středa 9. dubna 2014

Novinky za březen a duben - kosmetika, knížky, jídlo

Přeji vám krásný den :-)

Dnešní článek bude o tom, co jsem si koupila v průběhu posledních pár týdnů. Není toho mnoho. Poslední novinkový článek jsem psala nedávno a můžete si ho přečíst zde. Od té doby jsem si pořídila dalších pár věcí a právě ty vám dnes ukážu :-) V závěru článku se těšte i na pár tipů z oblasti jídla.

Kosmetika

Rozjasňovač od Essence z limitky Love letters







Po tomhle rozjasňovači jsem toužila dlouho, nicméně jsem za něj z principu odmítla dát 85 Kč, jelikož jsem věděla, že až bude ve výprodeji, bude stát o dost míň. Nakonec jsem si ho zamluvila přes facebookové stránky Rossmanna a nechala si ho poslat k nám do města do prodejny. Po slevě mě stál 64 Kč. Líbí se mi hlavně designově, co si budem povídat :-) Na obličeji se leskne stříbrno-zlatě a je to vidět hlavně na sluníčku. Jsem s ním spokojená.

Tvářenka od Catrice - limitka Thrilling me softly C01 Feverish




Tvářenku jsem ulovila také v Rossmannu, a to za 35 Kč. Moc se mi líbí, je pěkně svěží a šťavnatá :-) 

Rtěnka od S-he v odstínu 070





S-he nepatří k mým oblíbeným značkám kosmetiky. Dřív jsem si občas od této značky něco koupila, ale nebyla jsem příliš spokojená. Konkrétně mám doma laky na nehty a tužky na oči. Tužky mi připadají málo pigmentované a tvrdé a laky (ještě ze staré kolekce) také nejsou moc kvalitní. Rtěnky mě ale docela zaujaly. Ve výprodejovém košíčku jsem našla 3 odstíny - každý za dvacku. 2 se mi nelíbily, protože se jednalo o nahnědlé odstíny se shimmerem, ale tato fialová mi přišla fajn. Je krémová a díky bohu bez třpytek. Jelikož se nejedná o barvu, kterou bych nosila zrovna každý den, kvalitativně mi tato rtěnka od S-he naprosto postačuje. 

Rtěnka od Rimmel v odstínu 038 In vogue




Rtěnku jsem sehnala v Rossmannu ve výprodejovém košíčku za zhruba 45 Kč. K dispozici bylo víc odstínů, dokonce měli rtěnky i z řady od Kate Moss, ale ty se mi vůbec nelíbily odstínově. Odstín In vogue je poměrně výrazná, ale zároveň si myslím, že i nositelná a slušivá barva.



Barva na vlasy od Schwarzkopf - Perfect mousse v odstínu 400 Icy espresso



Barva mě zaujala jednak tím, že byla výprodeji za poloviční cenu (64 Kč), a pak taky odstínem. Mělo by jít o studenou tmavě hnědou, což je barva, které bych ráda na svých vlasech docílila. Vlasy jsem si barvila nedávno, takže tuto barvu ještě ozkoušenou nemám, ale dost se na ni těším.

BB cream od Maybelline - Dream fresh v odstínu Fair



BB cream jsem získala v rámci jednoho výměnného obchodu :-) Na facebooku je skupina s názvem "Výměna kosmetiky", ve které se překvapivě mění kosmetika :-D Přidala jsem tam svou nabídku - chtěla jsem prodat nebo za něco vyměnit barvu na rty od Milani v odstínu, který mi absolutně nesednul, a ozvala se mi slečna z Prahy s tím, že má zájem, a pokud si já vyberu něco od ní, můžeme se domluvit na výměně. Zalíbil se mi právě tento naprosto nový a nepoužitý BB cream. Ještě před výměnou jsem si v drogérii vyzkoušela odstín. Je vážně světloučký a sednul mi, takže jsme se v Praze se slečnou sešly a výměnu uskutečnily. BB cream zatím nemám vyzkoušený, protože mám rozpoužívaných x jiných make-upů a tento se mi nechce zatím rozbalovat a zbavovat ochranné folie.

Knížky

Rafael Nadal a John Carlin - Rafa



Jedná se o životopis současné tenisové světové jedničky Rafaela Nadala. Rafovi fandím už pěkných pár let a jsem moc ráda, že jsem se o něm mohla dozvědět zase další zajímavé informace. Knížku už mám samozřejmě přečtenou :-)

Laurent Gounelle - Bůh chodí po světě vždycky inkognito



Nenechte se zmást názvem - nejedná se o žádnou náboženskou literaturu. Naopak tato knížka je vtipně a zároveň i poučně napsaná. Má hloubku. Vyhovuje mi způsob psaní (doplň autora) a mám v plánu si od něj pořídit i další knihy.

