pondělí 7. dubna 2014

Lush Zelinka

Asi nebude novinkou, když napíšu, že pleťové masky od Lushe mám moc ráda :-) Mask of Magnaminty je absolutně nejlepší maska, co jsem kdy vyzkoušela. Již nyní ale mohu prozradit, že Zelinka jí zdárně konkuruje.


Maska Zelinka (originální název Love lettuce) je k sehnání klasicky v Lush obchůdku v Palladiu nebo na e-shopu za 280 Kč/55 ml. Já jsem masku dostala zdarma výměnou za 5 prázdných černých kelímků od Lush produktů. Původně jsem chtěla vyzkoušet masku Hair doctor, která je určena na přecitlivělou pokožku hlavy, ale nakonec jsem si nechala od slečny prodavačky poradit a vzala jsem si Zelinku. Zelinka je určena pro mastnější typy pleti. Obsahuje například mandlové skořápky (vyhladí pleť), mandlový olej (zvláční), med (hydratuje) nebo levandulovou silici (harmonizuje).



Maska moc pěkně levandulově voní. Někde jsem četla, že voní jako ledový salát, ale s tím absolutně nemohu souhlasit. Není to typická slaďoučká lushí levandule, ale opravdu přírodní jemná vůně. Vzhledově je dost podobná již zmíněné Mask of Magnaminty - zeleno-šedá hmota plná drobného bordýlku :-) Na pleť se nanáší trošku obtížněji než obyčejná krémová maska, ale není to nic, co by se nedalo zmáknout :-) Zasychá vcelku pomalu a na obličeji příjemně chladí. Dle doporučení Lushe se má maska nechat působit 5-10 minut, což mně osobně přijde málo. Nechávám ji většinou působit 15-20 minut. Když maska působí, necítím vůbec žádné stahování pleti, pálení ani nic podobného.


Maska se špatně smývá. Doporučuji ji nanášet před sprchováním a pak ji smýt rovnou ve vaně. Gel z agar-agaru (což by měl být přírodní polysacharid vyrobený z červených mořských řas) se totiž na obličej jako by přicucne a jen tak ho dolů nedostanete :-D Chce to důkladnou masáž pod proudem vody, což ve finále poslouží i jako peeling. Pleť je po smytí masky na dotek úžasně hladká a jemná - jako vyleštěná. Používám ji i na dekolt a záda, kde mám pokožku též mastnější a občas se mi (hlavně tedy na zádech) dělají pupínky. Co se týče vzhledových změn a vyčištění, všimla jsem si, že maska skvěle odstraňuje černé tečky (tak ze 70% zmizí) a trochu vyrovná povrch pleti. Další změny jsou vidět až další den - tím myslím hlavně zklidnění pleti a stáhnutí pupínků. Maska pleť vůbec nevysuší, ale ani nezmatní - což bych já právě uvítala aspoň v T-zóně.



Bohužel maska má trvanlivost -jako všechny čerstvé masky- pouze 3 týdny. Připadá mi to dost hloupé, protože abych ji opravdu v tomto termínu dopotřebovala, musela bych ji používat denně. Myslím si, že většina děvčat používá masky 2x nebo 3x týdně, a ani já nejsem výjimkou. Mnohokrát jsem četla, jak holky musely třeba polovinu masky vyhodit, protože se jim zkazila, a to je prostě hrozná škoda. Zároveň mě překvapuje vysoká cena masky ve srovnání s výše napsaným. Uvítala bych snížení množství masky a zároveň i ceny. Jinak si na masku nemůžu stěžovat a mohu ji jen a jen doporučit.

21 komentářů:

  1. Maska musí být výborná. Ale vážně nechápu, že když se prodává a vyrábí s krátkým datem spotřeby, proč je obsah tak velký. Myslím, že na ten měsíc by stačila poloviční, ne-li čtvrtinová a potom by dle mého měli i více zájemců. Snížila by se cena i obsah a nikdo by nemusel nic vyhazovat. Je opravdu hloupost masku používat každý den... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mápřírodní složení bez konzervantů kdyby tam nacházeli konzervanty tak ti to vydrží klidně dva tři roky :)

      Vymazat
  2. Právě, naprosto souhlasím. Konkrétně tahle maska se dá používat třeba i na záda, jak jsem psala, takže mizí rychleji, ale třeba s výživnými maskami to musí být ještě horší.

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda že pleť nezmatní. Jinak vypadá vážně dobře. Mě od Lushe vyhovovala ta maska Banánmix.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je super, ale to zmatnění bych taky uvítala.

      Vymazat
    2. Kdyžtak vyzkoušej tu masku od Biodermy, ta je na zmatnění super. :)

      Vymazat
  4. Ta krátká trvanlivost je teda na prd :( já masku dávám jednou týdně....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hloupé, kdyby prodávali masku v menším množství, bylo by to lepší.

      Vymazat
  5. Tuhle jsem ještě nezkoušela, ale mám ji také na seznamu výměnou za kelímky. To už je totiž jediná cesta, jak si chci čerstvé masky pořizovat. Máš pravdu, že ta velikost balení a datum spotřeby je dost nepoměr a platit se mi nechce, když vím, že ji budu zaručeně používat nadbytečně nebo prošlou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já taky, ale blbý je, že už prázdný kelímky nemám :-D

      Vymazat
  6. Zelinku miluju, je to moje oblíbená maska - já si ji rozděluji na několik částí, a ty pak zmrazím - postupem času vytahuji po kalíšku :) A se smýváním jsem taky měla problém, ale posloužila mi vlhká žínka nebo mořská houbička ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrej nápad :-) Já mrazila rolády, ale masky ještě ne. Houbičku taky někdy používám na smytí masky :-)

      Vymazat
  7. To by bylo něco pro mě, já a černé tečky. Už teď, ale vím, že bych ji celou nestihla vypotřebovat :( takže pro mě škoda peněz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo :-( Leda zamrazit, jak psala Claire.

      Vymazat
  8. Krátká doba použitelnosti je jeden z důvodů proč Lush asi nikdy nezkusím. Mám doma masku 100 ml od Avonu už asi půl roku a použila jsem ji zatím třikrát. Já ty masky moc nemusím. jen ta od Freemena si našla cestu k mému srdci. Šmoulovsky modrá. vždycky si ji nanesu a jdu si pustit písničky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono to u ostatních věcí od Lush není zas tak hrozný, většinou vydrží několik měsíců minimálně, něco i přes rok...
      Šmoulí maska je super :-D

      Vymazat
    2. když je něco přírodního anebo přírodnější je jasné že trvanlivost petiletky to mít nebude, s tím se musí počítat :/ navíc lash nemá tolik velké gramáže tudíž se to dá spotřebovat :)

      Vymazat
    3. Ano, to já vím, Lush používám už dlouho. Vím, v čem jsou a v čem nejsou konzervanty. Co se týče té masky, tak opravdu ve srovnání s tím, jak krátkou dobu vydrží, je její gramáž velká a cena vysoká.

      Vymazat
  9. u masky se mi líbí složení, obávala jsem se sulfátů a silikonů občas to tak lash mívá, ale maska vypadá zajímavě :) ale jelikož masky nepoužívám tak si ji pořizovat nebudu :)

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, v čerstvých maskách ty fuj věci nejsou :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.