neděle 2. března 2014

Spotřebováno za únor 2014

Přeji vám krásný den :-)


Dnes se vám pochlubím s tím, co jsem spotřebovala za měsíc únor. Pochlubím je skutečně to správné slovo, protože musím zcela neskromně říct, že jsem na sebe, co se spotřebovávání kosmetiky (a hlavně vzorků) týče, pyšná. Moje zdánlivě nekonečná sbírka vzorků pomalu, ale jistě mizí, a já věřím, že v březnu se mi bude dařit podobně dobře.


Jako vždy vám ke každému spotřebovanému kousku kosmetiky napíšu pár vět.


Lirene 3 in 1 Micellar solution

Podrobná recenze je zde. Vím, že na tuto micelárku většina blogerek nadávala, ale mně docela vyhovovala. Co se odlíčení týče, neměla jsem s ní žádný problém. Voděodolný make-up nepoužívám a běžné líčení Lirene micelárka stáhla velmi dobře. Po odlíčení jsem ale měla docela ulepený obličej a občas mě pálily oči. Znovu si ji nejspíš nekoupím, ale úplně špatná nebyla. 6/10.

Avon naturals Body spray strawberry & guava

O tělových sprejích od Avonu se dá obecně říct, že voní hodně alkoholově a uměle. Tento jahodový nebyl výjimkou. Používala jsem ho buď k osvěžení sebe nebo svého pokoje :-) Když vyprchal alkoholový odér, vůně byla docela příjemná a sladká. Výdrž pochopitelně nulová. 5/10.

C-Thru Emerald Natural spray

Tento deospray jsem získala od ségry v rámci našeho výměnného obchodu, který občas pořádáme :-D Není to vyloženě špatná vůně, ale pro mě je moc jednoduchá a taková ničím nepřekvapující... Vydrží vonět tak hodinu, ale je to v podstatě deodorant ve skle, takže jsem ani nic jiného nečekala. Ve složení by měly být citrusy, černý rybíz, ostružiny, růže a fialky. Já cítím hlavně ty fialky. Vůni si určitě nekoupím a pokud bych ji mohla někomu doporučit, tak maximálně náctiletým slečnám. 4/10.

Essence Nail polish remover Coconut+papaya

S tímto odlakovačem jsem moc spokojená nebyla. Je pravda, že nesmrděl tak hrozně jako normální odlakovač a jakýsi náznak vůně kokosu a papáji tam byl. Na druhou stranu neplnil svůj hlavní úkol, což je spolehlivé odlakování. Neporadil si ani s běžným barevným lakem, musela jsem nehet opravdu dřít a několikrát na tamponek přilít odlakovač, abych lak dostala z nehtu dolů. Třpytky neodlakuje už vůbec. Nehty nevysušoval, což je fajn. Za mě je to ale celkem propadák a podruhé si ho rozhodně nekoupím. 3/10.


Lush It´s raining men

O tomto skvělém medovém sprchovém gelu jsem se zmiňovala tady. Konzistencí i vůní byl opravdu jako med, vůbec nevysušoval a celkově ho hodnotím velice kladně. 10/10.




Avon African shea butter & chocolate truffle silky body soufflé

Recenze zde. Upřímně řečeno, čím déle jsem krém používala, tím víc mě štval. Zkoušela jsem ho dokonce i udat ségře, ale neměla o něj zájem - a to už je co říct! :-D Vše podstatné je uvedeno v recenzi... Nejvíc mi krém vadil tím, že zanechával na kůži divný povlak. Nebyla jsem mastná nebo ulepená, spíš jsem měla pocit, že pokožka jako by drhne. Určitě víte, co tím myslím, některé krémy tohle dělají. 2/10 a jsem fakt ráda, že jsem ho dopotřebovala.


