pátek 25. dubna 2014

Sedmikráska rozdává aneb GIVEAWAY K 1. VÝROČÍ BLOGU

Ahoj :-)

Vzhledem k tomu, že tento měsíc oslavil můj blog své první výročí, rozhodla jsem se uspořádat giveaway pro své milé čtenářky. Mimochodem, úplně první článek na tomto blogu byla recenze na tělové mléko od Yves Rocher a přečíst si ji můžete zde.

Teď už k samotné giveaway. Chtěla jsem rozdat dárečky co nejosobnější, proto jsem volila produkty, se kterými mám sama výbornou zkušenost. 

Výherkyně bude jedna a získá:

  • votivní svíčku s vůní Clean cotton od Yankee candle
  • jedno z mých nejoblíbenějších (recenze) tělových mlék od Baley
  • rtěnku od Miss sporty v krásném odstínu 013 Candy cake (mám ji také, jen v jiném odstínu, a tyto rtěnky mě velmi mile překvapily+krásně sladce voní)
  • lak na nehty od Coloramy ve fialkovém odstínu č. 94
  • vanilkový sójový nápoj od Alpro

Co musíte udělat, abyste byly zařazené do soutěže?
  1. sledujte můj blog přes GFC a uveďte, pod jakou přezdívkou ho sledujete
  2. napište mi, jaký parfém je váš nejoblíbenější (nebo typ vůně - sladká, svěží, orientální...) a jaký naopak nemůžete ani cítit
Pokud dáte like facebookové stránce mého blogu, můžete přidat druhý komentář - stránku naleznete zde. Opět poprosím uvést jméno, stačí křestní a první dvě písmena z příjmení.

V případě, že budete tuto giveaway někde sdílet (klidně i na svém osobním facebooku - ale sdílení musí být veřejné), může přidat třetí komentář. Uveďte odkaz, kde mou giveaway sdílíte.

E-mail uvádět nemusíte - vítězka se mi ozve sama. Pokud tak neučiní do 5 dnů od vyhlášení, vylosuji vítězku novou. Výběr vítězky proběhne skrz random.

Giveaway potrvá až do pátku 30.5. do půlnoci a následující den zveřejním samostatný článek s vyhlášením vítězky. Moc vám všem držím palce a věřím, že se vám dárky, které jsem vybrala, líbí - vybírala jsem opravdu pečlivě :-)

242 komentářů:

  1. Juhehééé kdo se přihnal :-) Tady se nadělují věcičky co bych chtěla mít moc doma. Jako vůbec nechápu jak mi mohlo utéct, že máš svou facebook stránku. No hned jsem to běžela napravit a musela jsem to odklikat, že se mi to líbí :-)

    No a oblíbený parfém :-) těch je víc Už po druhé mám parfém Fame - Lady Gaga, hodně dlouho jsem si objednávala květinovou vůni Incadessence z Avonu a poslední dobou ujíždím na Killer Queen od Katy Perry. Co nemuším jsou víc kořeněné parfémy a ač jsem si ji dlouho přála tak na mě mi vůbec nevoní a to je Burberry Brit (ta vůbec voní nějak jinak než jak voněla tu kterou mi stříkla paní v parfumerii na ruku).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za obsáhlý komentář :-) Gaga mi také voní, ale ne až tak, že bych ji musela mít doma. Některé vůně z Avonu jsou též povedené ;-)
      Komentář č. 1 za sledování, č. 2 za like na facebooku a č. 3 za sdílení na facebooku.

      Vymazat
  2. sleduji jako Lucie Martincová, moje oblíbená vůně je od Mexx Black, ale mám i Bruno Banani
    ceny jsou moc hezké

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se ti líbí :-) Mexx Black mi také voní, tento měsíc jsem používala vzoreček, bude o něm zmínka ve Spotřebováno.
      Komentář č. 4.

      Vymazat
  3. Jé krásná výhra :) !
    Sleduji pravidelně jako Romana Lánská :)
    Moje velice oblíbená vůně je od Oriflame- Pretty Glamorous a jinak mám všeobecně radši sladší vůně.
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sladké vůně také vyhledávám :-) Jsem ráda, že se ti balíček líbí.
      Komentář č. 5.

