neděle 27. dubna 2014

Totally in love with a body lotion ♥

Trochu infantilní nadpis - ano :-) Ale naprosto vyjadřuje můj vztah k tělovému mléku, o kterém budu dnes psát. Jedná se o osvěžující tělové mléko s vůní vodního melounu od Dermacolu - řada Aroma ritual.



Řadu Aroma ritual mám moc ráda. Myslím si, že každého zaujmou nejdřív krásné obaly a pak vůně. Ani já nejsem výjimkou. Zatím jsem zkoušela produkty s vůní pomeranče a čokolády, sicilské pistácie, hroznů s limetkou a teď i vodní meloun. Všechno vonělo naprosto božsky :-)

No, ale k věci. Tělové mléko s vůní vodního melounu jsem koupila v Rossmannu za 45 Kč po slevě. Obvyklá cena v drogériích je 90-100 Kč, takže to byl celkem kauf :-) Pokud ještě někdy bude na tělová mléka z řady Aroma ritual akce, určitě si ještě minimálně jedno koupím. Mléko má 200 ml.



Balení je krásné a VŮNĚ naprosto dokonalá. Autentickou přírodní vůni melounu ale nečekejte - toto mléko voní přesně jako melounové žvýkačky, a já tu vůni naprosto zbožňuju ♥ Mléko má světle růžovou barvu a není ani příliš řídké, ani hutné. Roztírá se dobře a vstřebává se vcelku rychle. Do dvou minut se do pokožky vsákne. Vůně se na těle udrží ještě pár hodin po namazání. 



Velmi oceňuji také praktické balení v tubě. Nosím dlouhé nehty a když používám krém z kelímku, vždycky mi za nehty zůstane a i když je to blbost, docela mě to štve.

Co se týče hydratačních schopností, tak ačkoli mléko obsahuje bambucké máslo a avokádový olej, nějak extra výživné není. Není ale ani úplně lehké a vodové, po aplikaci je určitě poznat, že jsem se namazala. Pro mou normální až lehce suchou kůži na těle je to tak akorát, ale pokud jste hodně vysušené, myslím si, že tohle mléko nebude nic pro vás. 

Můžete se mrknout na složení:



Škoda tolika parabenů, že? :-(

Co bych řekla závěrem: Toto mléko jsem si koupila hlavně kvůli jeho božské vůni, ale ani z jeho dalších vlastností rozhodně nejsem zklamaná. Jak už jsem psala, tak pokud na něj narazím zase v nějaké akce, určitě si ho (nebo jiné z této řady) koupím znovu. Milovnicím sladkých vůní vřele doporučuji :-)

Co vy a řada Aroma ritual? 

Mám velkou radost z toho, že se vás tolik účastní mé giveaway, abych řekla pravdu, tak mě to hodně překvapilo :-D Samozřejmě příjemně. Jsem ráda, že se vám výherní balíček líbí :-) Mějte krásný den!

6 komentářů:

  1. Abych pravdu řekla, Aroma Ritual mě nezaujali. Bohužel jsem frfňa, a vadí mi ten zástup parabenů, a navíc se mi ani moc nelíbí obaly (říkám že jsem frfňa :D). Ale čichala jsem k některým v drogérce a fakt voní dobře ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádná frfňa :-D Já to naprosto chápu, ty parabeny mi taky vadí. Už jsem se o tom zmiňovala v předešlé recenzi na jiný produkt Aroma ritual. Nicméně v tomhle případě jde všechno stranou a mě totálně dostávají ty vůně :-D

      Vymazat
  2. To, že zůstane krém za nehty mi taky vadí a to hlavně když nabírám to Baleácké kakaové máslo..
    Vůně musí být nádherná. Jestli je jako ta novinka - Balea melounový sprcháč co mám doma, tak to se nedivím, že jsi s ním tak spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je taky boží, ale mlíko voní jinak, není to tak tropická a šťavnatá vůně - spíš sladká bonbonová/žvýkačková.

      Vymazat
  3. no ked vidim ten zastup parabenov tak pre mna urcite velke NIE, ale co milujem od Dermacolu je telovy olej Aroma Ritual hrozno a limetka, je faaakt skvely a krasne vonia.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.