Lush Retread

Jak jsem psala v recenzi, kondicionér Retread mi velmi vyhovoval. Krásně voněl po žlutém melounu, vlasy uhladil a zároveň i posílil. Vzhledem k jeho vyšší ceně si ho úplně hned kupovat nebudu, ale v budoucnu to v plánu určitě mám. 10/10.


Dove Silky nourishment body cream

Recenze. Krém byl skvělý a rozhodně ho mohu doporučit. Příjemně krémově voněl, skvěle se roztíral a byl dostatečně výživný. Nemít toho doma stále obrovskou zásobu tělových krémů, klidně si ho koupím znovu. 10/10.


L´Occitane Jasmine passion Hand cream

Tento krém na ruce s bambuckým máslem nádherně jasmínovo-medově voněl. Měl našlehanou konzistenci a výborně se rozmazával i vstřebával. Bohužel nedokázal vyživit ruce na delší dobu. Ačkoli mé ruce nejsou moc vysušené, namazala jsem si je a za půl hodiny už nebylo po krému ani památky. Nicméně i tak je lepší než většina levných krémů, které jsem kdy vyzkoušela. 7/10.


Alverde Anti-aging Vitaminfluid 3 in 1

Recenze. Krém mi velmi vyhovoval a (zase) nemít doma tolik dalších krémů, klidně bych si ho koupila znovu. Používala jsem ho na noc. Pleť pěkně vyživil, neucpával póry a příjemně citrusově voněl. 10/10.


Multifunkční pleťový krém od Kiss a Bee

Víc si o něm můžete přečíst tady na Míšině blogu. Krém voněl jemně po tea tree, což bylo příjemné. Jinak byl bohužel na mě moc mastný. Ne že by mi ucpával póry, nebo dělal jinou neplechu, ale vůbec se nevsakoval, i když jsem ho zkoušela nanášet i na vlhkou pleť, což se údajně dělat má. Moc ráda jsem ho vyzkoušela a věřím, že na normální a sušší typ pleti bude super. Plus je úžasné, že jde o čistě přírodní produkt, ale já kvůli té mastnotě o dalším kelímku neuvažuji. 5/10.




Kosmetické vatové polštářky ze 100% bavlny

Od jakési firmy PA (?). Koupila jsem si je čistě na odlakovávání nehtů. Na tento účel nebyly vůbec špatné, respektive byly dostačující. Kdybych je používala na obličej, štvalo by mě, že se trhají a rozpadají. 6/10.

Oriflame pure nature Purifying clay mask

Recenze. Maska mi spíš nevyhovovala, protože jsem od ní čekala víc. Trochu zjemnila pleť a povrchově ji vyčistila, víc nic. Hezky voněla. 4/10.

Lush FUN

Vzorek růžového FUN jsem dostala k nákupu v e-shopu Lushe. Jedná se o mycí modelínu, která se dá použít na vlasy, na tělo, do koupele... Já jsem ji používala při sprchování jako mýdlo. Krásně sladce voněla, vůbec nevysušovala a vůně zůstala na pokožce i po sprchování. Celé balení si kupovat nebudu, je to taková blbůstka, ale na modelínu nemohu napsat nic negativního, takže hodnotím 10/10. Jen tak pro zajímavost, celá modelína vypadá takto:



Dior Hydra life Pro-youth sorbet eye creme

Cestovní balení krému o objemu 3 ml jsem dostala k nákupu v Sephoře. Krém mi vydržel zhruba měsíc. Byl velmi příjemný a oční okolí hezky vyživil. Byl jemný a neparfémovaný, doporučila bych ho i na citlivou pleť. 10/10.


Rimmel BB cream

Miniaturku BB krému od Rimmelu jsme používaly dohromady se ségrou. Mně nesednul, zatím co ona si ho oblíbila natolik, že si plánuje koupit plné balení :-D Já jsem ocenila pouze jeho velmi světlý odstín, jinak mi připadal moc mastný, cuckovatěl mi na obličeji a ani trošku nekryl. Ségře naopak vyhovoval velmi. Za mě 2/10.



