sobota 29. března 2014

Cukrová pusinka, co se moc nepovedla

Krásný slunečný den, mé milé čtenářky :-)

Jak se máte? Doufám, že líp než já :-) Musím si hned na začátku článku trochu vylít srdce. Návrat do práce je pro mě mnohem těžší, než jsem si představovala. Hodně mi chybí taková ta volnost, kterou jsem dřív měla. Nemyslím tím válet se celý den v posteli, ale dost mi vadí, že musím celý den sedět na jednom místě a nemůžu si dělat, co chci. Když jsem chodila do školy nebo do předchozí práce, vždy jsem měla v pracovním týdnu pár dní volna, kdy jsem si mohla zajet do Prahy za kamarádkou nebo na nákupy, zajít k lékaři, do knihovny, chodit ven s pejskem, cokoli vyřídit... Teď to nejde. Pracuji od pondělí do pátku a co není ve městě, ve kterém pracuji, to si prostě nezařídím. Vracím se domů kolem sedmé večer, kdy už je pochopitelně všude zavřeno. Nedostanu se ani na tu "blbou" poštu a musím otravovat někoho z rodiny, aby mi tam zašel. Je mi jasné, že takhle to chodí víceméně v každé kancelářské práci, ale prostě... nějak si na to nemůžu zvyknout.

Nicméně jsem si opět do několika letech začala vážit víkendů a užívat si jich. Dělám to, na co v týdnu není čas a věnuji se svým koníčkům, ke kterým patří i blog. Během dneška jsem si pro vás připravila 2 články - první uveřejňuji hned dnes a druhý uveřejním v průběhu příštího týdne

Dnes se budeme věnovat tělovému krému od Baley s názvem Zuckerschnute neboli Cukrová pusinka.




Krém jsem si koupila zejména kvůli jeho vůni a moc se mi taky líbí obal:-) Už dřív jsem totiž měla sprchový gel s vůní Cukrové pusinky a byl naprosto boží. Pořídila jsem si pak ještě balzám na rty a nakonec i tento krém, ale favoritem pro mě rozhodně dál zůstává sprchový gel, který byl prostě famózní. 

Krém Cukrová pusinka bych ani nenazývala krémem - je to spíš hutné tělové máslo. Však také bambucké máslo se nachází hned na druhém místě ve složení.



Krém voní podobně jako již výše zmíněný sprchový gel, ale úplně stejná vůně to není. Dominují sladké tóny, ale je cítit i citron. Je to docela svěží vůně. Až potud by bylo vše v pořádku. Proč ale nadpis článku zní Cukrová pusinka, co se moc nepovedla? Je to proto, že krém se velmi špatně roztírá a vstřebává. Na pokožce zanechává nevzhledné cucky - takové jako by voskové kousíčky, které se při mé snaze rozetřít je stále více drolí a matlají. Pokožka je po namazání krémem dost ulepená. Krém se velmi pomalu vstřebává a mám pocit, že víc se ho vsákne do pyžama...


Myslím si, že za těch +-60 Kč dá sehnat rozhodně lepší tělový krém nebo mléko a Balea některé tělové pečující produkty vážně umí, viz moje recenze na výborné tělové mléko od této značky zde.

Zkoušely jste něco z řady Cukrová pusinka? Pokud ano, budu moc ráda, když mi napíšete, jak vám to vyhovovalo. Dále by mě zajímalo, jestli máte rády tělové krémy a mléka od Baley, nebo dáváte přednost dražším kouskům? Mějte se krásně, pac a pusu Sedmikráska ;-)

14 komentářů:

  1. Ale ten obal je moooc pěkný, asi bych se nechala zlákat:) Škoda té konzistence...Určitě si k němu v dmku aspoň přivoním, vypadá dobře. Jinak mé oblíbené mléko je taky to kokosový, ale i tak mi přijde, že se trošku hůř vstřebává.
    V práci přeju pevné nervy, taky se bojím, jak to bude až budu přes týden někde zavřená od rána do večera...Sice si stěžuju na školu, ale mám tam celkem volno, takže stihnu vše, co chci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obal je super roztomilý :-) Kokosové se vstřebává malinko pomaleji, než by člověk čekal - kor s ohledem na jeho řídkou konzistenci, ale s tímto se to nedá vůbec srovnat.
      Moc děkuji, snad se to brzy zlepší. Také jsem si stěžovala na školu a pak i na práci po ní, ale s tím, jak to mám teď, se to nedá srovnávat. Ale tak ono je všude asi něco, no, záleží, jak se s tím člověk popasuje :-)

      Vymazat
  2. Jsem ráda že jsem ho nakonec nekoupila. Já momentálně používám krém na tělo Balea s tou vůní Indian Chai a s vanilkou a ten je výborný, skvělé je i to tělové kakaové máslo, ale co mi nesedlo je krém na tělo z té limitky s vůní makronek, hrozně blbě se roztírá a skoro se nevstřebává, děs :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kakaové máslo je super, to máš pravdu :-) Sice se taky hůř vstřebává, ale u něj mi to vůbec nevadí. Z makronkové limitky jsem měla jen sprcháč :-) O Indian Chai jsem také četla samá pozitiva :-) Děkuji za komentář :-)

      Vymazat
  3. Ono se to jistě časem zase urovná, člověk si tak nějak zvykne na všechno... (to je věc z vlastní zkušenosti zcela nepopiratelná. :D)
    Jinak mně tedy nevoněl ani ten sprcháč, tak jsem ráda, že ani krém doma nemám. Pokud se navíc nevsakuje, to by mi asi vadilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi ano :-D
      Buď ráda, v tomto případě není o co stát...

      Vymazat
  4. Už mi nějakou dobu leží doma a stále jsem se k němu nedostala. :-/ :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, co na něj řekneš, až/jestli se k němu dostaneš :-D

      Vymazat
  5. Ja som tento telovy krem a sprchac s rovnakou vonou pouzivala minule leto a bola som spokojna. Telovy krem krasne vonal, perfertne sa rozotieral aj vstrebaval. Skoda, ze to bola limitka.
    Balea telove mlieka a kremy mam rada. Teda okrem toho kakaoveho masla. Z tej vone je mi zle. Fuj :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, že ti tak vyhovoval, mně bohužel sednul jen ten sprcháč :-)

      Vymazat
  6. Obal je fakt hrozně roztomilý, po vypatlání bych si do něj schovala sladkosti :) Ale Balei jsem nepodlehla, a raději se koukám po něčem přírodnějším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, taky jsem přemýšlela, že si ho nechám :-D

      Vymazat
  7. Cukrovou pusinku jsem nezkoušela. Jinak mám to kakaové máslo od Balea a na nohách mi to ty cucky dělá taky, ale jen na nohách. Jinak s tou prací já tě chápu. Mám to, nebo spíš měla jsem to stejně. Proto hledám práci na krátký dlouhý týden a nebo práci od rána max do 4 do odpoledne. Člověk pak nic opravdu nestihne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, no, ale to je bohužel málokde - kromě obchodů nebo továren. Si myslim, že ty cucky způsobuje obsah vosku v krému/másle. Je to každopádně děsný :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.