pondělí 5. května 2014

Dopotřebuji za květen...

Přeji vám krásný den, mé milé čtenářky :-)

Je neskutečné, jak ten čas letí. Od doby, co zas chodím do práce, si toho všímám čím dál víc. Připadá mi, že jen co napíšu článek na téma Spotřebuji za..., už je čas na Spotřebováno za... :-D 

Mrkněte, jakou kosmetiku mám v plánu dopotřebovat za měsíc květen. Tento měsíc bude nejspíš posledním měsícem, kdy se budu snažit spotřebovávat co nejvíc vzorků a cestovních balení. Mé zásoby se tenčí - hurá, to za prvé, a za druhé si nemyslím, že úplně dobré takto moc kosmetiku střídat - vzoreček mi vydrží na 3 použití a pak zas otvírám další. Co se týče malých balení, plánuji spotřebovat následující produkty:


Freeman Facial creamy scrub Apricot
Eucerin AQUAporin erfrischende Lotion
Macadamia natural oil Deep repair masque
Macadamia natural oil Moisturizing rinse
Bioderma Sébium Purifying foaming gel
Tony Moly Expert triple BB cream
Nivea Firming body lotion
Kivvi All day and night cream
Max Factor Whipped creme foundation
Garnier 5sec Perfect blur

A jak já říkám - aby to prckům nebylo líto, přidala jsem pár plných balení kosmetiky :-)


Balea Bodylotion Cocos & Sheanuss
Lirene Beauty care Moisturizing toner
L´Occitane Ultra rich shampoo
Lush Ponche
Garnier Essentials 25 Ultra-cleansing wipes

Své dojmy ze všech produktů vám jako vždy napíšu do článku Spotřebováno za květen, který zveřejním na konci května nebo na začátku června :-) Tak mi držte palce, kočky ;-)

8 komentářů:

  1. Já se tento měsíc nejspíš taky vrhnu hlavně na vzorečky, protože plná balení nějak nestíhám a vzorečky mám neprakticky uskladněné a jen mi překáží :)

    OdpovědětVymazat
  2. To Balea kokosové máš plné balení? Nebo už rozpoužívané? :-O :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozpoužívané, už mi dochází :-)

      Vymazat
    2. Jsem si říkala, že bys byla až moc dobrá, kdybys ho celé spotřebovala za měsíc - ale u tebe bych se ani nedivila :D :D myšleno v dobrém :)

      Vymazat
  3. Hale necháš to mlíko od tý Balea! To je pro nás čtenáře :-D No ty vzorky Macadamia ti zááávidím!

    OdpovědětVymazat
  4. To "vaše" je nepoužité, neboj :-P :-D Už čeká v obálce.
    Macadamia vzorky jsem vyhrála v giveaway, taky jsem za ně moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Macadamia masku mám ráda, měla jsem i ten šampón a kondiš, ale ty mi zas tak nesedly, přece jenom nemám suché vlasy, ale holt jsem musela zkusit všechno :D ale maska je úžasná, hlavně ta vůně. asi si ji dneska večer dám, díky za připomenutí :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.