sobota 1. března 2014

TAG Moje poprvé

Ahoj :-) Dnešní článek bude po delší době opět TAG :-) Na blogu u Naire jsem narazila na TAG s názvem "Moje poprvé", který se mi docela zalíbil :-) Otázky mi připadají zajímavé a věřím, že moje odpovědi na ně budou aspoň trochu zajímavé pro vás :-)

První tweet?
Twitter nemám a upřímně řečeno vůbec nerozumím tomu, k čemu vlastně slouží :-D Vystačím si s Facebookem.

První video na Youtube?
Videa nenatáčím :-) Občas si říkám, že bych s tím mohla začít, ale ještě jsem se k tomu nedostala :-)

První osoba, kterou jsem odebírala na Youtube?
To už si vůbec nepamatuji, ale určitě to byla nějaká slečna, která točí kosmetická videa :-D

První facebooková profilovka?
Já v kulichu při návštěvě Drážďan - foto z roku 2009.

Bavíš se se svou první láskou?
Ne, vůbec netuším, kde je mu konec. Nebavím se s téměř žádným bývalým přítelem.

První alkohol, co jsem pila?
Určitě pivo. V 17 mi po něm bylo pěkně zle :-D

První práce?
Brigáda po základní škole. Měla jsem nastoupit do jedné místní továrny, jenže to byla taková hrůza, že jsem hned první den skončila :-D Další brigády už byly úspěšnější.

První auto?
Auto nemám a zatím po něm ani netoužím, jelikož neřídím.

První osoba, se kterou jsem si dnes psala?
Přes SMS ještě s nikým na Facebooku s By-Moni.

První osoba, na kterou jsem ráno myslela?
Tak to vůbec netuším...

Učitelka v první třídě?
Přísná a spravedlivá. Bohužel už zemřela.

První let?
Zatím jsem nikdy neletěla.

První kamarádka?
Pravděpodobně nějaká holčička od sousedů :-)

U koho jsem poprvé přespala?
Myslím si, že poprvé to bylo u prarodičů, ke kterým jsem jezdila na letní prázdniny. Co se týče přespávání u kamarádek, tak to bylo u kamarádky Radky po oslavě jejích 18. narozenin.

První věc, co ráno udělám?
Pomyslím si, že se mi ZASE nechce vstávat a típnu budíka na mobilu :-D

První koncert?
Argema.

První zlomená kost?
Zatím jsem nic zlomeného neměla.

První piercing?
Mám jen propíchnuté uši, takže do uší, když jsem byla mimino.

První země, kde jsem byla?
Myslím, že Německo. Poprvé jsem byla v zahraničí až při studiu na vysoké škole.

První film?
To vůůbec netuším - asi pohádka.

První trest/domácí vězení?
Domácí vězení jsem nikdy neměla, protože u mě by se minulo účinkem :-D Když jsem byla malá, byla jsem velmi nespolečenská a nic by mě nepotěšilo víc než příkaz, že třeba týden nebudu muset nikam chodit :-D

První spolubydlící?
Dlouho jsem měla společný pokoj se svými dvěma sourozenci, takže oni byli v podstatě mí první spolubydlící :-) Pak na vysoké jsem během prvního semestru bydlela se třemi spolubydlícími na pokoji. Bylo to pro mě hodně zvláštní a úplně mi to nevyhovovalo. Další semestr jsem už bydlela pouze s jednou spolubydlící.

Kdybych měla jedno přání, co by to bylo?
Abych se v životě dopracovala k absolutní spokojenosti se sebou.

První sport?
Asi povinný tělocvik na základce :-D Nejsem vůbec sportovní typ a ze sportů mě baví víceméně jen aerobik a různé sestavy na protahování svalů.

První věc, co udělám, když přijdu domů?
Zuju se a jdu si umýt ruce. 

První polibek?
Bylo mi 16 nebo 17 a bylo to celkem fajn, i když jsem toho měla hrozný strach :-D 

6 komentářů:

  1. Potěšila jsi mě hned u první otázky, už jsem si skoro myslela, že jsem jediný neandrtálec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Prý neandrtálec :-D Ber to tak, že nemusíme být všude :-D

      Vymazat
  2. Ty jo první pivo v 17? No tak to jsem na tom hodně špatně :D Začala jsem mnohem dříve, a možná proto mi doteď pivo nejede.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, tak pozdě :-D Já jsem se vším začínala pozdě :-) Žila jsem ve svém světě a co se děje kolem, nebo co zajímá spolužáky, mi bylo ukradený :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.