středa 14. května 2014

Micelární voda od La Roche-Posay

Micelárky mi moc nesedí, to je asi potřeba říct hned na úvod :-D Sice jsem jich vyzkoušela už dost (drahé i levné) a nebráním se zkoušení dalších, ale obvykle mi u nich vadí jedna věc, o které se dočtete v průběhu článku.

V dnešní recenzi zhodnotím Fyziologickou micelární vodu s termální vodou z La-Roche Posay od... La Roche-Posay! :-D



Micelární voda patří do vyšší cenové kategorie - za 200 ml zaplatíte 200-300 Kč, záleží kde micelárku kupujete. Já jsem ji měla už před několika lety a poté jsem si koupila v akci ještě další balení. Micelární voda je určena pro všechny typy pleti vč. citlivé a lze s ní odlíčit komplet celý obličej. Neobsahuje parabeny a nezpůsobuje komedony, což si myslím, že snad žádná micelárka, no nic :-D



Micelárka zvláštně voní. Řekla bych tak jako lékárensky a nemohu se rozhodnout, jestli je mi ta vůně sympatická nebo není. Nevím, jestli to dělají všechny micelárky (mám pocit, že ne), tato na tamponku pění. Odličuje velmi dobře můj běžný make-up. Voděodolná líčidla nepoužívám, tak těžko hodnotit, ale pamatuji si, že jsem s ní jednou zkoušela odlíčit gelové linky, a vůbec to nešlo. Pro mě je ale její odličovací schopnost dostačující. Skvěle odlíčí i oční make-up bez podráždění a drhnutí očního okolí.



Kámen úrazu je v tom, jak moje pleť na micelárku reaguje. Po odlíčení make-upu mám pleť ne vyloženě ulepenou, ale cítím, že na ní NĚCO zůstává a sedí. Je mi to nepříjemné. Připadá mi, že moji smíšenou pleť i lehce vysušuje.
Nedělá to ale jen tato micelárka, setkala jsem se s tím téměř u všech. A to je právě věc, která mi na micelárkách vadí nejvíc.



Postupem času jsem zjistila, že sice micelárky významně zkrátí dobu odličování, ale já přesto stále preferuji osvědčené duo odličovací mléko+pleťová voda.

Zajímalo by mě, jaký způsob odličování upřednostňujete vy? Také vám micelárky zanechávají ulepený obličej?

8 komentářů:

  1. tak s touhle mickou jsem zažila peklo! vždycky mě klasické odličovače dráždily a měla jsem červené kruhy kolem očí, ale tahle mě nejen vůbec neodlíčila, ale vyloženě mě řezala v očích, nemohla jsem je pár minut bolestí ani otevřít! absolutně nechápu, na co jsem mohla tak reagovat...
    jinak oči odličuju už jenom micelárkama, protože ty jediné mi nevadí (teda samozřejmě s výjimkami, tahle a nová Garnier, po té červenám), ulepený pocit nemám, ale já je stejně i tak oplachuju, přijde mi divné to nechat na obličeji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je hodně nepříjemná reakce :-( Aspoň, že už máš vychytané, jaké micelárky ti vadí a jaké nevadí. Já pak taky obličej ještě oplachuji, resp. dočišťuji gelem, ale bezprostředně po odlíčení to nedělám, proto mi ta ulepenost vadí.

      Vymazat
  2. Ja sa vzdy odlicujem "namokro" mydlom alebo gelom a potom docistim micelarkou alebo tonikom/pletovou vodou a este nikdy som nezazila pocit ulepenosti. Inak mne na vatovom tampone peni ruzova Bioderma. Som si myslela, ze mam nejaky vadny kus alebo co :) Ale pomohlo mi, ked som ju preliala do flasky s rozprasovacom a tam ju striekam na vatovy tampon. Vtedy mi nepeni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Tak to jsem ráda, že se to nestalo jen mně. S tím rozprašovačem je to určitě dobrý nápad, díky za tip.

      Vymazat
  3. úplne súhlasím, micelárky som len skúšala, ale nejako mi nesedeli, tiež mám ulepený pocit, možno som nenašla tú pravú a preto preferujem odličovacie mlieka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já zatím zkoušela jen Sébium od Biodermy a mám v zásobě jednu od Bourjouis, která byla v Elle (už se děsím). Jinak micelárkám také moc nefandím. Nelíbí se mi ten koncept čištění a odlíčení v jednom. Vždycky se nejdřív ráda odlíčím a pak se věnuji nějakému dalšímu čištění. Ta od Biodermy mě na na některých místech štípala, šíleně lepila a hrozně se mi po ní zhoršila pleť. Nedávno jsem o ní psala jedovatou recenzi :D Upřímně mě už ani neláká další micelárky zkoušet :(

    OdpovědětVymazat
  5. já ted jednu doma mám, ale raději používám mléko a vodu na odličování, nepřijdu si pak tak ulepená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.