Rimmel Stay matte liquid mousse foundation

Make-up mi nevyhovoval. Jednak byl moc tmavý, ale to se od odstínu 201 Classic beige dalo očekávat. Naštěstí odstín nebyl do oranžova. Těsně po nanesení vypadala pleť krásně matně a sametově. Bohužel už po dvou hodinách jsem se začala hodně lesknout. Na nose, kde mám pleť nejmastnější, make-up vydržel zhruba tři hodiny, pak jednoduše zmizel. Make-up na mé pleti cuckovatěl a celkově prostě vůbec nebyl příjemný. 1/10.


Rimmel Match perfection Cream gel foundation

Make-up nebyl špatný, ale unešená z něj nejsem. Mám ho doma i v plném balení a moc ho nepoužívám, jelikož je na mě tmavý. Koupila jsem si ho v nejsvětlejším odstínu v tom slavném výprodeji za stovku, ale bohužel... Byl by fajn možná tak na léto, ale do teplého počasí je zase dost hutný a já se po něm lesknu. Co se tohoto vzorku týče, tak na něm není uveden odstín, ale řekla bych, že je to ten samý odstín, co má plné balení make-upu, které mám doma, takže č. 1. Jak už jsem psala, je na mě tmavý, ale naštěstí není oranžový. Na obličeji se dá docela dobře rozetřít, ale stoprocentně přirozeně nevypadá. Krycí schopnost bych ohodnotila jako střední. Nematuje, nos se mi leskne už po pár hodinách. 4/10.


Avon solutions Hydra-Radiance Continuous glow daily moisturizer

Krém byl super. Dodal pleti pěkný, lehce opálený vzhled. Nelíbila se mi parfemace - smrděl jako typický samoopalovák. 8/10.


Avon solutions Maximum moisture day cream

Tenhle krém mi nevyhovoval. Měl šíleně nesympatickou parfemaci, která mi dost vadila. Hydratační byl určitě dostatečně, na moji pleť až moc. Dost jsem se po něm leskla. A prostě ta parfemace! To fakt ne... 3/10.

Rival de Loop Slupovací čisticí maska

O masce jsem psala tady. Byla moc fajn. Hezky pleť vyčistila, zmatnila a vůbec nevysušovala. Určitě si ji pořídím znovu. 10/10.




Nivea Diamond volume shampoo

Normální šampon. Dobře myl i pěnil a nesvědila mě po něm hlava. Hezky voněl. Plné balení si ale nekoupím, protože chci vyzkoušet nějaké šampony bez sulfátů. 8/10.


Nivea Diamond volume conditioner

Ačkoli kondicionér není určen na můj typ vlasů (nemám jemné vlasy), docela mi sednul. Po opláchnutí kondicionéru a vysušení vlasů jsem je měla o dost hebčí než obvykle. Kondicionér krásně voní. 8/10.


Avon solutions Beautiful hydration day cream

Krém mi docela vyhovoval. Jediné, co mi na něm vadilo, bylo to, že se občas na pleti drolil. Jinak moc pěkně sladce voněl, neucpával póry a nebyl ani příliš mastný. 7/10.


Nivea visage Honig-creme-maske

Výživnou medovou masku mám moc ráda. Krásně voní, je jemná a pleť opravdu vyživí. Tohle je mé 2. balení a určitě si koupím další. 10/10.


Biotherm AquaSource cream

Tenhle krém byl fakt divnej... Smrděl trochu jako seno a hydratace taky nebyla valná. Po namazání jsem měla pleť chvíli mastnou a pak se krém prostě vypařil. Udělalo se mi po jeho použití několik pupínků. Po plném balení vážně netoužím a vzhledem k tomu, že mi vzorek vystačil jen na jedno namazání, nebudu ho ani hodnotit.

