neděle 13. dubna 2014

Moje aktuální večerní rutina v péči o pleť

K napsání dnešního příspěvku mě inspirovala Monča z blogu By Moni, která před pár dny také zpracovala článek na téma Moje aktuální noční rutina. Tento nápad se mi zalíbil, proto jsem se rozhodla napsat článek o své večerní péči o pleť i já. Snad se vám bude líbit :-)



Svoji večerní péči začínám odličováním. Odličuji se hned, jak dorazím domů, ačkoli pak ještě nejdu spát. Momentálně používám odličovací ubrousky s výtažky z hroznů od Garnier. Když si s nimi odličuji oční make-up, pokapu je pleťovou vodou od Lirene, aby byl ubrousek mokřejší a já nemusela oční okolí příliš dřít. Tyto ubrousky nejsou špatné, ale měla jsem už lepší.  Pleťová voda mi také docela vyhovuje, nevysušuje a pěkně voní.

Zbytek make-upu a nečistot odstraním při sprchování. Momentálně mám v koupelně 2 produkty určené k čištění pleti. Jedním z nich je čisticí gel s tea tree od Oriflame, druhým čisticí roláda Let the good times roll od Lush. Čisticí gel je velmi jemný a příjemný, používám ho klidně i na oční okolí a vůbec neštípe ani nepálí. Hezky voní po tea tree. Čisticí roláda je trošku hrubší, ale také vůbec nevysušuje, naopak pleť je po ní jako namazaná krémem. Krásně voní po karamelu. 

Po opláchnutí a osušení pleti si namažu obličej nočním krémem a do pokožky kolem očí vklepu oční krém. Co se týče nočního krému, tak teď žádný v plném balení rozpoužívaný nemám - snažím se zbavit vzorečků :-D Oční krém na fotce je od Oriflamu. Moc spokojená s ním nejsem, je řídký, málo výživný a nějak mi nepřijde, že by něco dělal.

Do péče o pleť zařazuji i balzámy na rty. Teď používám dva - bambucké máslo s medovou vůní od L´Occitane, které je hutnější a naprosto dokonale voní, a datlový balzám na rty od téže značky.

Co se týče doplňkové péče, tak 2x-3x týdně na pleť aplikuji pleťovou masku - momentálně Zelinku od Lush, která je výborná. Když se mi udělá pupínek, na noc na něj nanesu trochu rozmarýnového gelu Grease lightning od Lush, který ho krásně stáhne a zklidní.


Zajímalo by mě, jestli jste některý ze zmíněných produktů zkoušely, a také jaká je vaše večerní rutina? Máte oblíbené produkty, na které nedáte dopustit, nebo to střídáte? Těším se na komentáře :-)

5 komentářů:

  1. Já mám nějaký oční krém od Biodermy a také je k ničemu, podle popisu je asi stejný jako ten Tvůj :( Každopádně téma článku Ti ukradnu a časem ho také zpracuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oční krém doporučuji od Rival de Loop :-) Až dodělám své zásoby, určitě se k němu zase vrátím.
      Tak to se budu těšit! :-)

      Vymazat
  2. Ten čistící gel Oriflame jsem taky v minulosti měla, ale už si vůbec nepamatuju, jaký byl.

    Moc děkuju za zmínku ve článku a jsem ráda, že jsem tě inspirovala! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. V tomto jsem naprostý barbar nebo skromná. Mě totiž bohatě stačí odličovací olej a regenerační olej od Saloos. A spokojenost :D Jo občas si smíchám nějaký olej se solí jako peeling.

    OdpovědětVymazat
  4. Pleťovou vodu od Lirene jsme měli doma taky a krásně voněla! Jinak super péče, ty produkty od Lush ti moc závidím! :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.