středa 12. března 2014

Novinky za únor a březen

Musím se vám přiznat k jedné věci. Totálně zapomínám fotit věci, které si koupím. U ostatních mám články tohoto typu ráda a zajímá mě, co si kdo koupil nového, případně se rovnou nechám inspirovat, ale sama novinkové články skoro nedělám. Dnes jsem se rozhodla to napravit a přináším vám seznam věcí, které jsem si koupila/dostala za poslední zhruba měsíc a půl. Je toho dost :o)

Vyhrála jsem giveaway u Janičky (ještě jednou moc děkuji!) a skvělé dárečky mi už dorazily domů. Jedná se o nový krémový antiperspirant od Garnier, zelený lak od Sally Hansen a vzorek kondicionéru od Macadamia natural oil. Jana mi do balíčku přidala ještě pár dalších vzorků a milý vzkaz :-)



Koupila jsem si dva krásné zápisníky. Jeden v Nanu-Nana za 30 Kč (vlevo) a druhý v jednom místním obchodě za dvacku.



U Vietnamců jsem si pořídila kruhový šátek za 69 Kč. Nosím šátky a šály moc ráda, ale vždycky mě naštve, když vidím, kolik za ten kousek látky chtějí v obchodech v obchodních centrech. 69 Kč je pro mě přijatelná cena :-) 



Ve stejném obchodě se mi moc líbí obrazy. Jsou asi trochu kýčovité, ale já se do nich zamilovala. Stojí pár korun (cca. 50) a mají různé náměty.




Při čekání na autobus jsem si v místní večerce koupila skořicovou sůl do koupele (30 Kč) a dvoje čajové svíčky s tropickými vůněmi (dohromady taky asi 30 Kč).




V Rossmannu jsem neodolala slevám a pořídila si ve výprodeji lak na nehty od Rimmel (29,90 Kč, odstín 058 Lemon drop) a čisticí peelingový gel od Garnier (67 Kč). Měla jsem ještě slevu 10% na celý nákup. Za cca. 45 Kč jsem si koupila bezsulfátový šampon s mandlí a jojobou od Alterry. Zatím mohu jen konstatovat, že nádherně voní :-) Uvidíme, jak si poradí s mou přecitlivělou pokožkou hlavy.
Při dalším nákupu v Rossmannu jsem neodolala slevám (ano, ZASE :-D). Já na slovo sleva a barevnou cenovku prostě slyším. Koupila jsem si další bezsulfátový šampon od značky Alterra - tentokrát s meruňkou a pšenicí. Stál mě po veškerých slevách asi 35 Kč. 

Četla jsem výborné recenze na Posilující odličovač očí od Garnier, proto i ten skončil v mém košíku. Mají ho tento týden ve slevě za 90 Kč, já jsem opět uplatila ještě další slevu 10% s kuponkem.

Tak dlouho se mi nelíbily pískové laky, až jsem si jeden koupila :-D Nejvíc mě zaujal odstín 16 Brown sugar od Gabrielly Salvete. Laky z kolekce Stars enamel stojí tento týden jen 60 Kč, takže komu chybí ještě nějaký odstín ve sbírce, doporučuji si pro něj skočit :-) Se slevovým kuponkem mě stál lak jen 54 Kč, což si myslím, že je krásná cena. Udělala jsem rozhodně dobře, že jsem si ho koupila, protože další den byl tento odstín jako jediný totálně vyprodaný. Uvažovala jsem o koupi ještě dalších odstínů, ale žádný další mě nakonec nezaujal natolik, že bych ho musela mít.








V únoru jsem měla svátek a dostala jsem moc pěkné dárky :-) 



V Levných knihách jsem si pořídila aromalampu za 30 Kč. Moc mi ale nevyhovuje, protože se do ní vejde jen úplně ta nejmenší čajová svíčka, jejíž plamínek nezvládá pořádně rozehřát vosk v misce, a ten pak nevoní vůbec intenzivně.




V místním obchodě (zase v jiném :-D) jsem si za 18 Kč koupila pěknou retro krabičku. Ještě nevím, na co ji použiji, ale prostě se mi líbí :-D Větší krabička je z Nanu-Nana a stála mě 20 Kč. Uskladňuji v ní vzorky, které chci v nejbližší době používat.




