sobota 5. dubna 2014

Spotřebováno za březen 2014

Ahoj ahoj :-)

Dnes konečně přicházím se slíbeným článkem na téma Spotřebováno za... tentokrát pochopitelně za březen. Se svou spotřebou jsem docela spokojená. Konečně mi začínají ubývat vzorky a za vlast padlo i pár plných balení. Co všechno jsem tedy spotřebovala?



Synergen Čisticí ubrousky bez alkoholu

Tyto odličovací ubrousky byly moc fajn, až mě to překvapilo! Odličovaly výborně, jen postupem času začaly malinko vysychat, což jsem vyřešila tak, že jsem ubrousek pokapala trochou pleťové vody a až pak se odlíčila. Bez problémů stáhly dolů i líčení očí, oči ani pleť mi nepodráždily... Za 40 (občas i 30) Kč naprostá paráda. Doma mám ještě jedno balení a klidně si v budoucnu koupím i další. 8/10.

Lush Eau roma water

Levandulová pleťová voda, která mě moc neoslnila. Ačkoli je určena pro suchou a zralou pleť, obličej mi občas docela vysušila a stáhla. Používala jsem ji většinou při ranním čištění pleti nebo na větší navlhčení odličovacích ubrousků. Sprejový aplikátor byl super. 6/10 - znovu nekoupím.


Nivea visage Pure effect stay clear purifying toner

Psala jsem o ní tady. Jednalo se o příjemnou pleťovou vodu. Pokožku nevysušila, vyčistila průměrně, pěkně voněla. Přesto to pro mě must-have není. 7/10.

Cien Šampon proti lupům

Recenze. Co se týče odstranění lupů, tak s tím mi nepomohl ani trochu. Jinak mi ale vyhovoval. Nesvědila mě po něm hlava, příjemně voněl, dobře pěnil, vlasy umyl důkladně. Jako fajn šampon ho beru, ale pokud bych měla hodnotit čistě to, co slibuje - zbavit vlasy lupů a efektivně odstranit jejich příčinu - byl nefunkční. Přesto si ho možná ještě v budoucnu koupím. 8/10.

Radox Sprchový krém Milk & Vitamin

Mooc příjemný sprcháč! Nádherně voněl jako šťavnaté pomeranče s kapkou smetany. Moc nepěnil, nevysušoval. Kdybych neměla doma tolik sprcháčů a mýdel, klidně bych si ho za těch 30 Kč koupila znovu. 9/10.


Nobilis Tilia Jemný peeling s jojobovými estery

Jednalo se o žlutou olejovo-gelovou hmotu s droboučkými peelingovými zrníčky. Tak nějak mi připadalo, že tento peeling nic nedělá. Pleť nevyčistil, ani neobrousil. Pozitivní bylo, že pleť nevysušil a příjemně citrusově voněl. Do plného balení určitě nepůjdu, dávám přednost hrubším peelingům. 4/10.

L´Occitane Ultra matte fluid

Matujícího fluidu jsem měla již několik vzorečků a stále mě nepřesvědčil o tom, že jeho schopnosti jsou natolik úžasné, že bych potřebovala plné balení. Ihned po nanesení je pleť matná, to je pravda, nicméně efekt vydrží tak hodinu. Toto mi připadá jako fajn podklad pod make-up, ale ne matující fluid. 5/10.

L´Occitane Repairing shampoo

Vzoreček tohoto šamponu jsem měla už několikrát. Mám ho docela ráda - pěkně voní i pění, vlasy dobře umyje... Nesvědí mě po něm hlava. Zkrátka normální fajn šampon. 8/10.

Nivea Krémové tělové mléko do sprchy

Vzorek mi vydržel na dvě použití. Mléko bylo příjemné. Hezky vonělo a bylo vážně krémové. Po umytí jsem se sice necítila jako po namazání krémem, ale myslím si, že pro takové ty líné nebo unavené dny není vůbec špatné doma nějaké to tělové mléko do sprchy nebo tělový kondicionér mít. 8/10.


