neděle 20. dubna 2014

(Nejen) kosmetický bazárek

Ahoj :-)
Nedávno jsem dělala čistku v části své kosmetické sbírky a narazila jsem na věci, které mi nesedly, nebo je zkrátka z nějakého důvodu nepoužívám. Chtěla bych je poslat dál, protože si myslím, že by třeba ještě mohly někomu udělat radost a využil by je. Zbavuji se také jedné učebnice a balerínek, tak mrkněte :-)

V případě vašeho zájmu o některou věc mi prosím napište buď do komentáře pod článek nebo na e-mail USedmikrasky@seznam.cz. 
Záměrně neuvádím ceny - jsem přístupná domluvě :-) Poštovné 35 Kč za kosmetiku, 50 Kč za ostatní věci. Do každého balíčku přihodím malý dárek :-)


Make-up Parure extreme od Guerlain v odstínu 23 
  • jednou vyzkoušený - nesedí mi odstín
  • jedná se o odstín vhodný pro tmavší pleť - doporučuji vygooglit swatche
  • rozjasňující dlouhotrvající make-up s SPF 25

Karamelové tělové mléko od Sephory
  • zbývá menší polovina
  • mléko je velmi lehké - nic pro sušenky :-)

Osvěžující čisticí pleťová voda od Nivey + Matující pleťový toner od Avonu
  • čisticí voda množství viz foto, toner 2x použitý
  • vhodné pro mastnější typ pleti

Sada: Hydratační tonizační voda Andělika od L´Occitane (cestovní balení 50 ml, zbývají 4/5 balení)
Gel na pupínky od Synergen (použit max. 5x - již nevyužiji)
Antiac od Salcury (použito 2x - již nevyužiji)
2x vzorek BB creamu od L´Occitane (světlý odstín)


BB cream pro světlou pleť od Garnier
  • zbývají zhruba 3/4 balení - nesedí mi odstín

Sada: L´Oréal Studio Silk and gloss Uhlazující krém na vlasy, používá se při fénování nebo žehlení vlasů (zbývá 1/5 produktu)
Schwarzkopf Taft Straight and glossy (ochrana vlasů při fénování a žehlení, zbývá větší polovina balení)
Balea Deospray Extra stark (1x použit)




Zeleno-černé balerínky ve velikosti 38
  • 2x vzaté na nohu - koupila jsem si bohužel menší velikost a hodně mě tlačí 
  • mini podpatek  1 cm, délka stélky 25 cm, nejširší místo boty 8 cm

Učebnice Podnikové ekonomiky, autor Miloslav Synek a kol.
  • kupovaná kvůli studiu na VŠ, ale nakonec jsme ji skoro nepoužívali
  • super stav - není do ní psáno, pouze má malinko odrbané rohy od přenášení v kabelce
  • PC 750 Kč




Žehlička na vlasy zn. ETA s keramickými destičkami
  • používaná 3 měsíce - plně funkční
  • 2 metry dlouhý kabel
  • hřeje od 120 do 200 stupňů
  • destičky: 9 cm x 3 cm
  • nevhodná pro velmi dlouhé a kudrnaté vlasy - nahřívá se pomaleji
  • PC 400 Kč

Tílko zn. Miss Fiori - velikost 14

  • 100% bavlna
  • kvalitní pružný materiál, na těle je moc příjemné
  • 2x nošené, 1x prané
  • nesedí mi velikost - chtěla jsem ho nosit třeba přes plavky nebo přes přiléhavé tílko, ale je opravdu velké - velikost 14 odpovídá

3 komentáře:

  1. Ty balerínky jsou super, škoda že mám tak malou nožku :-(

    OdpovědětVymazat
  2. A já velkou :-D Zkoušela jsem si vel. 38 a 39 totiž. 39 se mi vyzouvala a 38 mi byla tak akorát. Říkala jsem si, že to půjde, ale nakonec fakt ne, při delším chození mě hrozně tlačí. Taky se mi děsně líbí a nechtěla jsem je dávat pryč, ale jinak to nejde :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, ta věcička od Salcury, není to ten zázrak z boxu krásy na akné? Jestli ano já bych měla zájem. Moc mi to vyhovovalo a bohužel se mi to v šuplíku položilo a obsah se vylil ven :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.