      Vymazat
  4. Sleduji jako langmaierova1
    nejoblíbenější vůně je Mexx black a nevoní mi Katy Perry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katy Perry mi také nevoní, připadá mi až moc sladká a taková přeplácaná. Mexx Black je naopak moc fajn :-)
      Komentář č. 6.

      Vymazat
  5. Sdílím veřejně na FB Martina Langmaierová

    OdpovědětVymazat
  6. milluju tento sprcháč :) i tu barvu laku na nehty, dnes jsem po ní koukala v dm.. voní mi bruno banani - made for women a nevoní mi většina parfémů z avonu :D (ale ne všechny, asi 2 používám :))
    přezdívka je myslím cla§§y

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti balíček líbí :-) Některé parfémy z Avonu jsou povedené, jiné ne - souhlasím.
      Komentář č. 9.

      Vymazat
  7. GFC Denisa Slobodová
    Moje oblúbené parfémy.. hm .. mám ich strašne moc. Ale jednoznačná jednotke je u mňa Nina Ricci jabĺčka, všetky, milujem ich limitované edície, chcem si postupne kúpiť všetky aby som mala peknú zbierku, krajšie flakóniky som ešte nevidela. Potom mám rada Lady Gaga ( jedine v zime), mám aj z avonu viaceré ale tie by som sem nezaradila. Potom mám veľmi oblúbenú Beyonce Heat Rush, na leto ako stvorená. Z drogérky mám veľmi rada mexx pure, pekná jemná vôňa, určite na jar a leto. Vône ktoré nemusím, také doma nemám takže ich ani neviem popísať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nina Ricci má opravdu moc pěkné flakonky :-)) Od Beyoncé mi voní Heat. Mexx Pure je příjemná vůně, která sedne řekla bych každému :-)
      Komentář č. 10.

      Vymazat
  8. Zdielam na svojo FB Denisa Slobodná

    OdpovědětVymazat
  9. GFC:Sima
    Môj oblubeny parfem je Bruno Banani - Bruno Banani Woman :)

    OdpovědětVymazat
  10. zdielam na FB Sima Bellová :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné produkty jsi vybrala do GE! To Alpro vanilkové bych určitě využila. Lak určitě taky i rtěnku, ale nejsem si jistá s tím tělovým mlékem - musela bych doufat, že je opravdu skvělé a úžasné, protože to s Ureou co jsem měla, mi vůbec nesedlo.

    Sleduju jako By-Moni
    Mám hodně ráda C-Thru zelené a chtěla bych zelenou Chanelku ♥ to ale víš :D


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mně to mlíko vyhovovalo hodně a kdybych toho doma neměla tolik, koupila bych si klidně hned další balení. Navíc ta kokosová vůně...

      Komentář č. 16.

      Vymazat
  12. Giveaway sdílím prostřednictvím svého blogu - odkaz v pravé části blogu.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, hezká giveaway :) a gratuluji k prvnímu roku :)
    GFC Anetátor Anetátorový, FB Aneta Ri****ová
    Vůně mám ráda sladké, používám už několik let Euphoria od CK. V kosmetice mám ráda vůni vanilky, kokosu, medu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :-) Euphoria mi také voní a sladké vůně též miluju :-D Dobrý vkus! :-)
      Komentář č. 19.

      Vymazat
  14. Krásná výhra :)
    Nejraději mám Tresor in Love od Lancome, mám raději sladký vůně. Naopak nesnesu těžký, ze kterých mě rozbolí hlava :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí :-) Tresor používala moje kamarádka a je to vážně úžasná vůně!
      Komentář č. 21.

      Vymazat
  15. Sledujem cez GFC ako Lucia Orviská
    Milujem kvetinové vône, frézia je dokonalá :) Momentálne mám dve vône Lanvin - Lanvin Eclat D'Arpege a Lanvin Jeanne Couture, ktoré sú nádherné. Nemám rada ťažké, orientálne vône, neprišla som im na chuť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květinové vůně mám také velmi ráda :-) Děkuji za tipy na parfémy.
      Komentář č. 22.

