úterý 1. dubna 2014

Dopotřebuji za duben...

Ahoj :-)

Na začátku každého měsíce zveřejňuji seznam kosmetických produktů, které bych chtěla za daný měsíc dopotřebovat. Ani duben nebude výjimkou, takže jdeme na to. Pokud by vám bylo divné, že zveřejňuji dřív článek dopotřebuji za duben než spotřebováno za březen, tak je to proto, že jsem ještě nenafotila spotřebované produkty. Pár mi jich došlo teprve včera a jelikož se vracím domů z práce v 7 večer, nejsem schopná je v přijatelné formě nafotit. Takže spotřebováno určitě bude, ale až o víkendu :-)

V dubnu se chci zaměřit vyloženě na spotřebovávání pytlíčkových vzorečků. Jak už jsem několikrát psala, mám jich doma vážně hromadu a ačkoli se jedná obvykle o vzorečky o obsahu 1 ml, připadá mi, že skoro neubývají :-D

Pořídila jsem si na ně novou roztomilou krabičku v Nanu-Nana :-)


A se kterou kosmetikou se tedy rozloučím?


Yves Rocher Sebo végétal Matifying gel cream 
Yves Rocher Sebo végétal Zero blemish gel cream
Garnier Perfect blur 2x
Physiogel A.I. Créme
Avon Advance techniques Lotus shield Leave-in Treatment
Yves Rocher SOS Detox Slimming gel
Bioderma Matriciane Rides
Yves Rocher Anti-slackening Night cream
Dermacol Moisturising cream
Christina Aguilera Unforgettable
Vichy LiftActiv Serum 10
Yves Rocher Anti-age global
Clarins Instant smooth foundation
Vichy LiftActiv
Nivea BB cream
L´Occitane Hydration cream
Yves Rocher Hydra végétal 24h intense hydrating gel cream
Nude by Rihanna

A aby prckům nebylo smutno, přidala jsem 3 větší balení:


Alverde Körperbutter Vanilleblüte+Mandarine
Lush Stmívání
Avène Extremely gentle cleanser

Tak mi držte palce <3

8 komentářů:

  1. Ten Physiogel mám také a je opravdu bezedný :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta krabička je parádní! :)
    Alverde vypadá zajímavě.
    Tak hodně štěstí se spotřebou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo, už bych se taky měla vrhnout do spotřebovávání těch svých vzorků a poloprázdných krabiček. Jsem hrozná, vždy když mě něco nadchne, tak jsem schopná odprostit se od úplně všeho co používám a pak to leží a leží a nikdo si toho ani nevšimne. Držím palce. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, tvoje vzorky jsou vážně neskutečné! Tedy zásoba vzorků, pokaždé koukám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Viď, taky si říkám :-D Ale můžu prozradit, že tenhle měsíc je poslední, kdy těch vzorků je tolik :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.