sobota 19. dubna 2014

Jak jsem byla zase nakupovat...

To máte tak, když někdo čeká každý den po práci hodinu na autobus, a chodí po obchodech :-D Když bylo pěkné počasí, tak jsem si sedla na náměstí na lavičku s knížkou, ale v deštivých dnech se vážně nedá dělat nic jiného než okukovat, co kde mají nového. A to bych nebyla já, abych si tu a tam z obchodů něco neodnesla. Naštěstí se krotím a nosím s sebou málo peněz, takže se tentokrát nebude jednat o nákupní článek o 30 položkách, jak bývalo mým dobrým zvykem. Přesto se ale s vámi o své úlovky podělím :o)


Lip Smacker - příchuť Cherry Coca-cola
Do našich Rossmannů dorazil slavný Lip Smacker. Měl by se prodávat, tuším, ve 4 příchutích, ale já u nás viděla jen tento třešňový a pak ještě fantový. Brala bych oba, nicméně nakonec jsem se rozhodla pro tuto variantu. Stál 45 Kč.


Balea - Mango mambo Deo Bodyspray
Byla jsem v DM očmuchávat nové Balea sprcháče s tropickými vůněmi a nemohla jsem se rozhodnout, který mi voní nejvíc, tak jsem si nakonec vzala sprej :-D Voní velmi výrazně - sladce a tropicky a na léto bude super. Stál 35 Kč.

Wella Pro series - Frizz control Leave-in cream
Jedná se o krém na kudrnaté vlasy, který já určitě využiju, protože si vlasy poslední dobou téměř vůbec nežehlím, a nechávám je žít vlastním životem. Krém stál v Rossmannu ve výprodeji pouhých 26 Kč (cca.) a měli ještě variantu na vlasy barvené. 


Essence - limitka Love letters
Laky 01 Rosy in love, 03 Grey-headed lovebird
Jumbo tužka na rty 02 Dear Peach!
Tato limitka od Essence se podle mého názoru neskutečně povedla! Chtěla jsem mít doma úplně všechno, ale naštěstí jsem zůstala při smyslech a zápisník za 85 Kč nebo paletku suchých stínů za 90 Kč jsem si nekoupila :-D Ve výprodejích jsem si nicméně pár kousků pořídila. O rozjasňovači jsem psala v minulém nákupním článku. Před pár dny jsem v DM ulovila dva krásné laky - 25 Kč každý. Tyto odstíny se mi velmi hodí, protože doma jsem podobné dosud neměla. V nabídce byly ještě další dva - broskvový a takový tmavě šedý, ale ty už se mi tolik nelíbily.

Jumbo tužka na rty stála 40 Kč. Samozřejmě byla v košíčku s produkty za 20 Kč a já zjistila až při placení, že je o dvacku dražší. Nicméně se mi vážně líbila a před slevou stála 65 Kč, takže jsem nakonec akceptovala i tuto cenu. Na rtech je příjemná - je to klasická nude barva, ve které se já momentálně moc necítím, jelikož jsem si zvykla na rudé nebo vínové rty, ale třeba do práce bude fajn.


Astor - 24h Perfect stay eye shadow 710 Cosmic grey
Miss sporty - Lasting shiny lip colour 
Jumbo tužka na oči od Astor mě zaujala svou božskou saténovou konzistencí. Jednou jsem takhle bloumala po Rossmannu a zkoušela na ruku všechny možný stíny, ale tahle tužka je všechny převálcovala. Byla jsem rozhodnutá si ji pořídit, jelikož zrovna byla ve slevě ze 169 Kč na 119 Kč. Jediným problémem byl odstín. Nemohla jsem se rozhodnout mezi dvěma barvami, ale nakonec jsem po dlouhém rozmýšlení a zkouknutí swatchů dala přednost odstínu Cosmic grey a bohužel musím konstatovat, že úplně spokojená s ním nejsem. Připadá mi, že je to sice pěkná šedo-stříbrná barva, ale má dost teplý podtón. Aspoň na mých víčkách. Jenže jsem si toho všimla až při prvním líčení, takže jsem ji už nemohla vrátit. Jako žádná hrůza to není, nicméně jsem se spíš těšila na krásný studený stín, který bude vhodný k šedo-modrým očím na kouřovky, jak popisovala ve své recenzi Petra. Stín se mi trochu slévá v ohybu víčka, jinak drží velmi dobře.