      Vymazat
  16. A tiež sledujem na FB ako Lucia Orviská :)

    OdpovědětVymazat
  17. gfc ervulenka
    mam rada kvetinove nebo citrusove vune, nemusim korenene

    OdpovědětVymazat
  18. Pekná giveaway - sledujem ťa ako Zuska Purpurova Lastovicka a keď už je reč o vôňach tak veľmi som si obľúbila sladšie alebo citrusove vône, napr. Beyonce, Katy Perry alebo Lady Gaga - celkom komerčne ja viem :) nedávno som dokonca zistila, že oranžová Beyonce voňia rovnako ako vôňa od Yves Rocher. Vôňe, ktorým sa vyhýbam sú orientalné, ťažké a korenisté vône, ktoré nemusím ale vôbec.
    Môj mail je purpurovalastovicka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pěkný komentář :-)
      Komentář č. 26.

      Vymazat
  19. 1) Na GFC sleduju jako Iveta Skutková
    2) Já ze všech parfémů nejvíc miluju květinový.. A je mi celkem jedno, co je to za kytky, miluju prostě různý mixy a je to moje láska♥ Myslím, že svůj dokonalej už jsem si našla.. On teda patří mamce, ale já jsme se do něj hned po prvním ovoňání zamilovala. Nepamatuju si jeho jméno, ale je to dokonalost♥ No a vůbec, které nemůžu ani vystát, nedokážu tak dobře popsat, ale moc nemusím nějaký fakt těžký vůně, ze kterých mě akorát tak začne bolet hlava... Fakt je nedokážu dost dobře popsat, ale prostě tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím, jak jsi to myslela :-)
      Komentář č. 27.

      Vymazat
  20. A na fb sleduju jako Iveta Skutková :)

    OdpovědětVymazat
  21. Balíček vypadá úžasně, takže jsem se také rozhodla zúčastnit

    1) Sleduji Tě jako Nelly Tinker
    2) Nejraději mám osvěžující, lehké parfémy, ale přímo nesnáším takové ty sladké vůně, vždycky mě z nich rozbolí hlava (a bohužel sestra je miluje, takže je musím čichat pořád).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti balíček líbí :-)
      Komentář č. 29.

      Vymazat
  22. GFC: Julie Kročová
    Já jsem si oblíbila voňavku Forbidden Rose, kterou mám doma, ale z těch, co bych chtěla se mi moc moc líbí Down Town (Calvin Clein)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Downtown se mi také líbí :-) Dobrý vkus.
      Komentář č. 30.

      Vymazat
  23. A na FB sleduju jako Julča Komár Kročová

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji jako Caroline
    Já mám ráda sladké a květinové vůně, naopak nemusím takové ty kořeněné, na ty jsem vyloženě alergická :D
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: Elysia
    Miluju vůni Donna od značky Trussardi, to je prostě moje srdcovka. :)) Obecně mi potom hodně voní sladší vůně, v létě více do květin, v zimě potom spíše lehce kořeněné. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o té slyším prvně, ale určitě je úžasná :-)
      Komentář č. 33.

      Vymazat
  26. Na GFC jsem jako Saki. :)

    Můj nejoblíbenější parfém je Lanvin Eclat D'Arpage. Nemám ráda citrusové vůně. :)

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: Moje malé nudné já
    Já se musím přiznat, že voňavky moc nepoužívám. Daleko raději mám deodoranty, ale když už si koupím parfém, tak to bude určitě playboy!:) Miluju ty vůně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Playboy má některé vůně povedené :-)
      Komentář č. 35.

      Vymazat
  28. Na FB sleduji jako Tereza Saki. :)

    OdpovědětVymazat
  29. GFC:Karolína Macháčková
    Oblíbenou vůni jsem bohužel ještě nepotkala. Vyzkoušela jsem celebre ice od avonu,pru blancu,ale obě mě přastaly bavit. Poté taky little blacky dress která mi voněla asi nejméně.Pokud mi poradítě nějakou vůni pro dívky budu ráda.Zatím tápu.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co třeba vyzkoušet něco z drogérie? Docela pěkné mi připadají nové vůně od Miss sporty. Jsou 4 verze, zkus očichat :-)
      Komentář č. 38.

