pondělí 21. dubna 2014

Lakovací TAG

Ahoj ahoj :-)

Nápad na tento článek jsem si půjčila od Stáni, která ho velmi pěkně zpracovala na svém blogu.
Ačkoli si lakuji nehty velmi často a troufám si říct, že laků nemám zrovna málo, článků na toto téma tu moc není. Proto je dnes čas to napravit. Užijte si Lakovací TAG.
P.S. Na sbírku mých laků se můžete podívat tady, ale upozorňuji, že mi pár laků od té doby přibylo :-)

Kolik laků vlastníš?


K dnešnímu dni vlastním 49 laků a bydlí v krabičce od Senzaboxu :-)

Foto všech laků





Jaká je tvoje nejoblíbenější značka laků na nehty?


Nejoblíbenější značka laků je pro mě určitě Rimmel, protože laky od této značky výborně kryjí a hlavně mi na nehtech neporušené vydrží úplně nejdéle.

Od které značky máš nejvíc laků?


Bohužel od Essence :-D Stále si tyto laky kupuji i přes jejich mizernou kryvost a hlavně výdrž, jenže mají tak krásné odstíny...

Laky, jejichž nákupu lituješ


Vyloženě nelituju koupě žádného laku, asi i proto, že žádné drahé laky ve své sbírce nemám. Nicméně pokud bych měla zmínit laky, které mě zklamaly, tak kromě výše zmíněných Essence to jsou i tyto 2 laky. Lak od L´Ambre proto, že mi na nehtech vydrží pouhý den a lak Classics Charming kryje až ve 4 vrstvách, což je šílené.

Dostala jsi někdy lak na nehty jako dárek? Pokud ano, který to byl.


Ano, dostala. Lak vlevo od Gosh jsem vyhrála v giveaway a 2 laky S-he jsem dostala před x lety od kamarádky k Vánocům.

Jaký lak máš právě na nehtech?


Momentálně nemám na nehtech žádný lak. Mám v plánu si nehty lakovat večer a pravděpodobně to vyhraje tato barvička.

Pokud bys mohla vytvořit limitovanou kolekci laků, jaká by byla?
Určitě by v ní nechyběly nenápadné i nápadné odstíny, laky by byly výborně pigmentované, skvěle by kryly a vydržely by mi na nehtech 5 dní. Objem laků v lahvičce by byl spíš menší, protože třeba 12 ml laku mi připadá až moc.

Jaký lak je tvůj nejoblíbenější?
Pravděpodobně růžový lak od Rimmel, viz výše. Jedná se o odstín 293 Pop rose. Výborně kryje, skvěle vypadá a dlouho na nehtech vydrží neporušený.

Který lak ve tvé sbírce je nejnovější?


Nejnovější jsou tyto 2 laky od Essence z limitované kolekce Love letters. Nalevo je odstín 01 Rosy in love, napravo 03 Grey-headed lovebird.

Určitě budu ráda, když budete v TAGu pokračovat, pokud jste už tedy článek o svých lacích nepsaly :-) Krásný zbytek svátečního dne přeji!

7 komentářů:

  1. Tak to je úžasný tag a nádherná sbírka. Asi se na to taky vrhnu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Určitě vrhni, moc ráda se kouknu! :-)

      Vymazat
    2. Ještě si počkám až dorazí objednané laky a pak to vezmu najednou :-) Jen netuším jak odpovím, které laky jsem dostala :-) v tom množství už si to nepamatuju :-D

      Vymazat
  2. pekná zbierka lakov. Ja ich mám asi okolo 30 a najviac by sa ich našlo od Miss Sporty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Laky Miss sporty jsou také fajn, mám černý a zlatý.

      Vymazat
  3. Ty dva novy jsou naprosto bozsky! Ja mam prave essence docela rada kvuli tem barvam a s krycim lakem mi i docela vydrzej :) jinak mozna tenhle tag taky udelam, zatim me zadnej nezaujal, ale tenhle teda docela jo :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě TAG taky udělej, ráda kouknu :-)
      Ty laky jsou krásné (děkuji), ale bohužel hodně špatně kryjí. Proužkují a jakž takž kryjí až ve 3. vrstvě.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.