sobota 22. března 2014

Aktuální novinky u mě v koupelně

Přeji vám všem krásný slunečný den!

Možná jste si všimli, že jsem se dlouho neozvala. Bylo to z toho důvodu, že jsem poslední zhruba týden vůbec neměla na kosmetiku a blogy náladu. Nejenže jsem sama nepsala články, ale nečetla jsem téměř žádné články  od svých oblíbených blogerek. Vždycky jsem jen projela seznam nových článků v bloggeru a zas ho zavřela :-D Kosmetika šla nějak mimo mě. Myslím si, že to každá z nás někdy zažila nebo zažije. Nicméně včera jsem zase dostala chuť na napsání článku, který vám přináším právě dnes :-) Jedná se o minirecenze kosmetiky, kterou jsem začala používat v průběhu posledních několika týdnů.


Dove Sprchový gel Purely pampering


Na sprchový gel Purely pampering jsem se moc těšila. Zaujal mě už popisem a obalem - a ještě k tomu avizovaná vaniková vůně, nádhera! Bohužel jsem asi měla nereálná očekávání. Sprchový gel v lahvičce voní krásně krémově a nasládle, ale na pokožce se vůně rozvine do typického odéru levného mýdla. Po opláchnutí na pokožce ale opět zůstává původní krémová vůně. Sprchový gel nevysušuje, ale ani pokožku nijak nehydratuje. Moc nepění, spíš vytváří krémovou emulzi. Párkrát se mi stalo, že mě pokožka po opláchnutí a osušení štípala a svědila, jako bych se umyla nejlevnějším obyčejným mýdlem. Sprcháč určitě dopotřebuji, ale další balení nekoupím.

Avon Černé mýdlo


Černé mýdlo je pozoruhodná záležitost. Výrazně voní - trošku mentolově, ale nejedná se o nijak vlezlou parfemaci. Konzistencí jde o černé tužší bahno. Nějak jsem nepochopila, k čemu má vlastně černé mýdlo sloužit. Myje stejně jako normální sprchový gel, trochu vysušuje. Jde docela špatně smýt a co mi vadí nejvíc, je to, že hodně špiní vanu. Nějakých detoxikačních účinků nebo rozzáření pokožky jsem si nevšimla. Ani po tomto produktu podruhé toužit nebudu. 

Oriflame Čisticí a tonizační gel s tea tree olejem


Tento čisticí gel mám doma už pěkně dlouho. Nějak jsem se neměla k tomu, abych ho začala používat, až nedávno na něj přišla řada. Gel má výraznou tmavě zelenou barvu, což se mi hodně líbí. Myslela jsem si, že zelená je jen lahvička a gel bude čirý, ale není tomu tak. Gel má středně hustou konzistenci. Výborně se nanáší i smývá. Na pokožce vytváří jemnou emulzi. Vůbec nevysušuje, a to ani oční okolí. Připadá mi, že na to, že se jedná o gel na mastnou pokožku a má být hloubkově čisticí, je velmi jemný. Jeho čisticí schopnost je ale průměrná. Po použití gelu nemám pocit absolutně čisté a svěží pleti.

L´Occitane Krémové tekuté mýdlo Bonne mère


Toto mýdlo je úžasné! Božsky sladce voní, je to jedna z nejpříjemnějších parfemací, co jsem kdy v kosmetice cítila. Krásná medová vůně. Je husté a krémové. Pokožku rukou vůbec nevysušuje a vůně se na ní udrží i po umytí. Jelikož se jedná o značku L´Occitane, je jasné, že mýdlo nebude stát dvacku jako Isana atd., ale myslím si, že jednou za čas rozhodně neuškodí se rozmazlit i v takové obyčejné záležitosti jako je mytí rukou.

Máte zkušenost s některým z produktů? :-) Potěší mě vaše komentáře.

15 komentářů:

  1. Dove mi přijde celkově strašně umělý - na pohled vypadá krásně, ale na pokožce děs a hrůza. Naprosto mě to odradilo a řadím ho ke značkám jako je třeba Garnier.. Prostě ne, určitě už od nich nic nekoupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela souhlasím, podle mě jde taky o hodně chemickou kosmetiku (i když tak není prezentovaná), ale občas podlehnu reklamě a něco si od Dove koupím :-D Garnier naopak můžu, vyhovuje mi na obličej.

      Vymazat
  2. Ten sprcháč od Dove mi taky vůbec nevyhovoval, což moc nechápu, protože ostatní druhy zbožňuji a jsou skvěle hydratační a voňavé... ale i tak mi přijde, že už to není co to bývalo. Škoda... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nejsem sama, koukám :-) Doteď jsem četla na tento sprcháč jen pozitivní recenze. Co se Dove týče, tak mi hodně voní takové ty svěží a ovocné sprcháče, myslím, že měli něco s okurkou...? A pak ještě ten peelingový gel ve žluté lahvičce je bezva. Jinak Dove moc nevyhledávám, jak jsem psala už výše, připadá mi jako hodně chemická kosmetika a hodně věcí od nich mi nesedí :-(

      Vymazat
  3. To tekuté mýdlo, ach! Chci si jej pořídit už jen kvůli tomu, jak se mi bude vyjímat v koupelně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí, je vážně boží :-)) Snad ještě bude někdy k dostání.

      Vymazat
  4. Krásně vyfocené, chválím Leni! :)
    Od Dove jsem si tento týden konečně pořídila deodoranty (tuhý + ve spreji). Už jsem je nutně potřebovala. Sprchové gely používá moje mamka a má je velmi ráda.
    A to mýdlo vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Některé Dove sprcháče jsou fajn, ale tento k nim bohužel nepatří.

      Vymazat
  5. Přesně takový týden jsem měla také, vždy jsem blogger otevřela a hned ho zase zavřela, protože jsem neměla náladu vůbec na nic a raději se zahrabala k seriálům :D.
    Sprcháč Dove na mě udělal dobrý dojem, voněl mi po celou dobu stejně, navíc se mi i líbila jeho krémová konzistence :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to asi občas přijde na každého :-D
      O Dove sprcháči jsem u tebe nedávno četla a mám pocit, že jsem dokonce psala, že mi taky vyhovuje, ale po pár dalších použitích jsem změnila názor :-D

      Vymazat
  6. Tahle nálada se občas dostaví, a není ničí povinnost ji ignorovat:) A není na škodu se rozmazlovat! :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  7. Já to bahno od Avonu miluju. Voní úplně stejně jako lázně v Turecku a je to jako být na dovolené každý týden. Jen ta vana je pak špinavá jak blázen ale mě to hrozně baví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, fakt? Já nikdy v Turecku v lázních nebyla, tak nevím :-D

      Vymazat
    2. Tak třeba se jednou podaří. Já teda žádný vysušování nepostřehla. V turecku jsem ho v termálu lovila ze dna a plácala mamcena obličej a ta si pak ještě týden pochvalovala jak má hebkou pleť. Myslím, že k tomu mám doma z Avonu i pleťovou masku :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.