pátek 11. dubna 2014

Odličování - v hlavní roli ubrousky od Garnier

Ahoj :-)
V dnešní recenzi se budeme zabývat odličovacími ubrousky s výtažky z hroznů od značky Garnier. Já jsem se jakýmkoli odličovacím ubrouskům dlouho vyhýbala. Z dřívějška jsem s nimi měla špatnou zkušenost - připadaly mi docela agresivní a obvykle i dost suché, proto jsem se raději odličovala pleťovými mléky. Nicméně jsem čas od času narazila na zajímavou akci či slevu a tu a tam si nějaké odličovací ubrousky pořídila :-D Konkrétně tyto byly zdarma k nákupu očního odličovače ze stejné řady od téže značky. Jinak jsem je viděla v DM za zhruba 100 Kč, ale často bývají ve slevě nebo v různých akcích. Jsou určeny pro normální až smíšenou pleť a měly by odlíčit i voděodolný make-up.



Moc se mi líbí balení Garnier ubrousků. Miluju zelenou barvu, ale líbí se mi balení i dalších Garnier ubrousků, třeba ty růžové pro suchou pleť jsou také moc pěkné. Ubrousky krásně sladce a svěže voní. Jsou na můj vkus docela malé (mají 15x20 cm) a tenké, téměř průsvitné 



Co se týče toho, jak jsou mokré, tak by to mohlo být lepší. Make-up z tváře se mi s nimi odličuje bez problémů, ale na odlíčení očí si musím ubrousek pokapat pleťovou vodou, aby byl mokřejší a já nemusela oční okolí moc dřít. Ale i tak oční make-up odličuje trochu hůř, hlavně tedy řasenku. I když se snažím odlíčit úplně do čista, ráno občas nacházím pod očima černé šmouhy. Není to žádná hrůza, ale přece jen mám ráda odlíčení naprosto stoprocentní.



Při prvním použití mi ubrousky trošku podráždily pleť, ale poté to již bylo v pořádku a problém se od té doby neopakoval. 



Tyto odličovací ubrousky nejsou vyloženě špatné, nicméně spíše je nedoporučuji. Na odlíčení make-upu z odolné, ne moc citlivé pleti, proč ne, ale jinak můžu říct, že jsem měla už lepší odličovací ubrousky. Tyto si už podruhé nejspíš pořizovat nebudu.

Používáte odličovací ubrousky, nebo dáváte přednost jiným způsobům odličování? Máte zkušenost s nějakými odličovacími ubrousky od Garnier?

13 komentářů:

  1. Já Garnier prostě na obličej nemůžu použít. Ať vyzkouším cokoliv, tak mi opuchnou oči nebo mi zčervená pleť... Je to na mě dost agresivní kosmetika...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, nic jemného a přírodního to není, ale mně paradoxně na obličej Garnier hodně vyhovuje. Hlavně třeba peelingy a čisticí gely čistí úplně dokonale. Nicméně na citlivější pleť to určitě nebude.

      Vymazat
  2. Já jsem měla odličovací ubrousky za poslední dlouhou dobu jen jednou od jedné značky, ani nevím jak se už jmenovala.. asi nějak Rijana? Nebylo to z tety za pár korun, tak jsem to chtěla zkusit. Ale spokojená jsem moc nebyla a mám raději normální způsob odličování s micelárkou v poslední době a jinak s normálním odličovačem. Nicméně přesně takovouhle jsem měla pleťovou vodu (teda ještě zbytek mám) a je výborná. Nádherně voní a krásně pleť vyčistí. Můžu jedině doporučit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Místo nebylo - má být bylo :D

      Vymazat
    2. Asi Rilanja :-)
      Já mám z téhle hroznové řady odličovač očí a tu pleťovou vodu mám pocit, že taky, ale nevím to jistě, ehm :-D Každopádně díky za tip.

      Vymazat
    3. Měla by sis psát seznamy! :D

      Vymazat
  3. já na odlíčení většinou používám odličovací ubrousky. mám ráda od balei nebo synegreen. občas mám probléms odlíčením očí, na to buď vezmu spec. vat. tamponek a nebo ten ubrousek něčím pokapu..
    na tyhle od garnieru jsem měla taky zálusk, no tak uvidíme, třeba jindy.. svoje zásoby mám dost velké :-)
    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovací ubrousky od Synergen mi taky přišly super.

      Vymazat
  4. Tohle mě nikdy nelákalo... podle mě bych se z toho brutálně osypala a oči by mě štípalo ještě tři dny! :D mám problém i s vlhčenými ubrousky na ruce...

    OdpovědětVymazat
  5. Nemám ráda ubrousky (fakt nechápu, jak někdo může tvrdit, že stačí na kompletní odlíčení) a jako bonus nemám ráda Garnier, takže za mě NE, nemám a nechci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to potom jo, to naprosto chápu :-D Taky mám k některým věcem a značkám averzi.
      Jinak mně osobně na kompletní odlíčení stačí. Neříkám vyčištění - není to tak, že bych se odlíčila ubrouskem a šla spát, pleť ještě dále dočišťuji, ale čistě na sundání make-upu podle mě stačí.

      Vymazat
  6. Z této Garnier Essentials řady jsem měla odličovač očí a ten byl opravdu skvělý - snad jediný produkt od Garnier, který jsem zatím vyzkoušela a vyhovoval mi. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ho mám doma :-) Zatím ještě nepoužitý, ale zkoušela jsem ho u kamarády, a je super.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.