neděle 9. března 2014

Co si přeji v roce 2014

Krásný den vám přeji :-) 
Vzhledem k tomu, že už opět vydělávám, si mohu dovolit občas sama sobě koupit nějaký pěkný dáreček :-) Nikdy dřív jsem na wishlisty nebyla. Co jsem chtěla, to jsem si prostě koupila hned. Teď ale musím uznat, že na vytváření seznamu věcí, po kterých toužím, a následném šetření a těšení se na ně, něco bude :-) Momentálně bych se vůbec nezlobila, pokud by si ke mně našly cestu:


1. Paletka Sleek
Po paletkách Sleek pokukuji už nějakou dobu a rozhodně si plánuji aspoň jednu objednat. Moc se mi líbí třeba tahle:


Zdroj: www.lovelyhair.cz (odkud budu pravděpodobně i objednávat)


2. Bioderma Sébium Pore Refiner
Pore Refiner jsem vyzkoušela ze vzorečku a naprosto mě ohromil. Dokonale zmatňuje a vyrovnává povrch pleti, což já se svým věčně mastným nosem a čelem potřebuji. Je výborný i jako podklad pod make-up.


zdroj: www.bioderma.cz


3. Parfém Sì od Giorgio Armani
Všimla jsem si, že parfém Sì hodně lidem nevoní, ale já jsem se do něj zamilovala hned, jak jsem ho ucítila. Mám takovou veselou historku z natáčení... Když byl parfém Sì v Sephoře nově, musely jsme ho s kamarádkou hned jít očichat. Ona ho očichala první a povídá mi: Fuuuj, k tomu ani nečuchej, nebo se po... zvracíš! Je to hnus. A já že to risknu. A... prostě mi voní! Cítila jsem z něj cukrovou vatu a pak vanilku. Mrzí mě jen celkem bídná výdrž parfému.

Složení: černý rybíz, frézie, růže, vanilka, pačuli, ambroxan, dřevitý základ


4. Parfém Chance Eau Fraîche od Chanel
Jedná se o jediný parfém od Chanel, který mi voní. Je to docela svěží vůně, ve které cítím hlavně citron a pepř. Zatím si ji šetřím ve vzorečku, ale určitě mám v plánu si pořídit plné balení.

Složení: citron, bílé pižmo, hyacint, červený pepř, modré dřevo, kosatec, teakové dřevo, vetiver, pačuli, ambra


Zdroj: www.parfemy-elnino.cz


5. Nesmývatelný kondicionér od Glisskur
Na nesmývatelné kondicionéry od Glisskur jsem četla na blozích tolik chvály, že jeden prostě taky potřebuju vyzkoušet :-D Nejvíc se mi líbí tento:



6. Sadu štětců na líčení očí
Je to ostuda, ale dosud nemám pořádné štětce na líčení očí. Rozhodla jsem se, že letos to určitě napravím a nějakou pěknou sadu si pořídím. Zatím se mi nejvíc líbí sada od Petry:




Zdroj: www.lovelyhair.cz


7. Černý zimní kabát
Černý zimní kabát už jeden vlastním, ale přestal se mi líbit svým střihem. Je hodně krátký a třeba k sukni nebo k šatům to vypadá blbě. Líbilo by se mi něco takového:




Zdroj. www.omlazeni.cz

8. Černé kozačky
Moje baťovské kožené mi dosluhují. Vypadají onošeně, je v nich zima a taky mi dost vadí, že při chůzi hrozně klapají, ačkoli mají podpatek vysoký jen pár centimetrů. Letos bych si chtěla pořídit kozačky nové. Líbily by se mi třeba tyto, ale mohly by mít trošku nižší podpatek:



Nebo něco takového... Miluji boty na klínku.




zdroj: www.omlazeni.cz

Pokud není u fotky uveden zdroj, jedná se o náhodně vygooglený obrázek

Líbí se vám něco z mého wishlistu? :-) Máte i vy na letošní rok vytvořený přací seznam, nebo se řídíte heslem co si chci koupit, to si koupím hned?

14 komentářů:

  1. Tahle paletka Sleek je opravdu hezká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí :-) Ony i ty barevné jsou super, ale asi bych je neunosila...

      Vymazat
  2. Milá sedmikrásko. Parfém Si mě taky ohromil i mou mamku, takže jí ho plánuji nadělit k blížícím se narozeninám. Paletky Sleek jsou skvělé, takže směle do toho a nové štětce též potřebuju. Čekám na tu vylepšenou verzi od Péti. Jinak doufám, že jsi v práci spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, tak to jsem ráda, že nejsem jediná, komu voní :-D Jako dárek pro mamku bude taky skvělý.
      Na vylepšenou verzi štětců od Péti též ráda kouknu a možná si objednám nakonec až ty nové, uvidíme ;-)
      V práci je to zatím docela náročné - začátky jsou všude těžké...

      Vymazat
  3. Parfémy jsem neočuchala ale mám jich doma momentálně moc. Ten zázrak od Biodermy mám doma v několika vzorcích,takže to nepotřebuji. Jinak vše můžeš koupit dvakrát a poslat mi to domů :-) Děkuji :-) Krásný seznam přáníček :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda ty jsi skromná :-D Až budu vydělávat tak 10x tolik co teď, moc ráda ti vše pošlu a ještě přibalím bonusy :-D
      A děkuju :-)
      Jinak parfémů mám doma též hodně, ale to mi nebrání, abych si kupovala stále nové :-D

      Vymazat
  4. Ta paletka je boží, akorát já na tu dekorativku zas tolik nejsem a asi bych ji nevyužila dostatečně. A štětce potřebuji také. Minimálně na tvářenku a snad i nějaký kvalitnější na pudr nebo stíny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba právě když bys takovou krásku měla doma, "donutilo" by tě to se začít pořádně malovat :-D Na tvářenku mi nejvíc vyhovuje štětec od Oriflame asi za 80 Kč. Má takový hrubší chlupy a pracuje se s ním moc dobře.

      Vymazat
  5. Poslední boty se mi teda taky líbí moc! :)
    A jinak nová paletka a k ní štětce na oči, to je tedy dobrý plán! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Parfem Si by som hned brala. Krasne vonia. Chanel mám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Paletku Sleek bych také chtěla :), dále pravé asijské BB a štětce od Péti, to jsou takové hlavní body, které musím letos sehnat :D!

    OdpovědětVymazat
  8. Sleek´s I Divine Oh So Special? Dostala jsem jí a je to fantastická paletka! Směle do ní!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.