Máslo na rty od Miss sporty je na rtech moc příjemné a sladce voní. Odstín je nenápadný a tělový - opět bude fajn třeba do práce. Máslo se prodává za 60 Kč.


Dove visiblecare - Creme body wash
Maličký sprcháček byl dárek k časopisu Joy (40 Kč).


Dermacol Aroma ritual - Harmonizující sprchový gel Belgická čokoláda, Osvěžující tělové mléko Vodní meloun
Řadu Aroma ritual od Dermacolu mám moc ráda, takže když jsem na ni nedávno v Rossmannu viděla slevu, hned jsem si dva kousky pořídila. Sprchový gel s touto vůní jsem už měla a byl prostě BOŽSKÝ, proto jsem si ho pořídila znovu. Melounové tělové mléko voní taky moc pěkně - hodně sladce. Sprcháč stál 35 Kč a mléko 50 Kč.


Roztomilé svíčky ve tvaru vajíčka jsem si nemohla nekoupit. Zelené jsem si nechala, bílé zdobí pokojík ségře. Pořízeno v místním obchodě za 18 Kč/kus.


Karamelová pomazánka Lotus
Pokud milujete sladké a tuto pomazánku ještě neznáte, musíte to rychle napravit! :-D Je totiž dokonalá. Chutnají mi i klasické Lotus sušenky, ale připadají mi až moc suché a křupavé. Tato pomazánka je lepší. Bohužel je dost drahá, normálně stojí kolem 90 Kč. Nyní se dá sehnat v Bille za zhruba 48 Kč, což už za 380g pomazánky jde. Dá se prý mazat i na chleba nebo toast (já ji zkoušela jíst s kaiserkou), ale nejlepší je stejně samotná jen tak na lžičku, popřípadě k ní ještě přikusuji banán. Nevýhodou je, že je vážně hodně sladká a sytá, takže stačí pár soust a člověk se jí přejí - tak na hodinu, pak je možno v hodování pokračovat :-D 


Slunečnicová semínka jsem si koupila za 10 Kč ve večerce a zatím jsem se ještě neodhodlala je ochutnat :-D


Brusinky jsem si koupila v Bille za 23 Kč a plánuji je uzobávat v práci :-)

Jak se vám věci, které jsem si pořídila, líbí? :-) Koupily jste si také něco pěkného? 
A abych nezapomněla - užijte si Velikonoce! :-)

23 komentářů:

  1. MOc hezké věci jsi si koupila:)! Na to máslo na rty,od miss sporty jsem taky koukala:) A určitě si ho mám v plánu pořídit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Určitě pořiď, mají i jiné pěkné odstíny :-)

      Vymazat
  2. Nevím jestli jsem divná ale po Lip Smackeru vůbec netoužím :D ! Ten Balea sprej vypadá lákavě a když nad tím tak přemýšlím tak tuhle značku zbožňuji ale deodorant jsem od nich neměla ještě ani jeden. A sprcháč od DC miluji a tohle tělové mléko jsem měla také ale dala jsem ho mamce, až moc velká slaďárna když se s tím mám mazat :))) Pěkné věci sis koupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-)
      Určitě nejsi divná :-D Mě také nelákají některé věci, které ostatní zbožňují. Balea spreje jsou fajn, ale také dost sladké a intenzivní, tak bacha na to :-D Nejvíc mi voněl asi malinový.

