sobota 15. března 2014

Dalších 20 podivností o mé osobě

Ahoj :-) Dnešní článek bude ryze nekosmetický a k jeho napsání mě inspirovala By-Moni, která nedávno zveřejňovala seznam zajímavostí o sobě. Já jsem toto téma již zpracovávala formou TAGu 50 zajímavostí o mně

V tomto článku vám povím další zajímavosti o sobě, které mě napadly. Doufám, že to nebude znít moc sebestředně, ale přiznám se, že jsem samu sebe ráda sledovala a přemýšlela a zapisovala si, co asi dělám jinak než ostatní. Pokud se však v něčem shodneme, budu ráda, když mi to napíšete :-)


1. Před odchodem z domu vždycky nejmíň 3x kontroluji, jestli mám klíče od kanceláře.
2. Oblečení a kosmetiku, které si chci ráno vzít/kterou chci použít, musím mít bezpodmínečně připravené den předem.
3. Vadí mi velmi horké počasí. Když je 30 nebo víc stupňů, mám pocit, že umírám.
4. Jsem sova a ničí mě brzké vstávání. Když mám vylézt z postele před osmou ráno, jsem pak celý den nepoužitelná.
5. Když dostatečně nepiju, bolí mě hlava, pálí oči, jsem unavená a podrážděná. Když slyším, že někdo vypije za den 5 kafí a jednu skleničku vody, ježí se mi vlasy :-D
6. Líbí se mi výrazné obočí a ačkoli mám svoje obočí výrazné dost, vždy si ho ještě dokresluji.
7. Místo štětců na oční stíny používám štětec na korektor a moc mi to takhle vyhovuje.
8. Nesnáším, když ráno vstanu, a v pokoji mám zimu. Vždy si musím přitápět větrákem, jinak bych se z pyžama asi vůbec nesvlékla :-D
9. Nemám ráda překvapení. "Malá" překvapení typu, že se někdo staví nečekaně u mě v práci, mi nevadí, ale takové to "miláčku, koupil jsem pro nás zájezd na Bali a zítra odlétáme", to by to se mnou seklo :-D
10. Miluju svého pejska a povídám si s ním jako s člověkem.
11. V lidech vidím spíš to špatné, než to dobré. Bohužel. Vlastně pokud něco opravdu nejsem, tak optimistická.
12. Když přemýšlím, tvářím se prý hodně naštvaně. Lidé mě na to často upozorňují.
13. Miluju zmrzlinu Häagen-Dazs ve variantě Dulce de Leche.
14. Přitahují mě zásadně jen bad boys - obvykle ještě k tomu zadaní :-D
15. Mám fobii z telefonování. Osobně nebo po mailu vykomunikuji cokoli, ale telefonování se děsím.
16. Nemohu nosit kontaktní čočky. Když si je nasadím, šíleně mě začnou pálit oči a bolet hlava. Zkoušela jsem spoustu typů čoček, radila se s oční lékařkou a bohužel to vypadá, že budu muset do konce života nosit pouze brýle.
17. Nevěřím na přátelství mezi mužem a ženou.
18. Mám vleklé problémy se zarůstáním nehtů u palců na nohou, což jsem zdědila po tátovi. Teď už si umím poradit sama, ale dřív jsem byla na chirurgii jak doma :-D
19. Nechci mít děti, ačkoli na ně (už pár let) podle mnohých chytrolínů mám věk. Nikoho nenapadne, že věk není to hlavní.
20. Jsem děsně zvědavá a nesnáším, když někdo něco nakousne a pak to nedopoví. Takové to "víš, mně se něco stalo, ale nemůžu o tom zatím mluvit" - uááááá! :-D

15 komentářů:

  1. S hafanem si taky pravidelně povidam, no řekni kdo jiny umí tak krasne naslouchat :-D S detma to máme velmi podobně, ačkoliv věk už na to taky mám ... A zvědavá jsem taky stejne ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, a ještě k tomu se tak účastně tváří a ať mu řeknu cokoli, tak vrtí ocasem :-D

      Vymazat
  2. Sympatické. :) Souhlasím hlavně u 3, 4, 5 (tohle fakt nepochopím, hlavně že tomu člověku ještě neumřely ledviny...), 9, 17, fobii z telefonování jsem už celkem úspěšně překonala, ale pořád raději píšu maily. A povídám si i s počítačem, u toho živého tvora si aspoň připadám jako menší blázen, protože mně doopravdy slyší. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Počítači já obvykle velmi sprostě nadávám :-D

      Vymazat
  3. Já zas 50x kontroluju, jestli je vyplej sporák, topení a vyplá žehlička na vlasy :D
    Já jsem se naučila pít hodně moc a jsem zato moc ráda
    Taky si se psem povídám :D ještě že neodpovídá :D
    20 - souhlas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A děkuju za zmínku! :-*

      Vymazat
    2. Není zač, já děkuji za komentář ;-) Taky si někdy říkám, že je dobře, že pes neodpovídá :-D

      Vymazat
  4. Hmm. S těma dětma. Všude mi to všichni taky předhazují (A to jsem ještě o pár let mladší než Ty), nechápu co to je za trend, mít děti v tak mladém věku. Jako by si ti lidi neuvědomovali, že nejdříve to chce trošku si toho života užít a "zabezpečit" a hlavně umět se o to dítě postarat jak po finanční stránce, tak po psychické (občas si pořád připadám jako malé dítě ;D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš určitě pravdu :-) Nicméně já to myslela spíš tak, že nechci děti vůbec. Nikdy jsem se netoužila v tomto směru realizovat, a to, jestli je mi 26 nebo 36 se obávám nebude mít vliv :-) Spíš mě štve ten postoj lidí, jako je ti 25+ (nebo i míň), takže bys už měla mít dítě. Bez ohledu na cokoli dalšího... Ptali se mě na to i při pohovoru :-/ Asi bych to neměla hrotit - bude hůř :-D

      Vymazat
  5. 9 a 14 přesně já a jinak také celý život tvrdím, že nikdy nebudu chtít děti a myslím, že jestli si to někdy rozmyslím, tak až kolem té třicítky :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi připadá, že to má většina slečen - pořád nic nic nic a kolem třicítky a s příchodem toho Pravého se to změní :-)

      Vymazat
  6. Teda to chystání oblečení a kosmetiky Ti závidím, já to nikdy nedělám a pak zásadně nestíhám :D

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný seznam, s dost body se shodujeme. Telefonování nemám ráda - nevadí mi tolik, když mi někdo volá a já to zvednu, ale hlavně volat někomu jinému - to jsem hrozně nervózní. S dětmi to máme trochu podobně, je mi 26 let a opravdu se na ně necítím a nemám je ani ráda. S pejskem si taky občas povídám a beru ho trochu jako člověka.. A jsem taky spíš pesimista, čekám to horší a když přijde něco dobrého, tak mě to aspoň mile překvapí :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.