úterý 4. března 2014

Nejlepší antiperspirant: Hruškový Secret

Ahoj. Dnes vás seznámím se svým nejoblíbenějším antiperspirantem. Jedná se o antiperspirant od značky Secret s názvem Truth or pear. Jak už napovídá název, antiperspirant má hruškovou vůni. Koupila jsem ho vloni za cca 190 Kč na e-shopu Karolíny z PlumFoolery.



Asi první věc, která na tomto antiperspirantu zaujme, je cena. Opravdu se vyplatí investovat do obyčejného antiperspirantu skoro 2 stovky? Odpověď zní: V tomto případě rozhodně ano. Za sebe mohu říct, že jsem lepší antiperspirant nikdy neměla. Další věc je, že je větší než běžné antiperspiranty z drogérie. Kromě toho, že jde o stoprocentně funkční produkt, také nádherně sladce voní po hruškách. Ještě při večerním koupání se mi z podpaží line sladká vůně :-) Když už jsme u toho koupání - antiperspirant jde docela špatně smýt. I když se umyji normálně sprchovým gelem, podpaží mám stále takové pogumované.

Moc se mi líbí obal :-)



Můžu říct, že v normálních situacích se moc nepotím, ale když jsem ve stresu, případně je velmi horko, tak už je to horší. Antiperspirant od Secret mě před nepříjemným zápachem chrání opravdu od rána do večera. Pouze vloni v létě v těch šílených vedrech to k večeru už lehce nezvládal.



Co se složení týče, tak obsahuje bohužel aluminium. Ať si říká kdo chce co chce, já jsem přesvědčena o tom, že umělé zabraňování pocení pro tělo není zdravé. Proto antiperspiranty rozhodně nepoužívám každý den. Když vím, že budu celý den doma, nebo jedu jen někam na otočku, vystačím si s deodorantem. Ovšem právě kvůli výše zmíněným stresovým situacím nebo velkému vedru se podle mého názoru vyplatí aspoň jeden spolehlivý antiperspirant doma mít.



Nevýhodou je, že antiperspirant trošku špiní oblečení v podpaží, ale dá se to pak v pohodě vyprat, oblečení (ani tmavé) rozhodně není zničené, ani na něm nezůstávají takové ty "vyžrané" fleky.



Antiperspirant mohu určitě doporučit.

Zajímalo by mě, jestli dáváte přednost klasickým antiperspirantům z drogérie s obvyklými vůněmi, nebo vás víc lákají nezvyklé vůně, jako je třeba kokos, hruška, lesní ovoce...?

12 komentářů:

  1. Od téhle značky jsem používala antiperspiranty snad ještě na základce a ani ty drogerkové nebyly špatné :) Ani nevím proč jsem nějak přešla na ty ve spreji. Ale je fakt, že ty tuhé nezaplynují celý pokoj :D Jinak tenhle vypadá hodně lákavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si říkala, že u nás Secret taky byly k sehnání :-D Co se týče sprejových antiperspirantů, tak mi právě vadí to zaplynování pokoje, jak to vtipně nazýváš :-D Musím se stříkat u otevřeného okna, což taky není zrovna košer, nebo v jiné místnosti.
      Hruškový Secret je super :-) Mám doma ještě nějaký kokosový nebo kakaový, teď nevím, tak jsem na něj taky zvědavá :-)

      Vymazat
  2. Měla jsem hrozně ráda antiperspirant od Rexony, to pogumování jsem taky cítila, měla jsem pak problémy s holením se :D Ale je fakt, že po delším užívání jsem už cítila, že něco není v pořádku a přešla zase ke sprejům, ale teď bych ráda vyzkoušela Laveru, přírodní bez hliníku. Ale ta hrušková vůně u tebou zrecenzovaného produktu musí být vážně úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Mně to právě dělá jen tenhle Secret. Co jsem zkoušela antiperspiranty z drogérie jako Rexona, Dove atd., tak žádný ten povlak nezanechával. Je to celkem divný :-/
      Hrušková vůně je boží, fakt nádherně slaďoučká.
      Přírodní bych taky ráda vyzkušela :-)

      Vymazat
  3. Já vesměs používám antiperspiranty, protože se potím docela dost.
    Jinak mám ráda ty, které fungují.
    A tenhle se mi dle popisu líbí, tedy až na tu hruškovou vůni. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta hrušková vůně je na něm právě to nejlepší :-D

      Vymazat
  4. To zní moc fajn! :) Já se teď chystám na nějaký bez hliníku, ale ještě nevím, jaký si vyberu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nemám z toho hliníku úplně radost, ale zatím jsem nenarazila na funkční antiperspirant, který by ho neobsahoval :-(

      Vymazat
  5. Ty jo, skoro 2 kila je pecka. My tyhle deodoranty kupovali ve Wallmartu v akci za 40 korun :), bez akce nestojí ani 80,- :)
    Není to levnější z ebay nebo z Německa? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že jsou mnohde levnější, ale já do Německa nejezdím a z ebay neobjednávám :-)

      Vymazat
  6. Já si momentálně pochvaluju Rexonu sice není úplně košér její složení, ale konečně se nemusím stydět zvednout ruce nad hlavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, vím, slyšela jsem na ni chválu od spousty lidí a věřím, že tomu, kdo se vážně potí hodně, pomáhá :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.