřímně mi bylo při používání až špatně, jak je ta vůně vlezlá a sladká :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.