V DM mě zaujal nový sprchový gel od Baley s jahodovou vůní. Vůně je jak jinak než velmi chemická, ale mně se natolik líbil obal, že jsem si ten sprcháč prostě musela koupit :-D Stál 33 Kč. Přikládám foto z googlu - svůj sprcháč jsem o víkendu chytře uklidila úplně na dno své obrovské krabice s kosmetikou, na které jsou vyrovnané ještě další 4 plné krabice, tudíž se mi vážně nechce všechno stěhovat :-D



Za 39 Kč jsem si v drogérii Květ koupila voňavku od Adidasu s názvem Fizzy energy. Měla rozbité víčko, ale jinak byla nepoužitá a je naprosto funkční. Jedná se o květinově-ovocnou svěží vůni. Voním se s ní doma :-)



Využila jsem výhod nového zákazníka u Yves Rocher a koupila jsem si v jejich obchodě v Palladiu sprchový olej z řady Tradition de Hammam se slevou 40% (stál pak cca. 125 Kč) a k nákupu jsem dostala zdarma objemovou řasenku. Sprchový olej jsem zatím použila jen jednou, takže na nějaké soudy je brzy, ale zatím z něj nadšená nejsem. Sice krásně orientálně voní, ale pokožku tedy moc nevyživí, chová se jako obyčejný sprcháč.




Kde se vzal, tu se vzal, včera mi přišel do kanceláře podomní prodejce konopné kosmetiky. Mám s ní dobrou zkušenost, například konopné sérum výborně funguje na opary. Pán mi vyskládal na stůl opravdu velké množství produktů a kdybych u sebe měla víc peněz, asi bych si koupila víc věcí. Mimo jiné mě zaujaly tělové krémy a mléka, ale nakonec jsem sáhla po funkční věci a koupila si Konopné mazání pro uvolňující masáž při bolestech svalů a kloubů. Řeknu vám, že mi celodenní sezení u počítače vážně nesvědčí a občas mám pěkně ztuhlá záda, ramena i zápěstí. Doufám, že tento gel mi potíže aspoň trošku zmírní.



Ve slevovém košíčku v Rossmannu jsem včera uviděla moc pěkný rozjasňující pudr od Essence z limitky Beauty beats (po slevách 54 Kč). Poslední dobou jsem na rozjasňující pudry docela ujetá a plánuji si pořídit i ten nejnovější od Essence - z limitky Love letters. Čekám jen na výprodej, protože 85 Kč se mi za něj dávat nechce.





Jak se vám mé úlovky líbí? :-) Pořídily jste si v poslední době také něco pěkného?

8 komentářů:

  1. O těch cenách šátků mi povídej, já si koupila tak před rokem jeden kruhový, světle růžový skoro za 500 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, třeba v Orsay mají taky takhle drahý šátky :-/ Je to děs.

      Vymazat
  2. Teda, jako.. než jsem se dostala na konec článku... to trvalo, jsi nějak moc nakupovala, ne? :D
    Jinak ta lampa na svíčky se mi líbí i krabičky se mi líbí a líbí se mi vlastně všechno :D
    Jen pozor na limit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, jsou to taky věci za 2 měsíce :-) Limit je O.K., zbývá mi ještě 40 Kč :-D
      A děkuju :-)

      Vymazat
  3. Jééé já chci taky takový věci. plechový krabičky nej. Na zápisník z Nanu nana jsem taky koukala a pak si říkám " necháš to tu! doma jich máš hafec". Jinak dneska jsem byla v Rossmannu a u našich milovaných tělových másel od Wellnes a Beauty (zase nebylo kakao a jojoba) bylo napsáno výprodej za 36 korun. jako jestli je stahují definitivně z prodeje tak jsem fakt naprdnutá. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) ty krabičky mají u Slováků :-) Zápisníků mám též dost, ale furt dokupuju nový - se neztratí ani nezkazí doma :-D
      Těch másel jsem si nevšimla, museli to tam dát fakt až dneska. Byla jsem v Rossmannu předevčírem a neviděla jsem je... Jestli nebylo Kakao a jojoba, tak mě to ani vlastně nemrzí, jelikož ta růžová varianta mi nevyhovuje. Ale asi teda to Kakao už nevyzkouším, fakt super B-)

      Vymazat
    2. Já si ke slovákům zajdu! Jo jinak jsem psala na stránky FB Rossmannu a ty másla prý budou úplně nová a v jiném obalu, tak jsem zvědavá na změnu. Doufám, že konzistence bude dobrá jako ta varianta kakao a jojoba.

      Vymazat
    3. Ahá, tak to jsem netušila :-) Jsem taky zvědavá.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.