Alexander Loyd a Ben Johson - Léčebný kód



Léčebný kód je docela náročné čtivo. Zabývá se léčbou psychických i fyzických problémů a stresu. Tento typ knih mě velmi baví. 

Jídlo

Můj oběd do práce



Čokoládové müsli, nakrájená bluma, dílky mandarinek - přelito bílým jogurtem a posypáno mandlovými lupínky.

Výborný borůvkový džem od Schwartau



Džem je ta akorát sladký a opravdu dost ovocný. Koupila jsem ho v Bille ve slevě ze 70 Kč na 50 Kč.

Čokoládové müsli Clever



Původně jsem si šla do Billy pro müsli sypané, nicméně když jsem viděla, že jeden pytlík stojí 80 Kč, musela jsem ho bohužel oželet. Zapékané müsli možná není tak zdravé jako sypané, ale je velmi chutné a v mém šetřícím období mi zkrátka musí stačit :-) Krabička mě stála kolem 25 Kč.

NEDOPORUČUJI - Makovo-marcipánový jogurt Naše bio



Jogurt mě zaujal obalem i složením, ale chuťově je dost děsný. Chutná jako bílý jogurt s mákem, po marcipánu ani stopa. Znovu si ho už určitě nekoupím. 

Zmrzlina Häagen-Dazs - Chocolate, pralines & caramel



Moje nejmilovanější a šíleně drahá zmrzlina, kterou si párkrát za rok dopřeju. Půllitrový kelímek stojí normálně asi 155 Kč, občas (momentálně v Bille) se dá sehnat ve slevě za 120 Kč. Zmrzlina je velmi kvalitní, o čemž svědčí i to, že na prvním místě ve složení je smetana. Zmrzlina dále obsahuje samozřejmě cukr, kakaový prášek, odtučněné mléko, pekanové ořechy, máslo nebo vaječný žloutek. A co vám budu povídat, chuťově je naprosto dokonalá :-) Je to poctivá smetanová zmrzlina a je vážně až hříšně dobrá :-) Mám ráda ještě variantu Dulce de Leche.

Zelený čaj od Pickwick - 4 varieties



Zelený čaj mám moc ráda, ale přiznám se, že bez příchutě mi moc nejede. V tomto balení jsou 4 varianty příchutí - citron, brusinka, mango s jasmínem a jahoda s citronovou trávou. Zatím jsem ochutnala jen poslední zmiňovanou příchuť a je úžasná! Z chuti je dostatečně cítit zelený čaj, ale zároveň i sladká chuť jahody je hodně výrazná. Čaj stojí kolem 40 Kč a v balení je 20 pytlíčků.


Jak se vám mé nákupy líbí? :-) Pořídily jste si taky něco pěkného?

11 komentářů:

  1. Ten čaj jahodovej ♥ Už skoro nemám, budu muset zas pořídit!
    a ta zmrzka vypadá super ! :D
    Musli musím taky v Bille omrknout ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys měla, je fakt výbornej :-) Na müsli taky koukni, myslím, že měli ještě jednu příchuť.

      Vymazat
    2. Kvůli tobě za chvíli zkrachuju.. :D

      Vymazat
  2. Rozjasňovač vypadá nádherně, to balení <33! Také mě zaujaly čaje od pickwick, těch jsem si v obchodě ještě nevšimla, zelené čaje jsem zatím pila jenom od Jemči, také s různými příchutěmi a jsou fajn :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, je vážně krásný :-) Pickwick rozhodně musíš ochutnat! :-))))

      Vymazat
  3. Ta rtěnka od S-he má krásnej odstín. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Já sem přestanu chodit! :-D Tak nejdřív mi ukáže stránku s kosmetikou a já tam strávím hodinu prolézáním nabídek a ve finále ještě ukáže jídlo a já dostanu hlad! V jedenáct v noci se to nedělá! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé :-D Tvůj komentář mě potěšil a pobavil, díky :-)))

      Vymazat
  5. Ten rozjasňovač od Essence mám taky a jsem s ním fakt spokojená. :) Hezky obličej prozáří a vypadá dobře i na nadočnicovém oblouku. :) Jinak ten čaj od Pickwick zbožňuju, 4 varieties je moje oblíbená kombinace.
    W.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nadočnicový oblouk jsem ho ještě nedávala, díky za tip :-) Čaj je super :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.