čtvrtek 5. června 2014

Dopotřebuji za červen...

Přeji vám krásný den.

Jelikož mé spotřebováno za květen nebylo nic moc, rozhodla jsem se, že v červnu se do toho pořádně opřu a rozhodně toho dopotřebuji víc. Dnes je teprve 5. den nového měsíce a v mojí Lush tašce, kam si ukládám prázdné obaly, trůní už 4 kousky, takže doufám, že jsem na nejlepší cestě. Během zbytku měsíce chci dopotřebovat ještě toto:
 

La Roche-Posay Physiological micellar solution
Měsíčková indulona
Avon naturals Vanilla moisturizing body scrub
Essence 24h hand protection balm Banana dark chocolate
Dove Purely pampering nourishing shower gel
Balea young Bodycream Zuckerschnute

Ráda bych spotřebovala i pár vzorečků:


Lancôme Teint idole ultra
L´Occitane Exfoliating gel
Garnier 5sec Perfect blur
Nivea Nourishing honey mask
Nevo Mineral facial peeling
Nevo Bio-N Advanced moisturizing complex
Avène Cold cream Ultra rich cleansing gel

Děláte si také spotřebovávací plány? :-)

11 komentářů:

  1. Cukrovou pusinku od Balei taky dopotrebuju, uz jsem u dna. Plany si nedavam, ale sleduji u ceho se blizim ke dnu:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš, já jsem si k tomu krému zatím nějak nenašla vztah a používám všechno možný, jen ne tento krém :-/

      Vymazat
    2. Tak to ja si ho naopak uplne zamilovala:)

      Vymazat
  2. Jéé já bych toho chtěla dopotřebovat a nějak se mi nedaří. Ale teď už si fakt nesmím nic nového koupit. Je tedy pravda, že teď se mi povedlo spotřebovat dva make upy, tak jsem si včera koupila nový :D to už je vážně nemoc to nakupování

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych bez plánu nikdy nic nespotřebovala :D Dřív jsem si vždycky koupila něco nového a začala to používat a měla jsem pak rozdělaných spoustu věcí. Ale teď už mám dvě sady šamponů ve skříni a ani jsem se jich nedotkla, zázrak :D Akorát s tou dekorativkou to moc nejde. Sice si toho moc nekupuji, ale i tak nemám šanci něco spotřebovat :D Maximálně tak pudr nebo makeup, ale i to je u mě na dlouho.

    OdpovědětVymazat
  4. Cukrová pusinka je nelepší na světě :) Mám sprcháč, krém i balzám na rty a jsem na té vůni závislá :) bývalý přítel vždycky říkal, že jsem jeho cukřík :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé :-D Já miluju sprcháč, ten byl vážně úžasný, ale balzám i krém mi přijdou slabší...

      Vymazat
  5. z tvého seznamu mám pouze masku na obličej od nivei

    http://beautybylucka.blogspot.cz/2014/06/ma-prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.