      Vymazat
    2. Moc děkuji,mám ráda jablečné a citrusové a spíše lehké toaletky :)

      Vymazat
  30. Sleduji jako Lady eS
    Já jsem taková, že mi málo která vůně voní. Mám své tři oblíbence, které nedám z ruky. Dior Addict, Chanel- Coco noir a Beckham Signature. Pro mě nejlepší vůně. Jsem spíše na ty těžší. Ale občas mi zavoní i nějaká lehká svěží. Docela pěkné vůně má Mexx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně :-) Také mám nejradši těžší sladší vůně, ale občas podlehnu i nějaké té svěží.
      Komentář č. 39.

      Vymazat
  31. Ahoj,takže se také zapouji do GA :)
    gfc-jananulka.9@gmail.com (Jana Svobodová)
    Obecně mám ráda sladké vůně,nebo lehké svěží vůně,třeba s citrusy.Vůně,které nesnáším jsou těžké a kořeněné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se zapojuješ, Jani :-)
      Komentář č. 40.

      Vymazat
  32. sleduji i na fb jako Jana Svobodová :)

    OdpovědětVymazat
  33. GFC: Maillot Rosa
    Moje nejoblíbenější je ovocná, ale svěží - například jablíčková DKNY :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. GFC - veronika.zorska
    Ja osobne milujem kvetinové vône, momentálne používam Avon Sensuelle a som nadšená. Raz som ju zobrala k babke, a hneď mi z nej ubúdlo, pretože si ju každý pochvaľoval :) Ale nemusím korenisté, silné, ťažké vône. Nemám rada, ak na ulici (ešte horšie ak v autobuse) stretnem nejakú pani so silným parfémom. Prekáža mi to, som nejaká "citlivá" na také vône.
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Sensuelle jsem hodně četla - samou chválu, ale vůbec nevím, jak voní, jelikož k Avonu již nemám přístup :-(
      Komentář č. 43.

      Vymazat
  35. SLedujem cez gfc ako Simona
    No a ja momentálne používam voňavku z Oriflamu - Fire, a mám ju už asi štvrtýkrát.. ani neviem popísať, aká sa mi vlastne vôňa páči..ale skôr by som povedala, že niečo kvetinové...ale viem, že neznášam citrusové voňavky, fuj! :D toto mi vôôôbec nevonia. :)
    sima.slosarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. sledujem pod tmto uctom nikdy neviem ako ukazuje meno .. :D
    vonavky milujem sladke a az presladke ktore inym ludom mozu vadit , no ja sa v nich vyzivam. mam rada od avril lavigne , aj hannah montana :D to su take sladaky jahodove xD ale mam aj ine samozrejme ck , burberry a tak :D a nemam rada take svieze , to zas moja mamina miluje a ja nemozem citit. :D

    OdpovědětVymazat
  37. https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612
    zdielam to je moja stranka :)

    OdpovědětVymazat
  38. GFC: Terka Černá
    Mám ráda vůně z Avonu :)

    OdpovědětVymazat
  39. GFC: Klára Odehnalová
    Mám svou oblíbenou vůni od adidas. Nikdy jsem si nějak extra na voňavky nepotrpěla, vždy nějakou dostanu a to používám. Nikdy se mi nestalo, že by mi vonavka nevoněla.

    OdpovědětVymazat
  40. GFC: Nechvatalova9
    Teď netuším, jaké vůně mám ráda, dost často to střídám, nejradši mám vůni od kamarádky, co si od ní občas vypůjčím, když jdeme na akci, ale nevzpomenu si teď, jak voní, ani na značku, ale vím, že výdrž má dobrou a opravdu nádherně voní, není vůbec nepříjemná. Které však nemám vůbec ráda jsou parfémy příliš silné a kořeněné. Pamatuji si, že jednou jsem dostala voňavku a posílala jsem ji dál, protože mě z ní vždycky bolela hlava a to jsem se šplíchala malinko. Takže spíše jsem pro ty svěží, snad i květinové vůně :).

