čtvrtek 1. května 2014

Spotřebováno za duben 2014

Přeji vám všem krásný sváteční den.

Od té doby, co chodím do práce, mi připadá, že spotřebováno píšu snad každý týden - ten čas vážně strašně letí. Tento měsíc nevypadá hromádka prázdných obalů tak obrovsky jako obvykle, ale nenechte se zmást - podařilo se mi spotřebovat krásných 30 kousků :-) Jako vždy tvoří velkou část vzorečky.


A jako vždy se dozvíte, co si o jednotlivých produktech myslím.


Alverde Körperbutter Vanilleblüte+Mandarine

Na tělovém másle mi vadilo jediné - vůně. Nevonělo vůbec po vanilce ani mandarince, ale cítila jsem spíš "vůni" sena s trochou citronu. Jinak bylo máslo super. Skvěle se roztíralo i vstřebávalo a pokožku opravdu moc pěkně vyživilo. Byla to limitka, takže už asi nebude k sehnání, nicméně kdyby náhodou ano, můžu máslo doporučit. 8/10.

L´Occitane Rose Tenderness Hand cream

Mám ráda vůni růží v kosmetice, takže mi krém voněl. Byl docela hutný díky obsahu bambuckého másla, ale vstřebával se celkem rychle. Vyživoval také dobře, nicméně možná bych ocenila, kdyby ruce trochu víc promastil. 8/10.

Nivea Blonde gloss

Recenze. Ačkoli melír (a už vůbec blonďatý) nemám, tento sprej na blond melíry jsem si oblíbila. Hezky voněl, dobře se aplikoval a vlasy lehce uhladil. Nějak zázračně je rozhodně nevyživil, na mé suché vlasy to bylo málo, ale přesto byly vlasy jemnější a celkově jsem prostě tento sprej používala ráda. 7/10.

Lush Stmívání

Pokud by se tenhle sprcháč prodával v drogériích a nestál tolik, co stojí, kupovala bych si ho asi pořád dokola. Je naprosto boží - velmi jemný, vůbec nevysušuje, nádherně sladce levandulově voní a miluju i jeho temně fialovou barvu. Zkrátka dokonalost. 10/10.

Gliss Kur Ultimate oil elixir shampoo

Tenhle šampon de facto nebyl špatný, ale nějakým způsobem mi byl nesympatický. Líbilo se mi balení a konzistence - zlatá řidší tekutina se zlatým shimmerem. Voněl dost výrazně. Vlasy umyl dobře, ale připadalo mi, že se trošku rychleji mastí a že mám pokožku hlavy pokrytou čímsi hnusným (to asi ten dimethicone ve složení). Hlava mě nesvědila, nicméně pořád jsem měla nutkání si prohrabávat vlasy a drbat se. Malé (a super roztomilé) balení jsem dopoužívala, ale kámoši asi nebudeme. 6/10.


Clarins Instant smooth foundation

Na tomto make-upu mi vyhovoval jen odstín (č. 1.5.), který byl překvapivě dostatečně světlý i na mě. Jinak mi make-up vůbec nesedl. Měl divnou tuhou konzistenci, špatně se roztíral a na pleti vůbec nedržel. Se silikonovou bází pod ním to bylo o trochu lepší, ale i tak jsem se velmi brzy leskla, což nesnáším. Jako bonus ho ještě vůbec nebylo možné nanést štětcem :-D Za sebe tedy tento make-up vůbec nedoporučuji. 2/10.

Nivea BB cream

Když jsem si BB cream poprvé nanášela na pleť, odstín se mi zdál super - byl takový béžovo-našedlý. Jenže po rozetření se barva změnila na oranžovou a to byla konečná :-D BB je dost mastný, takže na mastnou nebo smíšenou pleť to podle mě nebude ani náhodou. Dále mi vadilo, že jsem se v podstatě ihned po nanesení hrozně leskla (i po zapudrování) a BB měl dost mizernou výdrž. Co jsem ocenila, byla moc pěkná niveácká vůně. Nicméně to je tak jediné. Je mi líto, ale tento BB cream je docela propadák. 2/10.

