sobota 24. května 2014

Rychlé a spolehlivé zbavení se chloupků? S Opilkou zapomeňte!

Ahoj.

Jak už název napovídá, dnešní recenze bude velmi negativní. A o čem bude? O depilačním krému Opilca.


Nebudeme si nic nalhávat, s chloupky nad horním rtem bojuje hodně z nás. Obzvlášť my s tmavými vlasy to vážně nemáme jednoduché :-) Bohužel ani já nejsem výjimkou. S knírem se vážně dobře necítím, proto mi nezbývá nic jiného, než chloupky pravidelně odstraňovat. Právě pro tento účel jsem si koupila depilační krém. Už dříve jsem zkoušela chloupky odstranit voskovými  pásky, ale výsledek byl nulový. Proto jsem do depilačního krému vkládala velké naděje. Koupila jsem ho v klasické drogérii (DM nebo Rossmann). Včera jsem se byla schválně podívat v DM, kolik tento krém stojí, a už ho tam neměli. Nicméně ostatní depilační krémy Opilca stály stovku, takže si myslím, že ten můj na tom byl podobně. 


Tuba s krémem má 75 ml. Součástí balení je kromě krému ještě plastová špachtlička na setření krému spolu s odstraněnými chloupky (kéž by) a příbalový leták s návodem. Balení se mi líbí, špachtlička je fajn. Když si čichnu ke krému v tubě, docela příjemně voní. Po nanesení krému na pokožku se vůně změní na zápach zkažených vajíček. Sice jsem víc depilačních krémů neměla, ale tipuji, ale podobně budou zapáchat všechny. 


A jak by krém měl fungovat? Nanesete silnou vrstvu krému na místa, kde máte chloupky a chcete se jich zbavit. Necháte působit 5-10 minut, poté vrstvu krému spolu s chloupky odstraníte přiloženou špachtlí. Hladkou pokožku opláchnete velkým množstvím vody. Tadáá, a je to?


Jak to funguje v praxi? Jedním slovem - nijak. Krém jsem použila k dnešnímu dni pouze 3x (a ano, už píšu recenzi, protože jsem si jistá, že na mém názoru se nic nezmění), a ani jednou jsem nezaznamenala žádný účinek. 

Poprvé jsem krém nechala působit 5 minut. Říkala jsem si, že chloupky na obličeji jsou přece jen jemnější než třeba na nohách, a že by to tedy mohlo stačit. Chyba lávky - po uplynutí 5 minut jsem setřela z obličeje pouze krém, všechny chloupky zůstaly na svém místě.
Podruhé jsem krém nechala působit 10 minut. V návodu stojí, že 10 minut je maximální doba, po kterou je možné nechat krém působit. Ani po 10 minutách se nic nestalo.
Potřetí jsem krém nechala působit až do doby, než mě začala pokožka pálit - zhruba 15 minut. Bohužel ani po 15 minutách jsem se nezbavila jednoho jediného chloupku. Špachtlí jsem setřela opět pouze vrstvu krému a všechny chloupky zůstaly na svém místě. Takže mi můj fešný knírek zůstal a jako bonus jsem dostala ještě podrážděnou pokožku :-D


Nemám ve zvyku kosmetiku vyhazovat, ale tohoto krému se moc ráda zbavím. V žádném případě ho nedoporučuji. Možná ho ještě vyzkouším na nohy, ale upřímně - používat depilační krémy na nohy mi přijde jako blbost. Proč čekat 10 minut, než se (pokud vůbec) chloupky odstraní, když za tu dobu bych měla nohy nejmíň 2x oholené klasickou žiletkou? Bez čichání smradu zkažených vajíček... Opilku jsem si koupila vyloženě na odstranění chloupků nad horním rtem, což je oblast, kterou si asi žádná žena nechce holit žiletkou :-) Bohužel krém ani trochu nezafungoval.

Zajímalo by mě, jestli máte zkušenost s nějakými depilačními krémy? Pokud ano, jakou? Zajímalo by mě, zda jsou depilační krémy, které fungují :-)

13 komentářů:

  1. Kupuji si občas krém od veet a svoje práci plní naprosto skvěle, takže určitě vyzkoušej spíš od téhle značky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tip, určitě se po něm kouknu.

      Vymazat
  2. Já sice mám tmavé vlasy, ale nad horním rtem nemám chloupky viditelné (a jsem za to ráda, k tomu všemu holení by se mi nechtělo zabývat se ještě něčím takovým :D). Jednou jsem si koupila od Veet nějaký depilační krém, tuším, že obal byl tmavě vínový. Krém měl být nějaký super luxusní jako že s oleji a tak... Každopádně byl šíleně drahý (možná i přes dvě stovky) a vydržel mi na pár použití. Na nohy fungoval obstojně, sem tam nějaký chloupek zůstal, ale většinu vzal. Každopádně za tu cenu je to na nic, to radši klasická žiletka nebo se překonám a vezmu epilátor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš štěstí :-D Já se asi po tom Veetu podívám, kdyby měli nějaké menší balení na vyzkoušení, tak bych ho brala. Tenhle je vážně k ničemu, když neodstraní ani jemné chloupky na obličeji, pochybuji, že by si poradil s mnohem silnějšími chloupky na nohách.

      Vymazat
  3. Zkoušela jsem Isanu a Veet ještě na základce, obojí na nohy a po deseti minutách Isana nic a Veet jen sen tam něco. Musela jsem se naučit zacházet se žiletkou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, jenže holit si obličej se mi moc nechce...

      Vymazat
  4. já jsem kdysi měla Veet a skoro nic nevzal, dávala jsem si ho na nohy a do podpaží, taky smrděl jak čpavek a efekt byl nic moc. jako jo, něco na té špachtli vidět bylo, ale stejně jsem pak ty nohy musela ještě přejet žiletkou

    OdpovědětVymazat
  5. Na mě popravdě nefunguje ani Veet, Opilcu jsem zkoušela jen jednou a taky nic... A to nemám vůbec silné chloupky, spíš jen takové bledé chmýří, tak nevím. Ale maminka ji používá už roky a je spokojená. Takže je to asi hodně individuální. A já na krému ušetřený peníz holt investuju do žiletek... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ten Veet asi vyzkouším, asi to risknu :-D

      Vymazat
  6. Nikdy jsem tyto krémy nezkoušela a ani to nemám v plánu :))
    Ale je to škoda že nefunguje, vždycky nesnáším když si něco koupím a je to k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som presne ten typ - tmavá, preto si tiež odstraňujem chĺpky nad perou a úplne najviac a najlepšie sa mi osvedčil depilačný krém na tvár od Avonu (15ml balenie). Ľahko sa nanesie a počkáš len 2,5 minúty! :) skúsila som ho dokonca na priateľovi a fungoval:D odporúčam ;)

    OdpovědětVymazat
  8. To je jako ty moje depilační pásky, které nic nevytrhaly. Bohužel.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.