    OdpovědětVymazat
  41. Krásný voňavý balíček, krásné barvičky! :) Mám moc ráda parfémy Mexx (Woman, Fly High Woman, Black Woman), Kate Moss - Velvet Hour, Heidi Klum - Shine. Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, jsem ráda, že se ti balíček líbí.
      Od Heidi Klum mi voní Surprise, to je taková výraznější vůně, ne moc sladká. Shine je také pěkná.
      Komentář č. 54.

      Vymazat
  42. K prvnímu blogovýročí přeji mnoho dalších nápadů, úspěchů, radosti a spokojených, milých čtenářů! Jen tak dál! :)
    Sleduji FB - Ivana Mikuličková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásné přání, jsi moc hodná ;-)
      Komentář č. 55.

      Vymazat
  43. Sdílím zde na FB: https://www.facebook.com/ivana.mikulickova.54

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji jako Nikinkira
    Super giveaway a blogu přeju ještě spoustu dalších oslavených výročí :)
    Nemám oblíbené žádné konkrétní parfémy, vždy v drogérii vše očuchám a pak vybírám :D :D Ale v zimních měsících dávám přednost sladkým vůním, v létě zase nějakým svěžím. Naopak nemám ráda takové ty dámské vůně, co voněj jako pánské... moje máma je používá a to nemůžu ani cítit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za přání i za pěkný komentář :-)
      Komentář č. 57.

      Vymazat
  45. GFC: Lucie Zakopalová
    Parfémy moc nepoužívám, spíše deodoranty a ty mám moc ráda od Garnier :) A pak mám moc ráda ovocné tělové spreje z Avonu..zvláš´t na léto, nádherně voní, jsou levné a osvěží :)

    OdpovědětVymazat
  46. milujem marry me od lanvina alebo pure woman od bruna bananiho, a nemám rada také tie ťažké
    gfc: kinda difficult
    fb:Júlia Do.
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marry me bych si chtěla očichat, docela mě také láká :-) Komentář č. 60.

      Vymazat
    2. +Komentář č. 61 za like na FB.

      Vymazat
  47. GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková

    Moja najobľúbenejšia vôňa je od Oriflame Volare :) Je to sladká vôňa plná ruží.... a cítiť nemôžem Taylor by Taylor Swift .... neviem prečo, neviem jej prísť na chuť a ani ju nejako neviem charakterizovať (asi sladká) a zároveň mi strašne smrdí.


    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně s růžemi mám také moc ráda - po růžích voní např. ještě Especially od Escady.
      Komentář č. 62.

      Vymazat
  48. Za like na FB pridávam ešte jeden :)

    OdpovědětVymazat
  49. GFC: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    Nejradši mám lehčí vůně a tělové spreje:)

    OdpovědětVymazat
  50. GFC: Nikola Guzmicka
    mám rada sladšie vône a neznášam orientálne...milujem vôňu od Lady Gaga Fame a Lanvin Eclat d'arpege :)

    OdpovědětVymazat
  51. zdieľam https://twitter.com/Nikky_33/status/460420450430906369

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj
    moc pěkná giveaway ty ceny se mi strašně líbí
    sleduji přes GFC:Alice Šťastná
    a ty vůně...
    mám moc oblíbenou So Lovely od Elode je laková lehká ,květinová,cítím z ní sedmikrásky a pampelišky a další květiny hodí se teď na jaro/léto
    a pak mám ráda taky sladké vůně a úúúplně miluju vůni Playboy Play It Pin Up Collection ... sice nevoní ani mamce,ani babičce,tetě no a taťkovi už vůbec ne ten tu vůni přímo nesnáší a říká že je to úplně hrozná vůněě,ať ji nepoužívám a tak ... ale je mi jedno co říka budu si dávat to co voní mě:)
    a co mi nevoní?
    já úplně nesnáším takové ty kořeněné ,silné, orientální vůně ty opravdu nemám ráda
    a nebo co teď holky dělají že na sebe nastříkají snad půlku lahvičky nějakého parfému , a pak venku projdou kolem mě a tu vůni cítím ještě 5 minut:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem ráda, že se ti ceny líbí. Tu vůni So Lovely vůbec neznám, ale dle popisu zní skvěle :-)
      Komentář č. 69.

