pátek 9. května 2014

Čokoládové mazání

Přírodní rostlinný bio balzám Čokoládová fantazie jsem vlastně vůbec nepoužívat nechtěla. Nějak jsem k němu měla averzi. Říkala jsem si, že to bude určitě nechutně mastné, nevstřebávající se a bude to barvit. Přemýšlela jsem, že ho prodám, případně nabídnu do giveaway, ale pak jsem zjistila, že už je prošlý, tudíž mi nezbyde nic jiného, než ho začít používat sama :-D A už teď můžu říct, že toho vůbec nelituji, Čokoládová fantazie je totiž úžasná věc.


Balzám krásně voní. Nevoní jako Milka, to určitě nečekejte, ale spíš jako čokoláda na vaření smíchaná s tukem. Konzistence je tuhá a jak už to tak u podobných produktů bývá, vlivem tělesného tepla taje a balzám se stává olejem :-) Balzám nejprve barví, ale po vetření do pokožky a důkladném rozetření se barva ztrácí.




Balzám pochopitelně je mastný, jelikož jeho dvěma hlavními složkami jsou kakaové máslo a mandlový olej. Nicméně mě velmi příjemně překvapilo, že se do pokožky báječně vstřebává a já nejsem pak ještě dvě hodiny nechutně mastná. 


Pokožku vyživí skvěle a myslím si, že je velmi vhodný pro ty, co mají suchou nebo velmi suchou pokožku na těle. Krásně ji zvláční a promastí. Osobně ho používám jako mazání na tělo, ale jsem si jistá, že bude báječný i na masáže, což má ostatně v "popisu práce" :-)

Můj balzám (50 ml) je z boxíku krásy, ale dá se sehnat i na e-shopech s kosmetikou Nobilis Tilia. Například 100 ml balení stojí kolem 300 Kč a 250 ml kolem 500 Kč.

Zaujalo vás čokoládové mazání? Používáte kosmetiku Nobilis Tilia?

14 komentářů:

  1. Po Nobilis Tilia pokukuju už delší dobu a hlavně na tohle kakaové a ještě levandulové. :) Tak uvidíme, možná se k němu někdy dostanu.
    W.

    OdpovědětVymazat
  2. Joo, tak masáž čokoládkou bych si nechala líbit, to teda joo :) Docela jsi mě na něj nalákala, cokoliv čokoládového je pro mě!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že tě čokoládka zaujala :-D Koukala jsem, že prodávají i mini tester asi za 40 Kč, tak můžeš vyzkoušet :-)

      Vymazat
  3. Lákající!:) Ale musim se ovládat:D

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá opravdu skvěle! Tyhle voňavé věci já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta konzistence vypadá vážně zvláštně ale přitom dost dobře, asi bych měla nutkání ho zdlábnout :D !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemysli si, že jsem ho neochutnala :-D Chutná hodně mastně s lehkým náznakem hořké čokolády.

      Vymazat
  6. Vůně je určitě super a ty účinky mě taky zaujaly, ale za tu cenu bych si ho asi nekoupila. Zatím dokážu žít s kakaovým máslem Balea :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky asi do dalšího balení už nepůjdu... Ale je fakt super.

      Vymazat
  7. Takhle na fotkách mi to konzistencí připomíná skořicový gel. Ale jako ta cena - uhhh. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. čokoládu miluji ale vůbec necítím potřebu se mazat "polevou":-)...zato verbena lemon z marks & spencer je závislost

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.