Nivea Zpevňující tělové mléko

Dva vzorečky mi vydržely na jedno namazání celého těla. Mléko mělo řidší konzistenci a příjemně krémově vonělo. Vzhledem k tomu, že je určeno na normální pokožku, není příliš výživné ani mastné. Mléko mě nezaujalo natolik, abych si koupila plné balení. 6/10.

Nivea Energizující denní krém proti vráskám SPF 15 

Krém byl hutnější konzistence a příjemně krémově voněl. Vsakoval se pomaleji. Jinak k němu nemám moc co říct a plné balení si nekoupím, protože krémy proti vráskám (zatím) nechci používat. Nějak mi kampaň za věčné mládí leze krkem. Jako by mít vrásky bylo něco špatného a pokud člověk nevypadá o 10 let mladší než je, jako by nebyl. Krém hodnotím 6/10.

Chanel Chance Eau fraîche

Moc příjemná vůně. Cítím z ní hlavně pepř a citrony. Což může být zvláštní kombinace, ale mně to voní :-D Je to svěží vůně, ale zároveň dost výrazná, nic lehoučkého. Cítím ji ze sebe většinu dne. Uvažovala jsem o koupi plného balení, ale dostala se mi do ruky jedna toaletka od Avonu, která má tak z 80% podobné složení, takže se spokojím s ní :-) Jinak Chance hodnotím 8/10. Není to pro mě úplně top vůně, ale cítila jsem se s ní dobře.

Mexx Black woman Eau de toilette

Vzoreček mi vydržel asi na týden používání. Mexx Black je příjemná vůně - výrazná a ženská, ale není obtěžující. Výdrž se pohybuje kolem půl dne. Klidně si dovedu představit, že bych si ji koupila a občas ji použila. 8/10.


Montagne Jeunesse Bahenní maska z Mrtvého moře

Recenze. Maska byla fajn. Hezky pleť vyčistila, zmatnila, ale přitom nevysušila. Měla ale nepříjemnou parfemaci. Někdy v budoucnu si ji ale i přesto možná koupím znovu, protože se mi líbí její účinky. 7/10.

Nivea Refining clear-up strips

Tyto čisticí pásky na ucpané póry mám už potřetí. Vyhovují mi, ale pravděpodobně si je už nekoupím ze dvou důvodů. Tím prvním je cena - pásky stojí kolem 160 Kč. Sice já je kupuji ve slevách za 120 Kč, ale stejně je to dost. Druhým důvodem je to, že v balení jsou pro mě z nepochopitelného důvodu kromě klasických pásků na nos ještě 4 malé náplasti ve tvaru trojúhelníku. Prý na čelo a na bradu. Jak už jsem psala v jednom z minulých spotřebováno, na bradě mně osobně trojúhelníkové náplasti nic nevytáhnou a na čelo jsou zase maličké. V balení jsou 4 pásky na nos a 4 tyto trojúhelníky. Pásky na nos jsou úžasné a na mé póry 100% funkční, ale ty trojúhelníkové používám jen proto, že musím, a v balení jsou pro mě naprosto zbytečné. Podívám se v obchodech po páskách od jiné značky - hlavně aby obsahovaly jen náplasti na nos! 

Rival de Loop Hydro Feuchtigkeitsmaske

Celá maska se skládala ze dvou svárem oddělených pytlíčků, jak už to tak u tohoto typu masek bývá :-) První pytlíček mi vyhovoval hodně. Sice mě pleť po aplikaci masky lehce pálila, ale po chvilce to zmizelo a já se pak dočkala krásně hydratované pleti. Nevím, jestli se mi od té doby zvýšila citlivost pleti nebo co... Ale když jsem používa tento nový pytlíček s maskou, hned při prvním použití mi pár minut po působení masky obličej zrudnul a začal pálit tak, že vážně hodně. Samozřejmě jsem masku ihned důkladně smyla, obličej jsem pak postříkala termální vodou a po chvilce se zklidnil. Jsem takový masochista, že jsem masku zkusila ještě jednou. Stalo se to samé. Zbytek jsem tedy doplácala na chodidla a tuto masku už nechci vidět. 1/10. 