      Vymazat
  53. GFC- Dasa Frantova
    mám rada skôr takú sviežu vôňu,, konkrétnu nemám oblúbenú
    a nemám rada take tie typicke ťažké aôebo príliš sladké vône :)

    OdpovědětVymazat
  54. Faten Abdulla :) Nejoblíbenější je Nina Ricci L'Elixir :) a meně oblíbena je Moschino Funny! :)

    OdpovědětVymazat
  55. GFC: aleachim15
    mám ráda sladké, hlavně květinové vůně
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. FB: Michaela Loffler
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. GFC: Jackelin Mandragor
    Parfémy nepoužívám a upřímně nejsem ani nějaký jejich extra zastánce. Mám radši osobní vůni člověka.
    Ale používám ráda pánský deodorant Axe Africa ;)

    OdpovědětVymazat
  58. sdílím: https://www.facebook.com/jsem.letadylko

    OdpovědětVymazat
  59. MarketsbookM large book mania
    Můj nejoblíbenější parfém je Gucci Rush a nemmusím chloe chloe :)
    largebookmania@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Jéé super soutěž :) sleduji jako slovakovairca95
    Tak teď je moje nejoblíbenější Lady Gaga a nebo Escada Magnetism.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Yankee candle chci už dlouho dobu vyzkoušet, tak zkusím štěstí, moc hezká giveaway :)
    Sleduji jako Kristýna Eliášová a používám čisté vůně, mám ráda i sladké, nyní používám Eclat Weekend od Oriflame, moc hezká vůně. A nemusím příliš svěží, nebo citrusové vůně.

    OdpovědětVymazat
  62. Přidávám další komentář za like na facebookové stránce jako Kristýna Eliášová

    OdpovědětVymazat
  63. Sleduji jako Kris Týnka
    Vyhraněný parfém nemám, ale mám ráda ovocné a sladké vůně a naopak nemusím takové ty kořeněné z kterých až bolí hlava.

    OdpovědětVymazat
  64. gfc: kiki
    mám ráda sladké vůně :) ale zatím marně pátrám po ideální vůni která by byla čokoládová (ne umělá) nebo sladce višnová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komentář č. 84. Čokoládová vůně by mohla být zajímavá :-)

      Vymazat
  65. Sleduji pod svým jménem.
    Zamilovaný parfém nemám, bohužel mi skoro všechno smrdí :D Ideální vůně pro mě bude nějaký mix, ani moc sladká, ani moc svěží.. ale jak říkám, ne a ne nic najít :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, snad časem najdeš něco, co ti bude vyhovovat...
      Komentář č. 85.

      Vymazat
  66. A na fb taky sleduju pod svým jménem :)

    OdpovědětVymazat
  67. Já mám oblíbený parfém od Avonu Incadessance - měla jsem už snad 8 lahviček:)) ta oranžová kulička, a moc nemusím extra sladké parfémy...
    Sleduji tady i na fb jako Šárka Beranová

    OdpovědětVymazat
  68. Sleduji přes GFC :)
    Mám ráda květinové svěží vůně, moje oblíbené parfémy jsou třeba Playboy nebo Elite model. Naopak nemám ráda těžké kořeněné vůně.

    OdpovědětVymazat
  69. Sleduji přes GFC ↑ :-)
    Já mám radši takové sladší, jemné vůně :-) Teďka mám Kylie Minogue a je super! :-)
    A rtěnku od Miss Sporty mám taky, ale jiný odstín. Je úžasná! Krásná barva, nevysouší a nádherně voní po melounu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kylie Minogue vůbec nevím jak voní :o)
      Jsem ráda, že ti rtěnky od Miss sporty taky vyhovují, já jsem z nich unešená! Za pár kaček hodně parády.
      Komentář č. 90.