Garnier Perfect blur

Můžu říct, že této... báze? Nebo jak to nazvat... Jsem se docela bála. Měla jsem obavy, aby mi neucpala póry a nepůsobila celkově na obličeji paseku, protože co si budem povídat, je to samý silikon a ne každé pleti toto sedne. Já jsem s bází ale problém neměla. Samozřejmě ale nevím, co by se stalo při dlouhodobém používání. Pytlíček mi vydržel asi na 4 použití. Báze pěkně vyhladila pleť a lépe se mi na ni nanášel a následně i držel make-up. Zvýšené ucpávání pórů jsem vůbec nepozorovala. Ještě mám doma 3 vzorečky této báze, tak uvidíme, jak se náš vztah bude vyvíjet dál :-) Prozatím hodnotím 8/10.

Montagne Jeunesse Pore strip

1 kus pásku na nos na odstranění černých teček jsem dostala od Monči. Zatím jsem zkoušela jen pásky od Nivey, takže srovnání moc nemám. Překvapilo mě, jak pásek MJ smrděl :-D Nivea voní citronově, takže celkem rozdíl. Pásek se na nos výborně "přicucnul". Nechala jsem ho působil zhruba 10 minut, pak jsem ho musela sundat, jelikož jsem cítila, že mám kůži na nose úplně staženou. Menší ucpané póry vyčistil, větší bohužel zůstaly. Na nose mi pak jako památka zůstal nalepený černý bordel, který šel ale bez problému odstranit pleťovou vodou. Pásek MJ jsem rozhodně ráda vyzkoušela, nicméně páskům od Nivey se podle mě nevyrovná. 5/10.

Vichy LiftActiv

Krém byl výborný. Tak akorát hutný, pěkně se vstřebával a příjemně voněl. Klidně bych si ho koupila. 10/10.

Yves Rocher Anti-slackening Night cream

Krém je sice určen pro zralou pleť, ale řekla jsem si, že vzoreček mi snad neublíží :-) Krém celkem výrazně, ale příjemně voní. Je docela hutný - na noc ideální. Neucpával mi póry, nezpůsobil pupínky. Byl fajn a nemám co vytknout. 9/10.

Christina Aguilera Unforgettable

Unforgettable patří k typům vůní, které můžu. Je to výrazná sladká ženská vůně. Problém byl ale jednak ve výdrži, která byla bídná, a druhak mi vůně nepřišla vůbec nijak originální. Sice byla příjemná, ale takových jsou v drogeriích mraky. Do plného balení určitě nepůjdu. 5/10.

Yves Rocher Sebo végétal Zero blemish gel cream

Krém hezky voněl, byl velmi lehký a pleť opravdu zmatnil - na chvilku. Jinak jsem měla T-zónu stejně lesklou jako vždycky. Žádný zázrak. 4/10.

Xx by Mexx Wild

Tahle vůně mě nezaujala. Vyloženě nesmrděla, ale byl v ní takový ten levný drogérkový ocas, který mi dost vadil. Její výdrž byla mizerná. Jednalo se o sladkou vůni, která by měla obsahovat například jahodu, květ pomerančovníku nebo vanilku, nicméně já z ní nic konkrétního necítila. 3/10.

Nude by Rihanna

Tahle vůně mě neuchvátila. Byla sice sladká, což mám ráda, ale taková moc vlezlá a prostě divná. Výdrž také bídná. 3/10.


Bioderma Matriciane Rides

Krém byl velmi hutný a výrazně parfemovaný - ani jedno mi nebylo moc příjemné. Pamatuji si, že si ho chválila Petra Lovelyhair, takže na suchou pleť po třicítce může být fajn, ale mně na mou smíšenou rozhodně nesednul. Na druhou stranu oceňuji, že ačkoli byl tak hutný, neucpával mi póry, ani nezpůsoboval pupínky. 4/10.

