pátek 16. května 2014

HAM HAM TAG aneb TAG o jídle od Petry Lovelyhair

Moc vás všechny zdravím :-)

Dlouho tu nebyl žádný TAG, takže to dnes napravuji. Nedávno jsem viděla u Petry Lovelyhair moc pěkný TAG, který ona sama vymyslela a nazvala ho HAM HAM TAG. Otázky se mi moc líbí a myslím si, že o jídle si každý rád čte, proto jsem se rozhodla tento TAG také zpracovat. Budu moc ráda, když v TAGu budete pokračovat.


1. Máš nejraději snídani, oběd nebo večeři?
Když jsem doma, tak určitě oběd a úplně nejlepší je, když vaří máma :-) V práci oběd obvykle nemívám v žádnou určitou hodinu, jím, kdy mám čas. Snídám i večeřím sice také každý den, ale nejvíc si užívám zkrátka ten oběd :-)

2. Kolikrát denně jíš?
Je to bohužel velmi nepravidelné, ale aspoň 3x nebo 4x se snažím jíst každý den.

3. Tvé nejoblíbenější jídlo?


Asi úplně nemám jedno nejoblíbenější jídlo, které bych mohla jíst pořád. Jsem takový vděčný strávník :-D Sice jsou věci, které nejím vůbec, případně je sním, ale s hodně malým nadšením, ale řekla bych, že tak 90% běžných věcí jím. Neofrňuji se ani nad koprovkou, rajskou nebo hrachovou kaší. Hodně ráda mám brambory na jakýkoliv způsob, houby a pizzu.

4. Tvé nejméně oblíbené jídlo?


Nejím tlusté maso a čočkovou polévku. Nesnáším také kmín a přesolená a moc mastná jídla. Nemusím houskové knedlíky a omáčky, ale od mámy je sním.

5. Bylo ti někdy po nějakém jídle špatně
Asi ano, ale nevybavuji si, kdy to bylo naposledy a po čem to bylo.

6. Tvá nejoblíbenější sladkost?
Zmrzlina Häagen-Dazs.

7. Oblíbená příchuť zmrzliny?


Viz výše - karamelová Häagen-Dazs. Pak mám ráda ještě kvalitní čokoládovou zmrzlinu. Upřednostňuji spíš smetanové zmrzliny než vodové ovocné nanuky.

8. Nejoblíbenější způsob úpravy masa?
Klasika - pečené maso. Nemám ráda maso vařené.

9. Nejoblíbenější teplý nápoj?


Určitě čaj - nejlépe zelený čaj s jahodami a citronovou trávou od Pickwick. Občas mám chuť na rozpustnou kávu s pořádnou dávkou cukru a mléka, tak si ji dám, ale čaj určitě vítězí.

10. Nejoblíbenější ovoce a zelenina?


Nejčastěji jím banány a cherry rajčátka. V poslední době jsem si oblíbila také cuketu. Z ovoce miluji vše kromě rybízu.

11. Držíš nějakou dietu?
Nedržím a nikdy jsem nedržela. Tomuto způsobu stravování nefandím.

12. Máš nějaký zvláštní jídelní zvyk?
Spíš asi zlozvyk - potřebuji jíst a ještě u toho něco dělat. Jen výjimečně jím tak, jak se má - v klidu a u kuchyňského stolu. Nejradši jím sama a u jídla sleduji videa na youtube nebo nějaký seriál. A hlavní jídlo ještě ke všemu nejím z talíře, ale z misky :-)
Další můj zvyk je, že ráda míchám jídlo dohromady. Když mám na talíři (v misce) třeba lečo, brambory, tatarku a zeleninu, všechno smíchám na kaši. Chutná mi to tak absolutně nejvíc :-D

13. Jíte doma společně?
Rodiče a sourozenci ano - i když většinou jen obědy o víkendu, ale já jím nejradši sama u sebe v pokoji. Všichni společně jíme jen štědrovečerní menu.

14. Nejoblíbenější jídlo od babičky a mamky?
Od mámy skoro všechno (kromě čočkové polévky a houskových knedlíků), od babičky mám ráda bramborový salát.

15. Nejoblíbenější mezinárodní kuchyně?
Klasika - italská. I když jídla, která se připravují u nás, asi úplně podle italských receptur nejsou. Mám ráda pizzu a těstoviny.

16. Co bys nikdy neochutnala?


Psí nebo kočičí maso, pak různé brouky a tak :-) Zkrátka takové ty nechutné (pro mě) věci.

17. Nejexotičtější věc, kterou jsi ochutnala?
O ničem takovém nevím, jím jen běžné věci. Ale je třeba možné, že jsem něco exotického omylem ochutnala v nějaké vietnamské restauraci, haha :-D
  
18. Máš ráda českou kuchyni? Co nejvíc?
No, těžko říct, co všechno patří do české kuchyně. Když se řekne česká kuchyně, představím si spíš těžší jídla a hlavně knedlíky, což jsou věci, které zrovna nevyhledávám.

19. Vaříš často a ráda? Co je tvůj "majstrštyk"?
Vařím obvykle jen pro sebe a co si uvařím, to si taky sním :-D Ještě se mi nestalo, že bych si něco uvařila a pak to nesnědla. Pamatuji si ale, že bývalému příteli moc chutnala míchaná vajíčka, která jsem mu vždycky dělala k snídani. Podle mě na nich nic extra nebylo, ale on je miloval. No a občas udělám mámě nebo ségře kuskus "co dům dá" a taky jim to chutná :-)

20. Kdybys po zbytek života mohla jíst jen jednu věc, co by to bylo?


Určitě pizza do krabice z nádraží z našeho města :-D Bohužel kdybych jí jedla každý den, za chvíli mám metrák...
Fotky: Moje nebo náhodně vygooglené.

6 komentářů:

  1. A teď mám kvůli tobě fakt chuť na pizzu! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm čaje mají Pickwick mají ty nejlepší čajíky :))) Teď jsem si koupila ranní malinový a ten je :))
    Tenhle tag je moc fajn :) třeba ho také časem udělám :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám asi taky nejraději oběd.. :) Pickwick - když ho miluješ, není co řešit :D .. a v poslední době jsem si oblíbila hrozně moc ten zelený čaj s Litchi ♥ .. Čočkovou polévku mám ráda, dělám si jí poměrně často a ta moje je výborná! :D jinak moc nemusím houby...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.