sobota 3. května 2014

Červeno-stříbrné nehty + tip na výborný čaj

Ahoj. Dnešní článek je lehce netradiční, protože o nehtech na svém blogu moc nepíšu. Laků mám hodně a nehty si velmi ráda lakuji, přesto se mi dosud moc nechtělo nehtové články psát. No ale před pár dny jsem si udělala nehty tak pěkné, že jsem si prostě řekla, že se s vámi musím podělit aspoň o fotky :-D Jsem teď také spokojená s délkou nehtů, moc pěkně mi rostou a jsou pevnější než kdy jindy.

Ale k věci :-) Nehtíky vypadají takto:







Použila jsem (výjimečně) podlak Peeling and brittleness solver od Avonu, červený lak je č. 61 Fame fatal od Essence a stříbrné třpytky jsou č. 47 od Maybelline Colorama.



Červený lak má naprosto božskou barvu. Krásně se nanáší i kryje - já dávám dvě vrstvy, ale stačila by i jedna. Bohužel kámen úrazu je výdrž. Nehty jsem fotila zhruba 36 hodin po nalakování a jak je poznat z fotek, lak se už začal malinko odlupovat a jsou vidět nedokonalosti. Když použiji podlak i nadlak, lak vydrží dokonalý 2 dny, ale to je vážně maximum. Nicméně lak se mi svou barvou moc líbí, je to přesně ta červená, kterou nosím nejradši. 

Stříbrné třpytky jsou také moc fajn, po nanesení utvoří na nehtech krásný souvislý třpytivý film. Stačí jedna vrstva.

Tento článek je tak trochu skrytou reklamou na ještě jeden produkt :-D Jedná se naprosto dokonalý čaj, a to Zelený čaj s jahodami a lemongrass od Pickwick. Mně samotný zelený čaj nechutná. Vím, že je zdraví prospěšný, ale prostě mi přijde trpký a vůbec se při jeho pití celá kroutím, brr :-D Proto velmi vítám, že se zelený čaj vyrábí i s příchutěmi. Tato jahodová je rozhodně nejlepší, jakou jsem kdy vyzkoušela, a čaj určitě doporučuji ochutnat i vám! :-)

15 komentářů:

  1. Skryté reklamě jsem podledla už dávno :D čaj Pickwick je výborný a kupuju si ho pravidelně, ale spíš v akcích. Ladí ti i hezky s nehty! :D
    a jsem moc ráda, že jsi konečně udělala nehtový článek, protože máš moc pěkné nehty! Líbí se mi kombinace laků! Super ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také v akcích, za 30 Kč je nejlepší :-D
      A moc děkuji ♥

      Vymazat
  2. Pickwick mám moc ráda :)) teď mám doma variaci 4 chutí je tam med, mango a broskev, skořice a pomeranč :) ! Je výborný.
    Nehtíky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak ty tvoje čajíky bych si taky nechala líbit ;-) Moc děkuji.

      Vymazat
  3. Já ten čaj mám taky :-) A jako je fakt, že já čaje nemusím - mám špatnou vzpomínku z dětství, takže když už tak si zacpu nos a čaj vypiju na dva loky, ale tenhle je úžasnej. Voní jako ta sůl do koupele od teteseptu levandule - citronová tráva. ÁÁ miluju tu vůni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů, tak to jsem moc ráda, že ti chutná! :-)

      Vymazat
  4. Zelené čaje a jahody mám ráda, takže určitě vyzkouším! Jinak lak má krásnou barvu, červené laky jsou něco pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  5. suhlasim! ten caj je aj moj naoblubenejsi!

    OdpovědětVymazat
  6. Nehty vypadají naprosto krásně!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.