L´Occitane Volumizing mask 2x

Ačkoli tato maska nebyla určena pro můj typ vlasů (je na jemné vlasy), docela mi vyhovovala. Zanechala vlasy hezky vyživené a uhlazené, ale nezatížené. Pozorovala jsem i lehké zvětšení objemu, což ale není to, po čem toužím. Maska mi moc nevoněla. 7/10.

L´Occitane Essential water

V pytlíčku bylo tak malé množství vody, že mi vystačila pouze na jedno použití. Voda voněla stejně jako ostatní produkty ze slaměnkové řady L´Occitane, takže trochu jako seno. U krému mi to vadilo, tady ani ne, protože mi parfemace přišla jemnější a nasládlá. Voda mi pleť nevysušila, hezky ji osvěžila a vyčistila. Pokud bych měla vodu hodnotit pouze z tohoto jednoho použití, dostala by rozhodně plný počet bodů.

Bioderma Sébium Pore refiner

To vám je vážně super věc... Rozhodně adept na koupi plného balení. Opravdu dokonale pleť zmatní a je výborný pod make-up. Moje pleť vydrží matná přibližně 3/4 dne, což je super výkon! 10/10.


Kolik jste toho tento měsíc spotřebovaly vy? :-) Jste na sebe také pyšné, nebo se vám naopak úplně nedařilo? Děkuji za vaše komentáře :-)

17 komentářů:

  1. já jsem tentokrát na svém obvyklém číslo - 8. není nijak velké, ale zase lepší než nic:) se vzorkama bojuji už nějaký ten měsíc, ale neustále nové přibývají.. takže musim zkoušet dál a dál:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, každý kousek se počítá :-) Se vzorky je to "těžké" :-D

      Vymazat
  2. Kde ty vzorky bereš? :D No jinak samozřejmě koukám, že já se můžu se svým spotřebováváním jít zahrabat :D A nad Retread v dlouhodobém výhledu také uvažuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou jsou už hodně staré :-) Avon přes Avon lady, make-upy a krémy z časopisů, nebo je dostanu k objednávce na e-shopu, případně si o ně říkám při nákupu :-) Retread je super.

      Vymazat
  3. To mi úplně připomnělo, že Retread už mám za polovinou a blíží se taky jeho konec néééééé:(

    OdpovědětVymazat
  4. Mě ta micelárka od Lirene začala docela dráždit oči po nějaký době, takže používám fakt jen sem tam. Voděodolný nezvládá vůbec.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je asi lepší ji na oči vůbec nedávat :-)

      Vymazat
  5. Opět hezká spotřeba :) Já teď taky jedu a spotřebovávám jako drak! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Být tebou, tak jsem tedy maximálně pyšná :)! Já mám asi deset výrobků, článek dám dohromady příští týden :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Článek si určitě přečtu.

      Vymazat
  7. Krém od Dove je perfektní. Spotřebovala jsem krém na ruce od Dove a byl prostě super. Já mám problém s tím, že ráda zkouším nové věci, takže si ho znovu nekoupím hlavně asi kvůli tomu. Jinak nádherně voněl a skvěle hydratoval!
    Od Nivei teď dopotřebovávám šampon a zkoušela jsem vzorek toho tělového mléka do sprchy.
    Ta maska z Rossmanna mě moc neohromila. Ale alespoň jsem vyzkoušela něco nového. Bude ve spotřebovánu za měsíc březen, jupí!
    A vatové tamponky už mám ve spotřebovánu na březen, super :D mám nějaké z DM..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář ;-) Také ráda zkouším nové a nové věci, ale občas si přece jen něco 2x koupím.

      Vymazat
  8. Pěkná hromádka spotřebovaných věcí. ;) Micelárka od Lirene byla snad první, co jsem kdy vyzkoušela a taky mi lepila obličej. :( Sice si po čase asi pleť zvykla a už mě tolik nelepila, ale i tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Ta micelárka není úplně must have produkt, ale jedno balení se dá :-D

      Vymazat
  9. Teeeda, to je ale obří spotřeba, kam se na tebe hrabu :D
    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.