      Vymazat
  3. Já jsem si tento týden taky nakoupila spoustu věcí, už bych se měla mírnit s těmi nákupy kosmetiky a podobně. Ale prostě to nejde. Pořád je něco výhodného v akci, co prostě nutně potřebuju za tu cenu mít! :D co kdyby to už jindy neměli, žejo.

    Co ten Lip Smacker? Jak to "chutná"?

    OdpovědětVymazat
  4. Lotuska je výýýýýborná:) Taky preferuji pouze lžičku:D

    OdpovědětVymazat
  5. A já včera běhala po celém velkém Rossmannu a žádné Lip Smackery jsem nenašla :(, tak jsem aspoň ušetřila no :D. Ty brusinky jsem si také jednou kupovala a byly vážně super, chutnají mi mnohem víc než hrozinky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem na ně zvědavá, koupila jsem si je tedy hlavně ze zdravotních důvodů... Rozinky vůbec nejím, fůj :-D U nás mají ty Smackers normálně v regále u balzámů na rty... Možná se Rossmanny zásobují postupně a k vám ještě nedorazily.

      Vymazat
  6. Lip Smacker chci taky, nejvíc Sprite, kterej mám strašně ráda.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se taky v prodejnách objeví :-) Mě by zajímal i ten fantový, mám ráda pomeranče :-))

      Vymazat
  7. Lip Smacker jsem si koupila Sprite a přispěla tak na dětičky :-) Od Balea jsem si koupila tělové mléko Mango a po tvém komentáři, že mám juknout na sprcháče jsem si vybrala ten se žlutým víčkem - nemohu si vzpomenout co je to za ovoce ale je to mazec a musím si dojít koupit do zásoby :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, myslím karambola nebo tak něco :-D Voní taky úžasně! Asi si přece jen pro nějaké budu muset zajít, sakryš :-D Nedá se jim odolat. Vidíš, já ten Sprite v Bene neviděla...

      Vymazat
  8. Kde přesně mají tu Lotus pomazánku? :) A do kdy bude takhle málo stát? Já ty sušenky miluji!♥
    Balzám na rty Coca Cola nebo nějaký takový jsem chtěl, ale v Rossmanovi ho neměli, tak nevím :( :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je to novinka, tak možná k vám dorazí později.
      Lotus pomazánku mají u nás v Bille poblíž Nutell, arašídových másel, džemů atd. Ale nevím, jestli to tak bude v každé Bille. Pak ji ještě prodávají v Tescu, ale tam stojí zmiňovaných zhruba 80-90 Kč, jak kdy.

      Vymazat
  9. Lip Smackery jsem teda u nás v Rossmannu ještě neviděla, musím tam hned příští týden skočit! :D Jinak Lotus pomázanku mám tu klasickou, ne tu Crunchy a mohla bych se jí ujíst i když je strašně sladká a sytná. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tedy :-D U nás zas neměli tu klasickou variantu, jen crunchy :-D Taky bych radši bývala koupila smooth, ale bohužel. Nicméně na chuť to nemá vliv :-D

      Vymazat
  10. Super úlovky :) Zaujaly mě ty laky od Essence, krásné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten Balea sprej vypadá dobře. Nedělá bílé skvrny? Já měla zatím jen nějaký vanilkový a ten dělal úplně šílené fleky :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem ho nezkoušela, koupila jsem si ho před pár dny. Ale je to obyčejný deodorant - ne antiperspirant, takže si myslím, že skvrny určitě dělat nebude.

      Vymazat
  12. Nesouhlasím. Lotus pomazánka je peklo! Mám co dělat, abych si ji nekoupila, jelikož u mě nevydrží déle než týden. Fakt peklo pro moji pneu na břiše. A je skvělá i v kašičkách, tak jak si někdo dává burákové máslo. Ach jo, tuhle pomazánku jsem nikdy neměla objevit!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.