pátek 2. května 2014

Garnier NEO

Dnešní článek bude sice asi 150. svého druhu, ale nedá mi to a i já chci sdělit světu svůj názor na nedávnou novinku od Garnier - antiperspirant NEO.

NEO jsem vyhrála v giveaway u Janči. Janča věnovala do soutěže neparfémovanou variantu tohoto antiperspirantu. Byla jsem za výhru moc ráda, protože mě NEO v drogériích rozhodně zaujal a pokud bych ho nevyhrála, pravděpodobně bych si ho sama koupila. Teď jsem ráda, že jsem to neudělala... Ale popořadě.



Celkově se mi NEO líbí a představa krémového antiperspirantu je mi sympatická. Navíc to zvláštní dávkování :-) Zkrátka je to něco úplně jiného, než jsou klasické spreje, kuličky nebo sticky. Byla jsem moc zvědavá, jak bude NEO fungovat konkrétně na mně, protože jsem na něj četla jak pozitivní, tak negativní recenze.

Aplikace je fajn. Obsahem tubičky je takový "suchý" krém, který se dobře roztírá a tak po minutě až dvou v podpaží uschne. Jak už jsem psala, mám neparfémovanou verzi, tudíž vůně není nijaká. Osobně sice dávám přednost voňavým antiperspirantům, ale tady je zase výhoda, že nepřebije parfém. 



Co se týče účinků, tak můj názor je rozporuplný. Oceňuji to, že NEO zanechá mé podpaží celý pracovní den (od 9 do 19 hodin, pak už je mi to jedno :-)) suché. Na druhou stranu když si večer čichnu ke svému podpaží, prostě jsem cítit potem. Není to nic extrémního, já se nějak extra nepotím (jen v létě) a zápach také není moc silný - aspoň mě tedy nikdo neupozornil, že bych smrděla :-D Ale je to prostě cítit. Zatímco když použiji svůj nejoblíbenější antiperspirant od Secret, ještě večer při koupání cítím příjemnou vůní hrušek, která se line z mého podpaží.



Suma sumárum: NEO určitě dopoužívám. Je fajn na takové ty pohodové dny, kdy nejste v pracovním stresu nebo nelítáte celý den po městě. Oceňuji krémovou konzistenci a vůbec samotný nápad. Jestli si po dopotřebování tohoto antiperspirantu koupím další balení - nevím. Zatím mám doma sprejů a sticků hodně, takže to úplně v plánu nemám.

Máte zkušenost s antiperspirantem Garnier NEO? Pokud ano, jakou? Těším se na vaše názory.

15 komentářů:

  1. mám oranžový a mám ho moc ráda, ano je na pohodové dny, ale hezky voní a nemám s ním problémy například po holení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, je hodně jemný. Oranžový mi taky voní a ještě fialový :-)

      Vymazat
  2. No tak to není nic pro mě. Neparfémovaný si nemohu dovolit a jestli tobě vyhovuje a málo se potíš tak pro mě by to málo. Já mám svou Rexonu a ještě si do okolí podpaží stříkám voňavý Garnier :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, asi ano... Pro lidi, co se hodně potí, to podle mě nebude v žádném případě a tahle neparfémovaná varianta už vůbec ne.

      Vymazat
  3. Já mám teď neparfemovaný tuhý Dove a ještě sprej, který je parfemovaný od Dove a vyhovuje mi to. Snažím se spotřebovat deo od Nivei a Balea. Jinak tento jsem nezkoušela, ani nechci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně dělají Dove hrozný fleky na oblečení :-/

      Vymazat
  4. Mám taky svůj a plánuji taktéž recenzi, ale asi chvilku počkám. Mám tu jemňounkou vůni a ta je fakt boží a díky parfému nejsu cítit nijak, jen jemně voním a můžu se potit jak chci ... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, že ti vyhovuje. Těším se na recenzi :-)

      Vymazat
  5. Plně souhlasím s tovu recenzí! :) Mám to stejně,na hektické dny,nebo dny kdy ve stresu to prostě není a za tu cenu bych si ho nikdy nekoupila.Jediné plus,které jsem u mojich dvouch variant zaznamenala byla vůně.Během dne to ušlo,ale přesně jak ty říkáš,večer jsem prostě cítila z podpaží pot.
    Co mě taky štavalo teď ke konci,že to z tý tuby špatně leze,přitom je tam ještě dost produktu,ale ten se usadí a nejde vymáčknout :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já souhlasím s tvým komentářem :-D Až špatně poleze, tak tu tubu rozstříhnu :-) Dělám to tak i s krémy třeba.

      Vymazat
  6. Já se bohužel potím, a když to takhle blbě řeknu, tak i smrdím :D Proto tohle asi nebude nic pro mě ale nápad se mi vážně líbí.

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ten nápad je super, ale účinky bohužel zaostávají.

      Vymazat
  7. Čekám na to až bude v nějaké akci protože plná cena se mi za něho dávat nechce :)

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem z něj taky trochu rozpačitá. líbí se mi vůně, balení, krémovost, péče o podpaží... ale potím se s ním. naštěstí to není cítit, ale prostě se potím. ale já se teda potím fest, na mě je i Rexona MP krátká, ale tohle je pro mě spíš jak deodorant :( asi zkusím někde sehnat ten Secret, všichni ho tak chválí!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.