sobota 31. května 2014

Vyhlášení vítězky giveaway

Když jsem v dubnu vyhlašovala 1. giveaway na tomto blogu, nikdy by mě nenapadlo, že mi díky ní přibyde více než 60 sledovatelů a soutěžních komentářů bude přes 120. 

Všechny komentáře jsem si samozřejmě pečlivě pročetla, jelikož podmínkou zúčastnění se soutěže bylo napsat mi, jaké vůně (parfémy) máte nejraději. A já jsem holka zvědavá, tudíž mě to velmi zajímalo a získala jsem super tipy na parfémy, které bych si chtěla rozhodně aspoň očichat. Většinou jste psaly, že máte rády sladší, ale lehčí parfémy a naopak na sobě nesnesete těžké orientální vůně.

Teď už k samotnému vyhlášení giveaway :-) Mohly jste soutěžit o následující věci:



Jak jsem již psala, dárky pro jednu z vás jsem vybírala opravdu pečlivě. Zvolila jsem věci, které mám vyzkoušené a vyhovují mi.

Vítězku vybral random a stává se jí:



Anetě moc blahopřeji a věřím, že má z výhry radost. Prosím ji o zaslání adresy na můj e-mail USedmikrasky@seznam.cz. Balíček odešlu během příštího týdne.

A překvapení na závěr - už teď plánuji další giveaway :-) Ještě sice nevím, k jaké bude příležitosti a jaké dárky vyberu tentokrát, ale můžete se na ni určitě těšit :-)

3 komentáře:

  1. Cha těsně vedle :-) Blahopřeju Anetce :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé děkuju, to mám radost a šok v jednom :) mail napíšu :)

    OdpovědětVymazat
  3. no teda, úplně jsem se tomuhle GA vyhla, jak je to možné? :D Gratuluju výherkyni :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.