Swiss O Par Vlasová kúra Brusinka a arganový olej

Kúra voněla dost nevýrazně, ale náznak brusinky jsem cítila. Překvapilo mě, že na obalu byl údaj 25 ml = 1 dávka. Nejsem zvyklá s maskami šetřit, ale takové množství jich fakt nedávám. Tato kúra mi vydržela na 3 použití. Další věc, která mě překvapila, bylo to, že když jsem kúru smývala, vypadalo to, jako kdybych smývala šampon - stékala pěna. Co se účinků týče, tak je to těžký průměr. Zkrátka jako bych si na vlasy dala normální kondicionér. Podruhé už kúru určitě nekoupím. 5/10.


Avon care Rich moisture glycerin hand cream

Klasický glycerinový krém na ruce od Avonu, který je v nabídce už pěkně dlouho. Jen občas změní obal - já ho mám ve vánočním kabátku. Krém jsem používala na nohy, protože krémů na ruce má dost a krém na nohy mi zrovna docházel. Je fajn. Hutný, ale zároveň se docela rychle vsakoval. Mažu si chodidla víceméně každý večer a tento krém je udržoval příjemně hladká a hydratovaná. Za mě ano - 9/10.

Avène Skin recovery cream

Tento krém mi nevyhovoval. Byl na moji smíšenou pleť dost těžký a leskla jsem se po něm. Všimla jsem si, že mi ucpával póry. Make-up na něm špatně držel. Na druhou stranu byl velmi jemný a věřím, že suché a citlivé pleti vyhovovat může. 2/10.

Cien Daily exfoliating facial wash

První dojmy z čisticího peelingového gelu jsem psala v tomto článku. Nejdřív jsem z něj nebyla vůbec nadšená, ale postupem času jsme si na sebe zvykli. Nevyrovná se mým oblíbeným čisticím gelům od Garnier, ale úplně špatný nebyl. Ocenila bych víc peelingových částeček a trošku jinou vůni. Podruhé si ho nekoupím, pro mě je dost průměrný. 6/10.

Balea Krém na nohy s ureou

Krém na nohy s ureou byl fajn. Měl příjemnou lehce voskovou strukturu a hezky voněl. Docela rychle se vsakoval a chodidla obstojně vyživil. Klidně bych si ho koupila znovu, ale není to vyloženě věc, kterou bych chtěla používat pořád dokola a nevyměnila bych ji za žádnou jinou. 7/10.

Regina Jelení lůj

Tento jelení lůj jsem nejdřív neměla vůbec ráda. Připadalo mi, že rty vůbec nehydratuje, naopak je vysušuje a vytváří na nich divnou vrstvu. Postupem času jsem si na něj docela zvykla a používala jsem ho ráda. Jestli si ho koupím znovu, upřímně řečeno nevím. 7/10.


L´Oréal Prodigy 5 Výjimečná olejová barva na vlasy

Na testování mi byla zaslána 2 balení barvy - o prvním jsem psala loni na konci roku a tento měsíc jsem vypotřebovala druhé. Barvu jsem si vybrala v odstínu Ledová čokoládová a předpokládala jsem, že to bude studená tmavší hnědá. Bohužel barva chytá na mých vlasech lehce do zrz. Není to žádná hrůza, ale úplně spokojená nejsem. Barva mě po aplikaci pálila na pokožce hlavy. Docela příjemně ale voněla. Hůř se vymývá. Vlasy nevysušuje. Přibalený kondicionér je úžasný! Líbily se mi i rukavice, které byly z pevnějšího materiálu a byly elegantně černé :-) Barvu jsem vyzkoušela ráda, ale myslím si, že za těch 160 Kč nestojí... Sama si ji nekoupím. 6/10.

Chilly intima Gel pro intimní hygienu

Mentolový gel pro intimní hygienu mi zpočátku velmi vyhovoval. Dokonce jsem ho pasovala na nejlepší produkt svého druhu, který jsem kdy použila. Potom mě ale začal trochu vysušovat. Nebylo to nic extrémního, nicméně pociťovala jsem to. Výborně umyl a osvěžil. Možná si ho koupím znovu, ale nejspíš ho budu střídat s jinými produkty. 7/10.

