neděle 29. června 2014

Další nedělní lakování - tentokrát béžovo-zlaté

Přeji vám krásný nedělní večer.

Jak jste si možná všimli, docela mě začalo bavit psát lakovací články :-) Dřív jsem se tomu spíš bránila - přece jen žádný zajímavý nail art nedělám a hlavně můj foťák nedokáže bohužel zachytit dekorativku a laky tak, aby odstíny vypadaly jako ve skutečnosti. Přesto tu a tam dostanu chuť své čerstvě nalakované nehty vyfotit. Určitě k tomu přispěly i vaše pozitivní komentáře, za které tímto děkuji :-) A jak mé nehty vypadají dnes?








Použila jsem podkladový lak (base sealer) od Essence. Moc spokojená s tím nejsem. Sice zabrání zabarvení nehtů od červených nebo zelených laků a trošku prodlouží výdrž laku, ale barevný lak mi na něm bublinkovatí, což mi dost vadí.

Hlavní hvězdou je dnes krásný světle oříškový (nebo nude?) lak 06 Hazelnut cream pie také od Essence. Lak používám moc ráda a je to na něm vidět - zbývá ho méně než polovina a už se docela začíná táhnout. Nicméně díky thinneru se mnou ještě pár měsíců pobude. Kryje dobře už v jedné vrstvě, ale já stejně dávám dvě. Štěteček je v pořádku, lakuje se mi s ním dobře. Mizerná je ovšem doba schnutí (schne strašně dlouho) i výdrž, která je pouze okolo dvou dnů. Přesto mám tento lak ráda, je nenápadný a nehty s ním vypadají pěkně upraveně a elegantně.

Na prsteníčky jsem si nanesla zlatý efektový lak od Milani s výstižným názvem 531 Gold. V lahvičce to vypadá, že je jedna zlatá částečka vedle druhé, ale ve skutečnosti se jedná o průhledný lak, ve kterém je jen tu a tam zlatá šupinka. Dá docela práci je na nehet nanést tak, aby byl efekt aspoň takový, jak vidíte na fotkách.




Jak se vám moje dnešní nehty líbí? :-)

8 komentářů:

  1. Přesně to mám teď na nehtech taky! :) nude lak od Rommel a na prstenicku zlatem E.L.F., hrozně se mi to na léto líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je náhodička :-D Dobrý vkus :-P

      Vymazat
  2. Nádhera! Ten nude lak od Essence si asi taky poběžím pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. V této verzi se už lak nevyrábí, ale možná v aktuální kolekci bude podobný odstín :-)

      Vymazat
  3. Jedno z nejhezčích, jaké jsem u tebe viděla :) Nádhera - jednoduchost - skvělé!

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle se mi moc líbí, ačkoli mi tyhle nude laky nesluší, myslím, že s tou zlatou by to šlo :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.