Yves Rocher Sebo végétal Matifying gel cream

Docela fajn krém. Pěkně sladce a zároveň i svěže voněl, rychle se vstřebával. Matující schopnosti jsem úplně nezaznamenala. 7/10.

L´Occitane Hydration cream

Vzoreček hydratačního krému od L´Occitane jsem měla už po několikáté. Mám na něj stále stejný názor - příjemně voní, je docela lehký a na pleti příjemný. Nicméně není zas tak úžasný, abych chtěla investovat tu kupu peněz do plného balení :o) 8/10.

Yves Rocher SOS Detox Slimming gel

Gel na pokožce lepil, za což má u mě velké mínus - nesnáším to. Jinak zvláštně a docela pěkně voněl, cítila jsem nejen avizované citrusy, ale i něco jako ananas. Vzoreček mi vydržel na jedno použití, takže co se týče účinků, nemám k němu naprosto co říct, a zároveň mě ani nezaujal natolik, že bych si ho musela nutně koupit. 4/10.

Yves Rocher Anti-age global

Docela příjemný hutnější krém. Hezky voněl, dobře se vstřebával, nebyla jsem po něm mastná. Jelikož se ale jedná o protivráskový krém, plné balení si kupovat nebudu. 8/10.

Yves Rocher Hydra végétal 24h intense hydrating gel cream

Ke krému nějak moc nemám co říct. Nevyhovovala mi parfemace - voní jako krémy z řady pro zralou pleť od Avonu, otravná a výrazná parfemace. Krém jako takový nebyl špatný, nic špatného mi s pletí neudělal, ale nezaujal mě natolik, že bych si chtěla koupit plné balení. Používala jsem ho na noc a mohu říct, že se dobře vstřebával, nebudila jsem se ráno s mastným obličejem. 6/10.


Dontodent Zubní pasta vanilka a máta

Tato pasta mě zaujala natolik, že si vysloužila i svou vlastní recenzi. Voněla jako Pribináček, v puse jsem ale pak cítila nejen vanilku, nýbrž i mátu. Zuby vyčistila dobře, neměla jsem s ní žádný problém. Pasta byla super, ale její příchuť byla natolik specifická, že si nedovedu představit ji používat pořád. Zůstanu věrná svěžím příchutím zubních past, ale občas si ráda koupím něco jiného pro zpestření. 8/10.

L´Occitane Conditioner for dry and damaged hair

Tento kondicionér je jeden z mých nejoblíbenějších. Moc pěkně voní a hezky vlasy vyživí a uhladí. Jediné, co mi trochu vadí, je jeho dost řídká konzistence, protože stéká z vlasů. Jinak nemám co vytknout. 8/10.

Rimmel Match perfection Cream gel foundation

Make-up jsem používala chvíli a pak jsem ho dala na dodělání ségře. Ani už přesně nevím, proč jsem ho nechtěla, ale mám pocit, že mi úplně neseděl odstín a make-up byl pro mou pleť docela mastný. Ségra si ho chválila - prý se dobře nanášel, kryl, matoval a vydržel celý den.

Lush Zelinka

Recenze. Maska byla moc fajn. Ve zkratce - pěkně levandulově voněla, částečně odstranila černé tečky, pleť nevysušovala, ale ani nezmatnila, což je škoda. 8/10.

Max Factor Max effect lip gloss v odstínu 07 Diva Pink

Tento lesk na rty byl nejlepší, jaký jsem kdy měla. Nádherně rty zvláčnil, barva byla přirozená, ale ne úplně nenápadná, nelepil a voněl sladce melounově. Určitě doporučuji, obzvlášť tento odstín. 10/10.



Babydream Vlhčené ubrousky - komfort

Ubrousky jsem používala buď jako  vlhčený toaletní papír nebo na otření rukou. Pěkně voněly a byly jemné. Četla jsem, že někdo je používá i jako odličovací ubrousky, což já si nedovedu moc představit, protože podle mě na to nejsou dostatečně mokré. Klidně bych si je koupila znovu, ale za každou cenu je mít nemusím. 7/10.

