neděle 23. března 2014

TAG V peřinách

Ahoj :-)

Určitě jste si všimli TAGu, který se během posledních týdnů často objevuje na blozích. Jedná se o TAG s názvem V peřinách. Zalíbil se i mně, proto jsem se rozhodla ho také zpracovat. Otázky jsou zřejmě stále stejné, nebo jsem zatím neobjevila jinou verzi. Opsala jsem je od Kiss a Bee.

Bez čeho neodcházím do peřin?

Pokud je tím míněna věc, tak určitě bez pyžama a bez svého oblíbeného odrbaného polštářku. Mám ho už tak 5 let a vypadá už vážně opotřebovaně a opraně, ale stále slouží, jak má :-D Jsem na něj natolik zvyklá, že když spím někde mimo domov, vozím si ho vždy s sebou. I kdybych ho měla nést v kabelce! :-D Nevím, jak přesně se tomuto typu polštářku říká, ale kamarád ho nazýval "rejže". Je to v podstatě jen látka vyplněná nějakou hmotou, takovými zrníčky, které vážně připomínají rýži. Je moc příjemný a krásně se mi s ním usíná.


Dále potřebuji k usnutí naprosté ticho a tmu. Neusnula bych třeba při zapnuté televizi nebo rozsvíceném světle.

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?

Nepodařilo se mi vygooglit, co je to sansoussi, ale zřejmě to bude nějaký sexy obleček na spaní - usuzuji podle slova svůdné :-D 
Já určitě volím pyžamo. Možná až budu někdy bydlet s partnerem, změním názor, ale teď jednoznačně vítězí pyžamo. Nejlépe s dlouhými rukávy a nohavicemi a pořádně teplé. Na léto volím samozřejmě odlehčenou variantu :-)

Kniha?

Určitě ano. Mám takový rituál - skoro každý den si před spaním přečtu 10 stránek nebo jednu kapitolu z právě rozečtené knihy. Když jsem před spaním unavená, tak vynechám, ale to se stává tak 2x měsíčně. Momentálně mám rozečtené tyto 2 knihy:


Nějaký kosmetický rituálek?

Určitě odlíčení, sprcha a namazání celého těla krémy. Těsně před spaním si mažu ruce.


Sklenička něčeho dobrého před spaním?

Alkoholu určitě ne a vlastně nepiji pravidelně nic konkrétního. Někdo dává před spaním teplé mléko nebo bylinkový čaj, ale já ne. Naopak se snažím před spaním moc nepít ani vodu, protože pak furt lítám na záchod.

Chrápu?

Nechrápu, ale mluvím ze spaní. Jeden z mých ex si na to často stěžoval, prý jsem i křičela a různě sebou házela. Jestli to dělám pořád, nevím, jelikož už několik let s nikým lože nesdílím :-D

Snídaně do postele?

Myslím, že snídani do postele jsem dostala jen jednou v životě. Myslím si, že třeba od partnera je to hezké gesto, ale že bych si sama do postele tahala třeba rohlíky a pak tam hodovala, to zrovna ne.

Jak se vám tento TAG líbí? Podle mě je fajn, je to zase něco jiného než jen kosmetika. Vyloženě označovat nikoho nebudu, ale ráda bych si tento TAG přečetla třeba u Life With Sandra nebo By-Moni :-)

11 komentářů:

  1. Máme to docela podobně :D Jaký je ten krém od Alverde?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))
      Fajn - hezky hydratuje a rychle se vstřebává, ale moc mi nevoní. Cítím z něj seno a trochu citronu, žádná mandarinka s vanilkou.

      Vymazat
  2. Tak to já bych absolutně neusnula ve tmě.. :D to už fakt musí bejt, když usnu ve tmě a v tichu. :D
    Jinak mě pobavilo to, s tím polštářem, i kdybys ho musela tahat v kabelce :D
    Nerada spím v pyžamu. Max. když jsem nemocná. Jinak saténové noční košilky a nebo tričko a kraťasy.
    Hovory s bohem! Co dodat.. :)
    Jinak já si do postele klidně jídlo tahám :D

    Super tag Leni! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-)
      Jídlo si do postele taky nosím, ale určitě ne snídani :-D Jinak několikrát se mi už stalo, že jsem ten polštářek nesla v kabelce O:-) Fakt bez něj nemůžu bejt.

      Vymazat
    2. A tag možná někdy napíšu - děkuju za zmínění! :)

      Vymazat
  3. Pěkně napsaný tenhle tag. :) A to nošení tvojeho oblíbeného polštářku i v kabelce mě pobavilo. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jé já jsem označená, tak to si na to posvítím. Já už jsem před nedávnem uvažovala (ještě než jsem zaregistrovala tenhle tag), že bych mohla natočit video, kde bych ležela v posteli a byl by to takový postelový tag kde bude tak deset otázek typu jak velkou máš postel, v čem chodíš spát, na které straně postele ležíš, čteš si před spaním apod a než jsem se k tomu dostala tak už běží tenhle tag, takže si na něj brzy posvítím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, moc ráda kouknu ;-) Klidně udělej oba TAGy :-D

      Vymazat
  5. Ten polštář mám taky, ale nějak jsem si na něj nezvykla, vadí mi to šustění :D Naopak já usnu všude, ale fakt všude. Když jsem chodila do školy, usla sem ve třídě plný lidí, kteří řvali jako paviáni :D Nejhorší je pro mě jaký koliv dopravní prostředek. Sednu a hned usnu, proto nejraději řídím sama, to na mě ta únava nepadá. Ale když jedeme třeba autobusem do Chorvatska usnu po 5ti minutách jízdy a proberu se až tam :D

    OdpovědětVymazat
  6. i když mám extra suchou pokožku nemám ráda mazání po koupeli, tudíž s enemažu :) ale nejpohodlnější na spaní je mi tílko a kratásky anebo jen přítelovo triko :)

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.