středa 7. května 2014

Freeman Zpevňující tělové mléko Kokos a guava

Zpevňující tělové mléko Kokos a guava od značky Freeman mi poslala Monča (ještě jednou děkuji!), které nevyhovovalo. Připadalo jí, že se špatně roztírá a vsakuje. Jaký názor na něj mám já se dočtete v dnešní recenzi :-)



Začnu balením. Obal se mi neskutečně líbí, je krásný a veselý. Je ale vyroben z velmi pevného plastu, který se nedá skoro zmáčknout, takže si myslím, že postupem času - až mi mléko začne více ubývat - ho budu hodně špatně dostávat ven. 
Mléko stojí kolem 100 Kč a je ho 400 ml.



Při přičichnutí k lahvičce mléko krásně voní. Je to opravdová kokosová vůně - voní úplně stejně jako kokos (ořech) těsně po otevření. Na těle se bohužel vůně divně rozvine a už se mi tolik nelíbí, ale žádná hrůza to není. 



Jak už jsem psala, Monča měla problémy s roztíráním mléka, ale mně po této stránce velmi vyhovuje. Roztírá se výborně a vstřebává se docela rychle. Hydrataci pokožky hodnotím také velmi pozitivně. Další den po večerním namazání si moje pokožka přímo lebedí :-)



Zde se můžete podívat složení:


Kromě extraktů z kokosu a guavy a saflorového oleje to žádná příroda rozhodně není. Vždy jsem značku Freeman vnímala jako přírodnější kosmetiku, proto mě to celkem překvapilo.

Mléko používám velmi ráda, protože se rychle vstřebává a výborně hydratuje. 


Máte rády značku Freeman?

12 komentářů:

  1. Cha cha, kdo si počkal, ten se dočkal...Nového článku :-D No parádička.. Zajímalo by mě jak to voní. Nesnáším ty krémy co jsou úžasné v kelímku a pak divně smrdí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Jak jsem psala, no, před rozetřením nádherná kokosová vůně, ale na těle se to rozvine docela zvláštně, jako by do máslova nebo jak to říct. Moc mi to nejede, ale dá se to.

      Vymazat
  2. i mně se balení moc líbí, určitě by mě v regálech zaujalo:) zatím jsem ale nic jiného, kromě masek, od Freemana nevyzkoušela.. ale třeba časem, uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě docela překvapilo to složení, čekala jsem něco přírodnějšího :O

    OdpovědětVymazat
  4. Složení mě teda dostalo. :// Ale jinak vypadá mléko moc pěkně, vůně, balení..:) Škoda no..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Třeba masky mají složení mnohem lepší.

      Vymazat
  5. Děkuju za zmínku ♥
    Jsem ráda, že se s ním mažeš ráda a že já se nemusím "týrat" jeho dopatláváním :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. No skoda toho zlozenia, lebo vyzeralo to velmi slubne uz som bola mierne nalakana :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jako kokosomila mě mléko docela láká, ale nikdy jsem si ho nevšimla v obchodě, vždycky jsem viděla jen masky...

    OdpovědětVymazat
  8. Než jsem se dala na přírodnější kosmetiku, tak jsem Freemana používala hodně. Zrovna tohle mléko jsem měla a ta vůně byla úžasná, jen zpevnění jsem si nikdy nevšimla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.