L´Occitane Subtle violet hand cream

Příjemný krém na ruce s obsahem bambuckého másla na druhém místě ve složení a sladkou fialkovou vůní. Krém nebyl příliš mastný, ale moje ruce vyživoval dostatečně. Vstřebával se středně rychle. Docela jsem si ho oblíbila, ale už není k sehnání, jelikož se jednalo o limitku. 8/10.


Lirene Třešeň a citron Hydratační osvěžující krém

Krém voněl jemně po citronech a byl pocitově opravdu lehký a hydratační. Bohužel jsem si všimla, že mi ucpává póry na tvářích, což se jen tak nějakému krému nepodaří :-D 3/10.

Lirene Aloe a karité Regenerační liftingový krém

K tomuto krému nemám nějak co říct... Byl úplně normální. Neoslnil mě, ale na druhou stranu mi s pleti neudělal nic špatného. Průměr - 5/10.

Vichy LiftActiv Serum 10

Jedná se o omlazující sérum. Byl to takový řidší gel, který zpočátku zanechával na obličeji mokrý a lepkavý pocit, ale po chvíli se vsákl. Používala jsem ho na noc. Jinak se choval jako normální krém. Vzhledem k tomu, že plné balení stojí přes 700 Kč, toužit po něm asi nebudu :-D 6/10.

Astor Anti shine Mattitude powder

Hurá, dopotřebovala jsem něco z dekorativky! Pudr Mattitude jsem nejdřív neměla ráda. Když jsem ho aplikovala přiloženou houbičkou, vytvářel na pleti ošklivý moučný nános. Napadlo mě ho rozmačkat na prášek a přesypat do jiné nádobky. Pak jsem ho používala štětcem a už bylo vše v pořádku. Pudr vypadal přirozeně, matoval dobře, ale pleť nevydržela zmatněná příliš dlouho. Po pár hodinách jsem se opět leskla, jako bych si žádný pudr nedala. Znovu nekoupím. 6/10.


Tentokrát by mě zajímalo, jak se vám daří spotřebovávat dekorativku? Dodělaly jste třeba někdy stíny? Nebo bronzer?

8 komentářů:

  1. Dekorativka jde hůř, spotřebovávám jen make-upy a řasenky, jednou za čas tužka na oči. A tedkon jsem vyhazovala tedy troje stíny. Třeba pudr mám tak na rok. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, make-upy se ještě dají - občas :-) Řasenky se mi ale od doby, co jsem přišla na to, že se dá do nich dokoupit náhradní náplň, vyhazuje dost těžko.

      Vymazat
  2. fíha, takových věcí.. koukám, že u tebe byl březen opravdu úspěšný :)
    já jsem třeba s ubrouskama od Synergenu spokojená moc nebyla, očekávala bych, že budou mnohem více vlhčené.. a tak jsme s nima po pleti musela přímo dřít..
    jinak já jsem nikdy stín ani bronzer/tvářenku nevypotřebovala.. zatím :D ale doufám, že se k tomu dopracuji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohly by být trochu mokřejší, to je pravda, ale v porovnání s ubrousky, které používám například teď a na které bude příští týden recenze, jsou mokré až dost :-D
      Také doufám, že někdy dopotřebuji z dekorativky něco jiného než make-up nebo pudr :-D

      Vymazat
  3. Wow tolik věcí snad nespotřebuju ani za půl roku:D Chilly také používám, tenhle je dobrý na léto, ale možná ještě lepší mi přijde ten modrý, není tak pálivý a je antibakteriální:)
    Simushka in Wonderland

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to nezdá - je tam hodně vzorků :-)
      Moc děkuji za tip, podívám se po něm.

      Vymazat
  4. Dekorativka mi jde hodně špatně, teda spíš - nejde vůbec. Nejčastěji spotřebovávám pudry a řasenky.
    Chválím spotřebu - snažila jsi se, co? :D
    Koukám, že jsme obě spotřebovaly gely na obličej Cien a tělové mléko do sprchy Nivea. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně jsem chtěla hnout s těma vzorkama :-D Taky jsem si všimla těch stejných spotřebovaných věcí.
      A děkuju.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.