Lush Snow fairy sparkle

Tohle masážítko bylo boží, ale hrozně nepraktické. Nádherně vonělo (žvýkačkově jako sprcháč Snow fairy) a pokožku krásně vyživilo, ALE zabarvilo ji na výrazně růžovo a špatně se vstřebávalo. Sprcháč bych si koupila klidně znovu, ale toto masážítko ne. 6/10.

Lush King of Skin

Psala jsem o něm tady. Jednalo se tělový kondicionér, tzn. něco jako tělové mléko do sprchy, jen v tuhé formě. Díky obsahu kakaového másla pokožku krásně vyživil - tím myslím opravdu vyživil, nejen zanechal silikonový film. Nevtíravě voněl. Určitě mohu doporučit. 10/10.


A co vaše spotřeba za měsíc duben? :-)

12 komentářů:

  1. Pastu mám doma :)) ale používám ji jen příležitostně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to na dlouhodobé používání asi není, člověk se jí "přejí" :-D Ale občas jako zpestření - proč ne :-)

      Vymazat
  2. Tu vanilkovou pastu jsem ještě v DM neviděla a to jsem se po ní několikrát záměrně dívala.. Asi to byla jen nějaká limitka a už nebude, škoda :D ale já mám teď oblíbenou Paradontax - nedráždí mi dásně, zvykla jsem si na její chuť a je prostě skvělá. Až dopotřebuju pasty co mám, plánuju si pořídit pastu od Weledy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to limitka dostupná v době, kdy jsem psala recenzi. Teď netuším, jestli je ještě v prodeji... Přírodní pastu bych taky vyzkoušela :-)

      Vymazat
    2. Já ji minulý týden kupovala. Pořád je jí tam hodně, jen je cpou úplně do nejnižšího regálu a ještě jsou navíc v jiné uličce než ty všechny ostatní pasty. Tedy alespoň tak to bylo na Arkádách v DM a je to tak i u nás v Benešově. Jinak mě ta pasta neva. Mám už druhou a chodí mi na ni půlka rodiny..GRRR

      Vymazat
    3. No omrknu to znovu teda :D děkuju

      Vymazat
  3. hezká spotřeba, ale u mě to nedokážu posoudit, protože to spotřebovávám průběžně a za jeden měsíc bych toho moc neměla.. Ale moc se mi líbí, že tam máš věci od Lush, já sama ho mám moc ráda, ale je hrozně drahej.I když tedy podlě mě cena odpovídá kvalitě..

    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Lush mám také ráda, píšu o něm docela často :-) Některé věci jsou drahé, ale jiné mi zas tak drahé k přihlédnutí k poměru cena-kvalita (jak píšeš) připadají v pohodě.

      Vymazat
  4. já tě s tím Lush obdivuju. Nikdy jsem nic nevyzkoušela a asi ani nevyzkouším. Produkty, které mají rychlou spotřebu bych asi stačila použít jen jednou a ty ostatní si prohlédnout ani nemůžu, protože kdykoliv vlezu v Palladiu do prodejny tak se mi do tří minut udělá z té intenzivity vůní špatně. Motá se mi hlava, chce se mi zvracet. Obdivuji ty zaměstnance, že to tam vydrží těch 12 a víc hodin :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Až tak, jo? Já ty všechny vůně miluju :-D Leda si nechat poslat vzorečky a pak nakoupit v e-shopu, kdyby tě něco zaujalo :-)

      Vymazat
  5. Nevím, jestli jsem ti to už nepsala, ale líbí se mi, že máš i vzorečky takové úhledné :) Já než bych hledala nůžky, tak je raději nepěkně roztrhnu. Já jsem za duben akorát spotřebovala konečně dvě micelárky a blížím se na dno Bione toniku, na to se těším už tak dva měsíce :) Jinak asi nic moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to moc děkuji :-D Já mám nůžky na stole hned po ruce :-D Dřív jsem vzorečky ale také trhala.
      Tak super, dopotřebovat 2 micelárky je úspěch :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.