      Vymazat
  70. Sleduji přes GFC ↑ :-)
    Já mám radši takové sladší, jemné vůně :-) Teďka mám Kylie Minogue a je super! :-)
    A rtěnku od Miss Sporty mám taky, ale jiný odstín. Je úžasná! Krásná barva, nevysouší a nádherně voní po melounu ♥
    + Sledujina na FB jako Michaela Postcrossing :-)

    OdpovědětVymazat
  71. Sleduji přes GFC ↑ :-)
    Já mám radši takové sladší, jemné vůně :-) Teďka mám Kylie Minogue a je super! :-)
    A rtěnku od Miss Sporty mám taky, ale jiný odstín. Je úžasná! Krásná barva, nevysouší a nádherně voní po melounu ♥
    + Sledujina na FB jako Michaela Postcrossing :-) + sdílím https://www.facebook.com/michaela.postcrossing

    OdpovědětVymazat
  72. GFC Cosmetics and me :)
    Já mám ráda i sladké i svěží vůně,a le vyloženě nějakou oblíbenou nemám, prostě si koupím vždy tu, která mi voní :) často je to nějaká od puma nebo adidas :) jinak nemám ráda takové ty levné vůně, když tam cítíš všechno dohromady :D
    Jinak krásný balíček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu :-D Jsem ráda, že se ti balíček líbí. Komentář č. 93.

      Vymazat
  73. GFC Cosmetics and me :)
    Já mám ráda i sladké i svěží vůně,a le vyloženě nějakou oblíbenou nemám, prostě si koupím vždy tu, která mi voní :) často je to nějaká od puma nebo adidas :) jinak nemám ráda takové ty levné vůně, když tam cítíš všechno dohromady :D
    Jinak krásný balíček :)
    + FB Janča Holoubková

    OdpovědětVymazat
  74. GFC Cosmetics and me :)
    Já mám ráda i sladké i svěží vůně,a le vyloženě nějakou oblíbenou nemám, prostě si koupím vždy tu, která mi voní :) často je to nějaká od puma nebo adidas :) jinak nemám ráda takové ty levné vůně, když tam cítíš všechno dohromady :D
    Jinak krásný balíček :)
    + FB Janča Holoubková
    + sdílím zde: https://www.facebook.com/MsJanik

    OdpovědětVymazat
  75. Sleduju tě jako Barbora Vykoukalová :)
    Nemám nejoblíbenější, ale miluju takové ty jemné, dívčí. Ale naopak vůbec mi nevoní Our Moment od One Direction :)

    OdpovědětVymazat
  76. 1. Zuzana Kalinová
    2. Já mám nejraději ovocné vůně (ale třeba pomeranč mi smrdí), ale to do parfémů nedávají :-) Rozhodně preferuju svěží, jemné vůně a nemám ráda takové, které jsou moc koncentrované, pak smrdí cokoli :-)

    OdpovědětVymazat
  77. 1. Karolina Uhrová
    Sleduji i na fb taky jako Karolina Uhrová
    2. Nejradši mám nějaké svěží vůně, rozhodně nevyhledávám takové ty květinové těžké vůně. :-)

    OdpovědětVymazat
  78. Na fb sleduji jako Karolina Uhrová

    OdpovědětVymazat
  79. :) sledujem ako Daria Black
    Najobľúbenejší parfém Dior J´adore alebo Channel 5, sú naozaj krásne :)

    OdpovědětVymazat
  80. sledujem :)
    moja obľúbená vôňa je black amber značky Zara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komentář č. 101.
      Zajímavé, vůbec jsem netušila, že Zara má své parfémy :-)

      Vymazat
  81. Moc hezká výhra :-)
    přes GFC sleduji jako Iv Václavková.
    vůně preferuji spíše sladší. Ráda mám také vůně od Yves Rocher :-) naopak nemusím ty kořeněné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Yver Rocher vůně mám také velmi ráda.
      Komentář č. 102.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.